اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۴۹۵۱۳۶
۵۰۰۶
۵۰۰۶
پ

جودو گراند اسلم باکو؛

قرعه سخت نمایندگان ایران روی تاتامی باکو

قرعه کشی رقابتهای جایزه بزرگ باکو عصر پنجشنبه برگزار شد و طی آن نمایندگان ایران با یک قرعه سخت و دشوار کار خود را در این رقابتها آغاز می کنند.

خبرگزاری مهر: قرعه کشی رقابتهای جایزه بزرگ باکو عصر پنجشنبه برگزار شد و طی آن نمایندگان ایران با یک قرعه سخت و دشوار کار خود را در این رقابتها آغاز می کنند.

این دوره از مسابقات از امروز جمعه با حضور ۱۸۳ جودوکار از ۳۱ کشور به میزبانی آذربایجان در باکو آغاز می شود. تیم ملی کشورمان با ۱۰ جودوکار و در ۵ وزن در این رقابتها حضور دارد. تیم اعزامی کشورمان در دو وزن ۱۰۰- و ۱۰۰+ کیلوگرم نماینده ای ندارد.

امروز جمعه ۲۰ اسفندماه در روز نخست ابوالفضل محمودی در وزن ۶۰- کیلوگرم در گروه D دور نخست« یانیسلاو چرچیف» قهرمان سال ۲۰۱۵ اروپا از بلغارستان را پیش رو دارد. وی در صورت برتری باید با برنده برزیل و آذربایجان پیکار کند.

همچنین در وزن ۶۶- کیلوگرم قاسم نوری زاده در گروه B و در یک مبارزه سخت به مصاف «توموفومی» از ژاپن می رود. این ژاپنی یک طلا، یک نقره و دو برنز آسیا، هشت مدال رنگارنگ گراند اسلم ها و گرندپری ها را در کارنامه دارد. علیرضا خجسته دیگر نماینده کشورمان در این وزن در گروه C در مبارزه نخست خود به مصاف « ووگار شیرنلی» از آذربایجان می رود.

شنبه ۲۱ اسفندماه در روز دوم این مسابقات، جودوکاران اوزان ۷۳- و ۸۱- کیلوگرم به روی تاتامی می روند. محمد محمدی بریمانلو در وزن ۷۳- کیلوگرم در گروه A دور نخست استراحت دارد و سپس به مصاف «ریکی ناکایا» از ژاپن می رود. این ژاپنی نقره المپیک ۲۰۱۲ لندن، دو طلا و یک نقره جهان را در کارنامه دارد. مهدی فتحی پور دیگر نماینده کشورمان در این وزن در گروه C دور نخست استراحت دارد و سپس در یک مبارزه سخت باید با «لاشا شاداتاشویلی» دارنده طلای المپیک ۲۰۱۲ و برنز المپیک ۲۰۱۶ ریو و نفر چهارم رنکنیگ جهانی از گرجستان پیکار کند.

سعید ملایی در وزن ۸۱- کیلوگرم دور نخست استراحت دارد و سپس به مصاف« افیق صفرلی» از آذربایجان می رود. این آذری ۲۲ ساله قهرمان نوجوانان و نایب قهرمان جوانان اروپاست.

یکشنبه در روز پایانی هم وحید نوری و حامد رشیدی در وزن ۹۰- کیلوگرم به مصاف حریفان خود می رود. رشیدی در گروه B دور نخست «ادریسف» از قرقیزستان را پیش رو دارد و سپس به مصاف نماینده اکراین می رود. نوری هم در گروه C دور نخست با «تونی میلتیچ» از بوسنی مبارزه می کند و سپس به مصاف « ممدلی محمداف» از آذربایجان می رود.

جودوکاران کشورمان بعد از پایان این رقابتها به تهران بازمی گردند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج