adexo3
۴۴۲۱۷۷
۲ نظر
۵۰۰۳
۲ نظر
۵۰۰۳
پ

چراغ سبز بهترین مربی جهان برای بازگشت

افتخارات متعدد مربی ایرانی تکواندوی جمهوری آذربایجان که در چند ماه اخیر با ناکامی تیم‌ملی تکواندوی ایران همراه شده، خیلی از کارشناسان و علاقه‌مندان به این رشته را به این واداشته که برای بازگشت این مربی به ایران دست به کار شوند.

روزنامه شهروند: افتخارات متعدد مربی ایرانی تکواندوی جمهوری آذربایجان که در چند ماه اخیر با ناکامی تیم‌ملی تکواندوی ایران همراه شده، خیلی از کارشناسان و علاقه‌مندان به این رشته را به این واداشته که برای بازگشت این مربی به ایران دست به کار شوند.
چراغ سبز مهماندوست
با این‌که رضا مهماندوست توانسته موفقیت‌های بسیاری را همراه با تیم‌ملی جمهوری آذربایجان به دست بیاورد و درظاهر بعید به نظر می‌آید مسئولان فدراسیون این کشور راضی به جدایی او شوند، خود او برای بازگشت چراغ سبز نشان داده است: «من به‌عنوان یک مربی آزاد در جمهوری آذربایجان فعالیت می‌کنم و مثل همه مربیان رشته‌های دیگر لژیونر هستم. من قراردادی با فدراسیون جمهوری آذربایجان ندارم و فعلا دوستانه با هم کار می‌کنیم. قلب من به عشق ایران می‌تپد چون یک ایرانی هستم.» با توجه به کناررفتن بیژن مقانلو، باید سرمربی جدید تیم‌ملی به ‌زودی انتخاب شود و سرمربی ایرانی جمهوری آذربایجان نیز با این صحبت‌ها برای بازگشت ابراز علاقه کرده است.
شرط بازگشت
مهماندوست که قبل از المپیک ٢٠١٢ به دلیل اختلاف با مدیران فدراسیون تکواندوی ایران از تیم‌ملی جدا شد، در این ٤‌سال دور از ایران فعالیت‌های گسترده‌ای داشته و اوج کارش نیز ٢ قهرمانی در جام‌جهانی و کسب ٢ مدال در المپیک همراه با جمهوری آذربایجان بوده است. با این حال مهماندوست برای بازگشت به ایران یک شرط گذاشته است: «ایران در المپیک برزیل ناکام بود و همان زمان باید تغییرات در کادرفنی رخ می‌داد اما آقایان مقابل منتقدان ایستادند که انگار اتفاقی نیفتاده است. حالا هم باید منتظر باشیم و ببینیم که تغییری درمدیریت فدراسیون رخ می‌دهد یا خیر و بعدا درباره بازگشت من به ایران صحبت کنیم.»
پولادگر هم رفتنی است؟

اکثر قهرمانان و کارشناسان تکواندو این روزها درموضع مخالف با فدراسیون و در رأس آن مدیریت پولادگر برآمده‌اند و به نظر می‌رسد وزارت ورزش به‌ زودی باید تصمیمی درباره تغییرات در این فدراسیون بگیرد. شرط بازگشت مهماندوست نیز مشخصا کناررفتن پولادگر بوده، چون دور از ذهن به نظر می‌رسد که پولادگر بعد از جنگ لفظی با این مربی از او برای همکاری دوباره دعوت کند. هنوز وزارت ورزش نسبت به ناکامی دوباره تکواندو واکنش خاصی نشان نداده اما به نظر می‌رسد اکثر اهالی این رشته خواسته‌شان از وزیر جدید کناررفتن پولادگر است. باید دید که در ماه‌های پیش‌رو برای آینده این رشته مدال‌آور چه تصمیمی اتخاذ خواهد شد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      حقش بایدبیاد

    • بدون نام

      همه خانواده تکواندو و مردم و وزارت ورزش خواهان کناررفتن پولادگر هستن اما مطمعن باشین این اقا کنار نخواهد رفت حرف مردم ومنتقدان واهالی تکواندو هم هیچ ارزشی برای این اقا نداره وایشون همچنان به کار خود ادامه خواهد داد چون زور ایشون خیلی زیاده و کسی جرات چپ نگاه کردن به ایشون رو نداره

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج