۴۳۸۳۴۶
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

نتایج کامل روز اول تکواندو جایزه بزرگ باکو

روز نخست از مرحله نهایی رقابتهای تکواندو جایزه بزرگ باکو در حالی به پایان رسید که دو تکواندوکار کشورمان با شکست برابر رقبای خود وداع زودهنگامی با جدول مسابقات داشتند.

خبرگزاری مهر: این دوره از مسابقات صبح امروز جمعه با حضور تکواندوکاران برتر اوزان المپیکی به میزبانی آذربایجان در ورزشگاه «سرحدچی» شهر باکو آغاز شد. در روز نخست تکواندوکاران دو وزن مردان و دو وزن زنان به روی «شیهاپ چانگ» رفتند و نمایندگان کشور میزبان، کره جنوبی، بریتانیا و مکزیک موفق به کسب مدال طلا شدند.

در وزن ۵۸- کیلوگرم آرمین هادی پور نماینده کشورمان دور نخست «میلوس گالدوویچ» از صربستان را ۲ بر صفر شکست داده و در ادامه برابر «تائه هون کیم» از کره جنوبی ۱۱ بر ۲ نتیجه را واگذار کرد و حذف شد. در این وزن «ناوارو» از مکزیک در دیدار نهایی « تائه هون کیم» کره ای را شکست داد و طلا گرفت. این کره ای نقره گرفت و «تروتسا» از اسپانیا هم در این وزن برنز گرفت.

مسعود حجی زواره در وزن ۸۰- کیلوگرم همان دور نخست نتیجه را ٥ بر ٧ به «هون کیم» از کره جنوبی واگذار کرد و حذف شده بود. در این وزن مدال طلا به میلاد بیگی تکواندوکار ایرانی تیم ملی آذربایجان تعلق گرفت. بیگی تا دیدار نهایی چهار بار به میدان رفت و در مجموع ۶۸ امتیاز کسب کرد و تنها دو امتیاز از دست داد. اوج هنرنمایی بیگی برتری ۲۴ بر یک مقابل تکواندوکار کره ای بود. در این وزن «عیسی سیف» از مصر به نشان نقره دست یافت و مدال برنز به «آلبرت گان» از روسیه تعلق گرفت.

در بخش زنان و در وزن ۴۹- کیلوگرم «کارلیه ماداک» از انگلستان طلا گرفت. «سو هوی کیم» به نشان نقره دست یافت و مدال برنز هم به «ایگنوا» از روسیه رسید. در وزن ۶۷- کیلوگرم هم «هیوری» از کره جنوبی، «چیا چونگ» از چین تایپه و «الین جانسون» از سوئد مدالهای طلا، نقره و برنز را کسب کردند.

فردا شنبه در روز دوم و پایانی این رقابت‌ها، تکواندوکاران اوزان ۵۷- و ۶۷+ کیلوگرم زنان و ۶۸- و ۸۰+ کیلوگرم مردان به دیدار رقبای خود می روند. سجاد مردانی در وزن ۸۰+ کیلوگرم دور نخست «دانیل گومز» از اسپانیا را پیش رو دارد و در صورت برتری باید برنده دیدار «یاسین ترابلسی» از تونس و «استفان لامبدین» از آمریکا را از پیش رو بردارد.

تیم کشورمان در وزن ۶۸- کیلوگرن دو نماینده دارد. ابوالفضل یعقوبی در اولین دیدار باید با «برکی ایکول» از ترکیه پیکار می کند و در صورت پیروزی به می‌بایست با برنده رقابت‌های «الکسی دنیسنکو» از روسیه و «لوئیس کالون» از پورتوریکو پیکار کند. بهنام اسبقی دومین نماینده کشورمان ابتدا «کانستنتین مینین» از روسیه را پیش رو دارد و سپس با برنده دیدار «توماس افونس زنکو» از استرالیا و «سول گوتیرز» از مکزیک مبارزه کند.

این دوره از مسابقات عصر فردا در باکو به پایان می رسد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج