adexo3
۴۶۹۸۹۷
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

طلای جام یاریگین در انتظار ابراهیمی

محمدجواد ابراهیمی آزادکار وزن ۸۶ کیلوگرم ایران راهی دیدار نهایی جام یاریگین در روسیه شد و جابر صادق‌زاده و سیدرضا موسوی نیز با شکست مقابل رقبایشان در دیدار نیمه نهایی از رسیدن به فینال بازماندند.

ایسنا: در ادامه دومین روز از رقابت‌های بین‌المللی کشتی آزاد جام یاریگین که در کراسنویارسک روسیه در جریان است، در وزن ۸۶ کیلوگرم محمد جواد ابراهیمی قهرمان جوانان جهان در سال ۲۰۱۲ در دیدار نیمه نهایی به مصاف ولادیسلاو والیف از روسیه رفت و در پایان با برتری ۳ بر ۲ راهی دیدار فینال شد تا برای رسیدن به مدال طلای جام معتبر یاریگین به مصاف دارن کوروگلیف قهرمان جام علی‌یف ۲۰۱۶ برود.

ابراهیمی پیش از این در دور نخست استراحت کرد،سپس مقابل نیامبایار باتار از مغولستان با نتیجه ۱۱ بر صفر به برتری رسید و راهی مرحله یک چهارم نهایی شد. وی در این مرحله به مصاف شامیل کودیا ماگمدوف قهرمان اروپا در سال ۲۰۱۶ از روسیه رفت و در پایان در یک کشتی نزدیک با حساب ۴ بر ۴ به برتری رسید و راهی نیمه نهایی شد.

دیگر کشتی‌گیران تیم منتخب مازندران در مرحله نیمه نهایی این رقابت‌ها سیدرضا موسوی و جابر صادق زاده در وزن ۱۲۵ کیلوگرم بودند.

موسوی در دیدار ماقبل فینال به مصاف آنزور بولتوکایف دارنده مدال برنز جهان در سال ۲۰۱۳ و قهرمان سال ۲۰۱۶ اروپا رفت که در پایان با نتیجه یک بر یک شکست خورد و راهی دیدار رده بندی شد تا برای رسیدن به مدال برنز این رقابت‌ها به مصاف برنده زولبو ناتساگسورن از مغولستان و آدلان ابراگیموف روس برود.

موسوی پیش از این در دور نخست استراحت کرد سپس مقابل آتساماز گازایف از کشور میزبان به روی تشک رفت و در پایان با حساب ۴ بر ۳ به برتری رسید. موسوی در دور بعد و در مرحله یک هشتم نهایی مقابل اسدالله ابراگیموف از روسیه ۷ بر صفر به برتری رسید و در مرحله یک چهارم نهایی نیز بالدان سیژیپوف دیگر کشتی‌گیر روسیه را ۵ بر ۴ برد تا با سه پیروزی متوالی مقابل آزادکاران روس راهی نیمه نهایی شود.

جابر صادق زاده دیگر سنگین وزن ایران در این رقابت‌ها نیز در مرحله نیمه نهایی به مصاف آلن خوگایف روس و قهرمان ارتش‌های جهان در سال ۲۰۱۶ رفت و در پایان با قبول شکست ۴ بر ۳ از رسیدن به فینال این رقابت‌ها بازماند.

صادق زاده برای رسیدن به مدال برنز به مصاف برنده مبارزه آنزور خیزریف و کازبک خوبولوف هر دو از روسیه می‌رود.

صادق‌زاده پیش از این در دور نخست استراحت کرد سپس برابر باتراز گازایف از روسیه قرار گرفت و با ضربه فنی به برتری رسید. صادق زاده در مرحله یک چهارم نهایی به مصاف شامیل خاکیف از روسیه رفت و با حساب ۵ بر ۴ به پیروزی رسید.

دیگر نماینده کشتی آزاد مازندران در روز دوم جام یاریگین،ایمان صادقی در وزن ۶۱ کیلوگرم و دارنده ۲ مدال طلای جوانان جهان بود که پس از استراحت در دور نخست مقابل عثمان ژوگلیا از روسیه با نتیجه ۱۱ بر صفر شکست خورد و با توجه به شکست رقیبش در دور بعد،صادقی از این رقابت‌ها کنار رفت.

در روز نخست این رقابت‌ها نیز رضا اطری آزادکار وزن ۵۷ کیلوگرم ایران پس از شکست مقابل رستم آمپار از روسیه حذف شد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج