۳۴۰۵۳۵
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

علیاری: بنا شرایط مرا می‌داند

مدعی وزن ۹۸ کیلوگرم تیم ملی کشتی فرنگی گفت: تاکنون در چند سال اخیر تا این اندازه برای حضور در میادین مهم و بین المللی آماده و با انگیزه نبوده‌ام.

خبرگزاری مهر: مهدی علیاری در آستانه اعزام به جام پیتلاسینسکی لهستان با بیان اینکه از هر نظر آماده است تا در هر میدانی پنجه در پنجه حریفان بیاندازد،گفت: انگیزه و روحیه بالایی برای رسیدن به هدف اصلی یعنی المپیک ریو دارم و برای رسیدن به این هدف بزرگ از هیچ تلاش و کوششی دریغ نخواهم کرد. ضمن اینکه صد درصد به نظر و اظهارات محمد بنا اعتقاد دارم تا در هر میدانی که او و اعضای شورای فنی صلاح بدانند حضور یافته و شایستگی خودم را اثبات کنم.

وی به برخی حواشی در روند انتخاب نماینده وزن ۹۸ کیلوگرم کشتی فرنگی برای حضور در المپیک اشاره کرد و گفت: تمام فکر و ذهنم به تمرین و رسیدن به دوبنده تیم ملی است و اصلا توجهی به این مسایل حاشیه ای ندارم. محمد بنا بهتر از هر شخص دیگری می‌داند اردونشینان در چه وضعیتی هستند و چه کسی برای چه میدانی مناسب تر است. من نیز تابع این تصمیمات هستم و معتقدم باید همچنان برای رسیدن به خواسته هایم تلاش و ممارست کنم. رسیدن به المپیک کار ساده ای نیست و به قول معروف آتش هر چه داغ‌تر و گداخته‌تر باشد، شمشیر تیز و مقاوم‌تری از آن بدست خواهد آمد.

قهرمان آسیا در ادامه اظهار داشت: همواره به تصمیم بزرگان شورای فنی و همچنین سرمربی تیم ملی احترام گذاشتم و گواه این ادعا نیز این است که در کمتر از یکسال در ۶ میدان مختلف داخلی و خارجی شرکت کردم و سختی های حضور در تمامی این میادین را به جان خریدم. هم اکنون نیز مهیای حضور در تورنمنت بین المللی پیتلاسینسکی لهستان می شوم تا به عنوان هفتمین میدان در چند ماه اخیر به مصاف حریفان بروم.

دارنده مدال طلای بازیهای آسیایی ۲۰۱۴ اینچئون در پاسخ به این سوال که برخی می گویند شما با تحمل بی‌عدالتی به حقتان نرسیده‌اید، گفت: خدا بهتر از هر کسی می داند در این سه سال چه اتفاقاتی برای من افتاد و چه شرایطی بوجود آمد که به حقم نرسم. به ویژه در این هشت ماه اخیر که سختی‌های فراوانی را تحمل کردم.

فرنگی‌کار تیم ملی ادامه داد: من همیشه ثابت کردم با کمترین امکانات و در سخت ترین شرایط به خواسته‌هایم رسیده‌ام و هم اکنون نیز برای رسیدن به هدفم شبانه روز تمرین و تلاش خواهم کرد. هنوز هم معتقدم جزو بهترین ۹۸ کیلویی‌های کشتی فرنگی دنیا هستم چراکه بیشتر از تمامی حریفانم تمرین می‌کنم.

علیاری در خاتمه با تمجید از حمایت‌های همیشگی اعضای شورای فنی کشتی فرنگی خاطر نشان کرد: هنوز معتقدم اعضای این شورا می توانند همچون گذشته با عدالت و اشراف کامل بر تمامی جوانب امر تصمیمگیری کنند، به همین دلیل هر چه آنها بگویند با جان و دل می پذیرم و همچون همیشه برای مصوبات این شورا ارزش زیادی قائل هستم. ضمن اینکه محمد بنا قول داده درصورت موفقیت در میادینی که در نظر گرفته، عدالت مثل همیشه برقرار می‌شود. راه برای ملی پوش شدن برای همه افراد وجود دارد و من مطمئنم او به قولش عمل می‌کند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج