اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۴۶۹۸۹۲
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

روس‌کشان آزادکاران ایران در جام یاریگین

آزادکاران اوزان ۸۶ و ۱۲۵ کیلوگرم منتخب استان مازندران در مجموع با کسب ۶ پیروزی مقابل کشتی‌گیران روس در جام یاریگین این کشور موفق شدند راهی مرحله نیمه نهایی این رقابت ها شوند.

ایسنا: در ادامه رقابت‌های بین‌المللی کشتی آزاد جام یاریگین که در کراسنویارسک روسیه در جریان است، ایمان صادقی دارنده ۲ مدال طلای جوانان جهان و نماینده وزن ۶۱ کیلوگرم ایران در جام یاریگین پس از استراحت در دور نخست مقابل عثمان ژوگلیا از روسیه با نتیجه ۱۱ بر صفر شکست خورد و با توجه به شکست رقیبش در دور بعد،صادقی از این رقابت‌ها کنار رفت.

در وزن ۸۶ کیلوگرم محمد جواد ابراهیمی پس از استراحت در دور نخست مقابل نیامبایار باتار از مغولستان با نتیجه ۱۱ بر صفر به برتری رسید و راهی مرحله یک چهارم نهایی شد. وی در این مرحله به مصاف شامیل کودیا ماگمدوف قهرمان اروپا در سال ۲۰۱۶ از روسیه رفت و در پایان در یک کشتی نزدیک با حساب ۴ بر ۴ به برتری رسید و راهی نیمه نهایی شد. وی برای رسیدن به فینال باید به مصاف ولادیسلاو والیف از روسیه برود.

دیگر کشتی‌گیران تیم منتخب مازندران در این رقابت‌ها سیدرضا موسوی و جابر صادق زاده در وزن ۱۲۵ کیلوگرم بودند. موسوی در دور نخست مقابل آتساماز گازایف از کشور میزبان به روی تشک رفت و در پایان با حساب ۴ بر ۳ به برتری رسید. موسوی در دور بعد و در مرحله یک هشتم نهایی مقابل اسدالله ابراگیموف از روسیه ۷ بر صفر به برتری رسید و در مرحله یک چهارم نهایی نیز بالدان سیژیپوف دیگر کشتی‌گیر روسیه را ۵ بر ۴ برد تا با سه پیروزی متوالی مقابل آزادکاران روس راهی نیمه نهایی شود.

موسوی برای رسیدن به فینال باید به مصاف آنزور بولتوکایف دارنده مدال برنز جهان در سال ۲۰۱۳ و قهرمان سال پیش اروپا در وزن ۹۷ کیلوگرم برود. بولتوکایف در وزن ۹۷ کیلوگرم تیم ملی روسیه در المپیک ریو به میدان رفت که حاصل آن کسب عنوان یازدهمی بود.

جابر صادق زاده دیگر سنگین وزن ایران نیز پس از استراحت در دور نخست، برابر باتراز گازایف از روسیه قرار گرفت و با ضربه فنی به برتری رسید. صادق زاده در مرحله یک چهارم نهایی به مصاف شامیل خاکیف از روسیه رفت و با حساب ۵ بر ۴ به پیروزی رسید و سومین کشتی‌گیر ایران بود که راهی مرحله نیمه نهایی شد.

وی در دیدار ماقبل فینال باید به مصاف آلن خوگایف دیگر کشتی‌گیر روس و قهرمان ارتش‌های جهان در سال ۲۰۱۶ برود.

در روز نخست این رقابت‌ها نیز رضا اطری آزادکار وزن ۵۷ کیلوگرم ایران پس از شکست مقابل رستم آمپار از روسیه حذف شد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج