اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۴۳۹۳۷۸
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

ترکیب تیم‌ ملی تکواندو مشخص شد

با اعلام سرمربی تیم ملی تکواندوی کشورمان، ترکیب تیم ایران برای شرکت در مسابقات جام جهانی ۲۰۱۶ مشخص شد و ۶ هوگوپوش کشورمان از فردا (دوشنبه) مبارزات خود را پیگیری می کنند.

خبرگزاری فارس: مسابقات جام جهانی تکواندو که به صورت تیمی برگزار می شود، از فردا (دوشنبه) به مدت دو روز در «باکو» آذربایجان برگزار و ۸ تیم در گروه مردان و ۸ تیم در گروه زنان رقابت های خود را آغاز می‌کنند.

در گروه مردان به ترتیب تیم‌های ایران (قهرمان جهان ۲۰۱۵)، کره‌جنوبی، روسیه، مکزیک، آمریکا، ساحل عاج، استرالیا و آذربایجان (سهمیه کشور میزبان) در این رقابت‌ها حضور دارند و در گروه زنان نیز تیم‌های چین، کره‌جنوبی، روسیه، مکزیک، آمریکا، ساحل عاج، فرانسه و آذربایجان (سهمیه کشور میزبان) در بیستمین دوره جام جهانی بر روی شیاپ‌چانگ می‌روند و دعوت تیم‌ها از سوی فدراسیون جهانی تکواندو براساس نتایج مسابقات جهانی ۲۰۱۵ روسیه صورت گرفته است.

رقابت‌های جام جهانی به صورت تیمی برگزار می‌شود و هر تیم باید حداقل ۵ تکواندوکار داشته باشد یا ۶ تکواندوکار که یک ورزشکار بعنوان نفر ذخیره اعلام می‌شود (بعد از راند اول مسابقات می‌تواند جایگزین هریک از ۵ ورزشکار شود) و نفرات از یک تا پنج به ترتیب از سبک‌ترین به سنگین‌ترین وزن شماره گذاری خواهند شد.

در مجموع وزن ۵ ورزشکار در گروه مردان باید ۳۷۳ کیلوگرم یا کمتر باشد و وزن مجموع وزن ۵ تکواندوکار زن نیز باید ۳۱۸ کیلوگرم و یا کمتر باشد.

با مجوز فدراسیون جهانی هر تیم می‌تواند ۲ ورزشکار از ملیت‌های دیگر در ترکیب تیم خود داشته باشد، اما در صورتیکه این تکواندوکاران از تیم‌های دعوت شده به جام جهانی نباشند.

در مرحله مقدماتی این رقابت‌ها مسابقات بین تیم‌های هر گروه برگزار می‌شود و در مرحله نیمه نهایی تا فینال از سیستم تک حذفی استفاده خواهد شد.

فرزان عاشورزاده، ابوالفضل یعقوبی، بهنام اسبقی، مسعود حجی زواره، سعید رجبی و سیاوش فخرایی و مهدی جلالی ترکیب تیم‌ملی را در این مسابقات تشکیل می‌دهند که با توجه به آسیب دیدگی بهنام اسبقی، مهدی جلالی جایگزین وی شد.

رقابت‌ها از فردا (دوشنبه) ساعت ۹:۳۰ صبح به وقت ایران با مبارزات مرحله مقدماتی آغاز می شود و ۸ تیم در دو گروه ۴ تیمی مبارزه خواهند کرد و در پایان این رقابت‌ها دو تیم از گروه اول و دوم به مرحله بعد راه پیدا می‌کنند. پیکارهای مرحله نیمه نهایی و فینال این مسابقات نیز سه شنبه (۲۳ آذرماه) از ساعت ۱۲:۳۰ به وقت ایران آغاز می‌شود.

هدایت تیم‌ملی کشورمان برعهده بیژن مقانلو (سرمربی)، علیرضا نصرآزادانی (مربی) و هادی افشار (مربی بدنساز) است.

ایران در مسابقات جام جهانی ۲۰۱۵ موفق به کسب عنوان نایب قهرمانی شد.

مسابقات جام جهانی G۲ است و به مقام اول، دوم، سوم و پنجم تیمی به ترتیب ۲۰، ۱۲، ۷.۲ و ۴.۳۲ امتیاز تعلق می‌گیرد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج