adexo3
۳۸۴۳۲۴
۱ نظر
۵۰۰۰
۱ نظر
۵۰۰۰
پ

درخت بوکس را باید در تیم‌های پایه آبیاری کرد

مربی تیم ملی بوکس ایران گفت: اگر می‌خواهیم در المپیک ۲۰۲۰ چند بوکسور جوان و سرحال داشته باشیم، باید از امروز روی نوجوانان و جوانان برنامه ریزی کنیم.

خبرگزاری میزان: اصغر اشرفی در مورد شرایط بوکس ایران اظهار داشت: حضور «روح االله حسینی» به عنوان نایب رئیس و مدیرتیم‌های ملی بوکس باعث شده تا تیم‌های پایه سر و شکل مناسبی به خود گرفته و مدام در اردو باشند. حسینی خودش قهرمان بوده و اهمیت تیم‌های نوجوانان و جوانان را به خوبی درک می‌کند.

وی افزود: زمانی از تیم بوکس جوانان ایران چندین بوکسور صاحب نام مانند جاسم دلاوری، حسن کارکردی، مهدی قربانی و ... به تیم بزرگسالان تزریق می‌شدند و باید کاری کنیم تا دوباره به همان روزها بازگردیم و حتی بهتر از آن دوران شویم.

اشرفی ادامه داد: مربیان خوبی در بوکس ایران هستند که اگر طبق اصول و روی برنامه کار کنند، می‌توانند در عرصه بازیکن سازی موفق باشند.

وی با اشاره به اینکه درخت بوکس را باید در تیم‌های پایه آبیاری کرد، افزود: اگر می‌خواهیم چند بوکسور جوان و سرحال برای المپیک 2020 بسازیم، باید روی تیم‌های پایه سرمایه گزاری کنیم و امیدوارم در که طبق برنامه‌های مدون رئیس فدراسیون و مدیر تیم‌های ملی، بتوانیم بوکسورهای خوبی از تیم‌های نوجوانان و جوانان به تیم بزرگسالان معرفی کنیم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      دنیا فقط بوکس

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج