اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۳۹۱۵۷۹
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

طلایی: با پا به سن گذاشته‌ها نمی‌توانیم موفق شویم

سرمربی تیم‌ ‌ملی کشتی آزاد بزرگسالان با تاکید بر اینکه ادامه جوانگرایی در کشتی آزاد را در دستور کار خود قرار خواهد داد گفت: از همه بزرگان کشتی و کارشناسان می‌خواهم در این راه من را کمک کنند.

خبرگزاری ایسنا: محمد طلایی درباره به دست گرفتن هدایت تیم ملی کشتی آزاد بزرگسالان ایران، اظهار کرد: از اعتماد بزرگان کشتی به بنده صمیمانه قدردانی می‌کنم و امیدوارم بتوانم لیاقت این اعتماد را داشته باشم و به خوبی جواب آن را بدهم. از همه تقاضا دارم دعایمان کنند تا بتوانیم از عهده این وظیفه خطیر به خوبی بر بیایم.

سرمربی تیم‌ ‌ملی کشتی آزاد بزرگسالان ایران، درباره مشخص شدن دستیارانش، نیز خاطر نشان کرد: قرار است پس از بحث و بررسی و جلساتی که خواهیم داشت، هفته‌ آینده اعضای کادرفنی تیم‌ ‌ملی را مشخص کنیم. فعلا تا این لحظه حضور هیچ گزینه‌ای در کادرفنی تیم‌ ‌ملی مشخص نشده است و پس از بررسی دقیق این موضوع اعلام خواهد شد.

وی درباره برنامه‌های خود در تیم‌ ‌ملی و این که آیا با توجه به تاکید شورای فنی به دنبال جوانگرایی در ترکیب تیم‌ ‌ملی است یا خیر، گفت‌: ۱۰۰ درصد جوانگرایی در تیم‌ ‌ملی اولویت ما است و این راه را ادامه خواهیم داد چرا که اگر می‌خواهیم برای المپیک بعدی به موفقیت برسیم، باید از هم اینک به جوانان مستعد میدان بدهیم تا در طول سه سال آینده با حضور در مسابقات مختلف آبدیده شوند تا برای حضور در المپیک ۲۰۲۰ از تجربه کافی برخوردار باشند.

طلایی افزود: نمی‌توانیم با کشتی‌گیران پا به سن گذاشته در المپیک بعدی نتایج خوبی بگیریم. البته‌ خوشبختانه در تیم‌ ‌ملی نفرات جوان بسیار خوبی حضور دارند و ان‌شاء‌الله با برنامه‌ریزی های صورت گرفته بتوانیم نیروهای مستعد و جوان را به تیم‌ ‌ملی تزریق کنیم.

سرمربی تیم‌ ‌ملی کشتی آزاد بزرگسالان درباره آخرین وضعیت رضا یزدانی، کاپیتان تیم‌ ‌ملی کشتی آزاد، خاطر نشان کرد: یزدانی ابتدا باید جراحی روی پای مصدوم خود انجام دهد و پس از آن با نظر پزشکان وضعیتش مشخص شود که آیا می‌تواند به حضور در کشتی ادامه دهد و یا خیر؟

وی درباره برخی انتقادهای غیر منصفانه پس از انتصابش به عنوان سرمربی تیم‌ ‌ملی کشتی آزاد، گفت‌: معتقدم اگر انتقادی نباشد پیشرفتی هم حاصل نمی‌شود. ما برای خدمت به کشتی به تیم‌ ‌ملی آمده‌ایم و قطعا به کمک بزرگان و اهالی کشتی احتیاج داریم. امیدوارم بتوانم با استفاده از نظرات منصفانه بهترین عملکرد را داشته باشم. درباره انتقادهای غیر منصفانه هم نظر خاصی ندارم.

طلایی در ادامه گفت‌وگو با ایسنا، با قدردانی از غلام محمدی یکی دیگر از گزینه‌های سرمربیگری تیم ملی، گفت‌: جا دارد از غلامرضا محمدی که دوست و پیشکسوت ماست قدردانی کنم. این تصمیمی است که بزرگان کشتی گرفته‌اند و من همیشه به محمدی مانند یک برادر بزرگتر احترام خاصی قائل هستم.

سرمربی تیم‌ ‌ملی کشتی آزاد بزرگسالان در پایان با بیان این که هدفش سربلندی هر چه بیشتر کشتی ایران در جهان است، خاطر نشان کرد: تمام سعی خود را می‌کنم تا با استفاده از نیروهای جوان و البته امتحان پس داده بتوانند ترکیب خوبی را عازم مسابقات مختلف کنم. در این راه به کمک همه علاقمندان به کشتی نیاز دارم و امیدوارم که مردم من را از دعای خیر خود محروم نکنند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج