adexo3
۳۷۳۷۲۱
۱ نظر
۵۰۰۱
۱ نظر
۵۰۰۱
پ

رحیمی: کشتی‌گیر ژاپنی را دست کم گرفتم

دارنده مدال برنز المپیک با بیان اینکه مقابل کشتی‌گیر گمنام ژاپنی غافلگیر شده است گفت: شناختی نسبت به او نداشتم و او را دست کم گرفتم.

خبرگزاری ایسنا: حسن رحیمی با اشاره به کسب مدال برنزش در رقابت‌های المپیک ریو گفت: کشتی‌گیر ارمنی روسی‌الاصل بود و بسیار خوب کار می‌کرد اما توانستم پس از خاک کردن و اجرای فن فتیله پیچ او را در مبارزه نخست از پیش رو بردارم. با لبدوف روس هم بارها کشتی گرفته بودم و پیش از این دو بار او را بردم و دو بار هم شکست خورده بودم که خدا را شکر اینجا موفق شدم خیلی راحت او را شکست دهم.

آزاد کار وزن 57 کیلوگرم ایران با اشاره به شکستش مقابل حریف ژاپنی گفت: پس از مبارزه با لبدوف خیلی خسته شدم و مقابل حریف ژاپنی از همان ابتدای کشتی با خستگی روی تشک آمدم. البته هیچ شناختی نسبت به این حریف نداشتم و فقط فیلم یکی از کشتی‌های او در مسابقه‌های کسب سهمیه المپیک را دیده بودم. مقابل این کشتی‌گیر ژاپنی غافلگیر شدم زیرا او را دست کم گرفته بودم.

وی افزود: در اول مبارزه ۲ امتیاز از دست دادم و تا آمدم خودم را جمع و جور کنم کشتی تمام شد. من برای طلا به ریو آمده بودم و خیلی تمرین داشتم و سختی کشیدم اما در نهایت قسمت این بود که به مدال برنز برسم. تمام زحمت‌های چند ساله من به این مدال منتهی شد و حاصل نتایج خودم و مربیانم را گرفتم هرچند که برای مدال طلا به المپیک آمدم.

رحیمی با بیان اینکه امکانات کشتی‌گیران کم بوده است گفت: خادم با همه توانش به بچه‌ها کمک می‌کرد و تفریح ما فقط رستوران رفتن و خوردن غذای خوب بود که رسول خادم آن را انجام می‌داد.

وی با بیان اینکه مدال خود را به حرم آقا امام رضا (ع) اهدا می‌کند گفت:‌ نذر کرده بودم هر مدالی که کسب کنم به آستان قدس رضوی اهدا کنم و خوشحالم که مدال برنزم را می‌توانم به آستان قدس تقدیم نمایم.

دارنده مدال برنز المپیک با بیان اینکه از کسب مدال طلا توسط حسن یزدانی بسیار خوشحال شده است گفت: واقعا از طلای یزدانی بیشتر از مدال برنز خودم خوشحال شدم چرا که او هم مانند دیگر کشتی‌گیران تلاش زیادی کرد و بیشتر از مدال طلای المپیک تمرین داشت. بالاخره المپیک است و یک اشتباه نتیجه را تغییر می‌دهد. یکی بدشانس است و اوت می‌شود و یکی هم خوش‌شانس است و به حقش می‌رسد. اینکه یزدانی پس از 16 سال توانست طلسم‌شکنی کند و برای کشتی آزاد ایران در المپیک مدال طلا بیاورد بسیار باارزش است. او سیر صعودی‌اش خیلی تند بوده و با وجودی که در اوزان سبک کار بسیار سخت‌تر است، توانسته روند رو به رشدی داشته باشد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۵ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      تو هم مثل بقیه بی عرضه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج