adexo3
۳۹۶۱۹۹
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

سیم‌خواه: بین من و «بنا» هیچ مشکلی نبود

سرمربی پیشین تیم ملی کشتی فرنگی جوانان گفت: نمی‌دانم در قضیه برکناری‌ام مورد غضب خادم قرار گرفتم یا حسن بابک.

خبرگزاری فارس: رضا سیم‌خواه با انتقاد از صحبت‌هایی که درباره عدم برگزاری تمرین مشترک تیم کشتی فرنگی جوانان و بزرگسالان می‌شود، گفت: روزی بنی‌تمیم گفت می‌خواهم جلسه‌ای با بنا داشته باشیم که اتفاقا این موضوع خیلی طول کشید به طوری که خودم یادآوری کردم و سرانجام این جلسه برگزار شد.

وی ادامه داد: هیچ زمانی بین من و بنا هیچ تقابل و بی‌احترامی وجود نداشته است و کوچکترین صحبتی هم درباره نتایج تیم‌های یکدیگر نداشته‌ایم. در آن جلسه به بنا گفتم هر کاری دارد به صورت مستقیم با خودم مطرح کند، چرا که ممکن است با واسطه‌ها، حرف‌ها جابجا شود و یک نمونه از برنامه‌های تمرینی‌آش را برای ما بفرستد تا برنامه‌های تمرینی تیم جوانان را برای انجام تمرین مشترک با بزرگسالان تنظیم کنیم.

سرمربی پیشین تیم ملی کشتی فرنگی جوانان گفت: هر چند همان زمان گفتم با توجه به تفاوت قوانین بزرگسالان و جوانان و نحوه تمرینات آنها اعتقادی به تمرین مشترک ندارم، اما برای کمک به تیم ملی این موضوع را قبول کردم. حتی در مرحله آخر اردوی تیم ملی بزرگسالان ۴ مرتبه حریف تمرینی در اختیار آنها قرار دادیم که نشان می‌دهد که مشکلی با محمد بنا و تیم المپیک نداشتم. حتی تمرینات تیم خودمان خراب شد، اما برای کمک به تیم ملی این تصمیم را گرفتیم.

سیم‌خواه تصریح کرد:‌ روزی خادم من را خواست که چرا تمرین مشترک برگزار نمی‌کنید که گفتم نمی‌توانیم و او پرسید چرا که پاسخ دادم چون مدیر فنی ما این شرایط را دوست ندارد و من هم نمی‌خواهم برخلاف میل او رفتار کنم و به کاری که راضی نیست تن بدهم چرا که در این صورت باید با تنش کارم را دنبال کنم. خادم به من گفت من به عنوان رئیس فدراسیون می‌گویم این کار را انجام دهید که به او گفتم شما همواره اعتقاد دارید که مسائل باید از کانال مربوطه پیش برود و از شما می‌خواهم از طریق مدیر تیم‌های ملی اقدام کنید و از من دلخور نباشید چون طبق قوانین خودتان باید کارها طبق سلسله مراتب انجام شود.

وی ادامه داد: شاید هر کسی جای من بود به خواسته رئیس فدراسیون تن می‌داد. نمی‌دانم مورد غضب خادم قرار گرفتم یا حسن بابک، اما از هر دو طرف ضربه خوردم؛ هر چند هر طور با خودم فکر کردم دیدم حق با خادم است. من هیچ مشکلی با بنا نداشتم بلکه مدیر تیم‌های ملی با او مشکل داشت. از طرفی هم مورد غضب رئیس فدراسیون قرار گرفتم و هم اینکه مدیر تیم‌های ملی از من حمایت نکرد و خیلی راحت پُشتَم را خالی کرد. این صحبت‌ها را مطرح کردم تا مردم واقعیت را بدانند و بدانند که هیچ مشکلی بین ما نبوده است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج