adexo3
۴۷۹۴۲۶
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

ساعی: امیدوارم دوستی پولادگر با وزیر ورزش شایعه باشد

عضو سابق تیم ملی تکواندوی بانوان، گفت: هر کسی که هدایت تیم‌ ملی را برعهده گرفته باید بداند که در بخش مردان و بانوان باید قهرمان بازی‌های کشورهای اسلامی شویم.

خبرگزاری فارس: مهروز ساعی در مورد شرایط فعلی تکواندوی ایران، اظهار داشت: با نتایجی که تکواندو در این چند سال اخیر کسب کرده، همه می‌دانند که این رشته خیلی شرایط خوبی ندارد. بعد از المپیک برزیل، جنجال ها و حاشیه‌های زیادی به وجود آمد و همه خانواده تکواندو از مدیریت ضعیف رئیس فدراسیون انتقاد کردند و همچنان این نارضایتی‌ها ادامه دارد.

وی در ادامه افزود: شرایط مردان ما به قدری ضعیف شده که در مورد آن بهتر است دیگر صحبت نکنیم. امیدوارم که تکواندو دوباره به روزهای اوج خود بازگردد. به هر حال تکواندوی ایران پتانسیل بالایی دارد، اما غرض‌ورزی‌ها و تصمیمات انفرادی برخی‌ آقایان تکواندو را نابود کرده است. برخی‌ها به هیچ قیمتی که شده حاضر نیستند صندلی ریاست این فدراسیون را رها کنند.

دارنده مدال برنز بازی‌های آسیایی دوحه در مورد دلیل اینکه مینو مداح حاضر نشده هدایت تیم‌ ملی تکواندو را برعهده بگیرد، گفت: مداح برای اینکه علیزاده به مدال المپیک برسد، تمام زندگی شخصی خود را رها کرده بود. او فرزند دوقلو دارد، اما به خاطر موفقیت علیزاده تمام زندگی خود را رها کرده بود، اما پشت پرده اینکه او را چرا در آستانه المپیک برکنار کردند را نمی‌دانم. حالا نیز او حق دارد که هدایت تیم ملی تکواندو را قبول نکند. علیزاده هرچه دارد از مداح است. او در تمام رویدادهای مهم کسب سهمیه المپیک با تلاش‌های مداح به مدال و موفقیت رسید. در رده نوجوانان نیز با ندا زارع به موفقیت‌ دست یافت. اینکه او به یکباره مداح را نادیده گرفت، اوج بی‌انصافی است و حالا نیز مداح حق دارد که فعلا در تیم ملی تکواندو فعالیت نکند.

عضو سابق تیم‌ملی تکواندوی بانوان در ادامه، عنوان کرد: با اوضاع فعلی تکواندو، واقعا تغییرات در این فدراسیون نیاز است. ما نمی‌دانیم که آیا باید خانواده بزرگ تکواندو چه کاری انجام دهند تا وزیر ورزش به جمع بندی برسد که تکواندو نیاز به تغییرات دارد. فقط امیدواریم که مسئولان وزارت ورزش و جوانان اندکی هم به فکر تکواندو باشند.

وی در پاسخ به این سوال که برخی از پیشکسوتان این رشته معتقدند رابطه دوستی بین وزیر ورزش و پولادگر باعث شده تا هیچ تغییراتی در این فدراسیون ایجاد نشود. آیا شما نیز با این موضوع موافق هستید یا خیر، گفت: امیدوارم این صحبت‌هایی که مطرح می‌شود، صحت نداشته باشد. ما فقط امیدواریم که این صحبت‌ها شایعه باشد؛ چرا که اگر وزیر ورزش به خاطر رابطه دوستی با پولادگر، دست به تغییرات نمی‌زند، واقعا باید فاتحه تکواندو را بخوانیم.

مهروز ساعی در ادامه صحبت‌های خود، تصریح کرد: باید برای تکواندو فکر اساسی شود. همه جامعه ورزش در المپیک، امیدشان به کسب مدال تکواندو بود، اما دیدیم که تکواندو ناکام ماند و به هیچ عنوان تغییراتی در این فدراسیون رخ نداد. آقایان همچنان به کار خود ادامه دادند و در مسابقات جام جهانی و جایزه بزرگ آذربایجان باز هم ناکامی‌ها تکرار شد اما وزارت ورزش چشم بیدار ورزش، چشمان خود را خود را به روی این ناکامی بست.

ساعی در واکنش به انتخاب سرمربیان تیم‌های ملی برای هدایت تکواندوکاران در مسابقات بازیهای کشورهای اسلامی گفت: تفاوت زیادی در بخش مردان و بانوان وجود دارد. شما نگاه کنید ما در بخش مردان واقعا پتانسیل زیادی داریم، اما بازی‌های کشورهای اسلامی به اندازه‌ای نیست که ما در آنجا نیز شکست بخوریم. هر کسی که هدایت تیم‌ ملی را برعهده گرفته باید بداند که در بخش مردان و بانوان باید قهرمان این دوره از رقابت‌ها شویم چرا که سطح فنی مسابقات کشورهای اسلامی با حضور تیم‌های حاضر در این رقابت‌ها در قد و قواره تکواندوی ایران نیستند؛ تکواندوی ایران به لحاظ فنی خیلی بالاتر از کشورهایی است که در این رقابت‌ها حضور خواهند داشت. من احترام زیادی به کادر فنی که انتخاب شده قائل هستم، اما نفرات منتخب این را باید بدانند هر فرد دیگری به عنوان سرمربی انتخاب می‌شد قطعا به خوبی می‌دانست که در آذربایجان جام قهرمانی را می‌تواند کسب کند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج