adexo3
۵۲۹۹۸۶
۵۰۰۶
۵۰۰۶
پ

جانشین رضا یزدانی: برای طلای آسیا می‌روم

آزادکار وزن ۹۷ کیلوگرم ایران با تاکید بر اینکه به دنبال طلای رقابت قهرمانی آسیاست، گفت: پس از آن خود را آماده می‌کنم تا با موفقیت در انتخابی تیم ملی عازم رقابت‌های قهرمانی جهان شوم.

ایسنا: آزادکار وزن ۹۷ کیلوگرم ایران با تاکید بر اینکه به دنبال طلای رقابت قهرمانی آسیاست، گفت: پس از آن خود را آماده می‌کنم تا با موفقیت در انتخابی تیم ملی عازم رقابت‌های قهرمانی جهان شوم.

حسین شهبازی درباره آخرین وضعیت خود در آستانه حضور در رقابت‌های قهرمانی آسیا، اظهار کرد: پس از جام جهانی سه اردو را پشت سر گذاشتیم که در اردوی دوم تمرینات بسیار پرفشار و سنگینی را پشت سر گذاشتیم. همه نفرات زحمات زیادی کشیدند و برای کسب بهترین نتیجه عازم دو رویداد قهرمانی آسیا و بازی‌های همبستگی اسلامی هستیم.

آزادکار وزن ۹۷ کیلوگرم ایران افزود: من هم در شرایط بسیار خوبی به لحاظ روحی و بدنی هستم و آماده‌ام برای ایران مبارزه کنم. قول می‌دهم تمام توانم را به کار بگیرم و بهترین کشتی‌ها را به نمایش بگذارم. هدفی جز کسب مدال طلای آسیا ندارم تا هر چه بیشتر اعتماد کادرفنی را جلب کنم و با روحیه مناسب خود را برای حضور در رقابت‌های مرحله نهایی انتخابی تیم ملی آماده کنم.

جانشین رضا یزدانی: برای طلای آسیا می‌روم

وی که جانشین رضا یزدانی در تیم ملی شده، درباره مهمترین حریفان خود، گفت: کشتی‌گیران قرقیزستان، قزاقستان و ازبکستان مهمترین حریفانم هستند و مطمئنا کار سختی مقابل آنها پیش‌رو خواهم داشت اما کم نمی‌گذارم و با همه توان به روی تشک می‌روم تا به هدفم که همان مدال طلاست، برسم. برای رسیدن به سکوی نخست آسیا انگیزه زیادی دارم و امیدوارم مزد زحماتم را بگیرم.

دارنده مدال طلای جوانان جهان در پاسخ به این سوال که آیا به کسب مدال طلا در مسابقات جهانی فرانسه در صورت رسیدن به دوبنده تیم ملی فکر می‌کند یا خیر؟ خاطرنشان کرد: قطعا اهداف زیادی در کشتی دارم و تمام تمرکزم این است که فقط به فکر تمرین باشم. پس از رقابت‌های قهرمانی آسیا مسابقات مرحله نهایی انتخابی تیم ملی برای حضور در رقابت‌های قهرمانی جهان را پیش‌رو داریم و به دنبال این هستم تا با آمادگی بسیار خوب در این رقابت‌ها کشتی بگیرم و ان‌شاءالله دوبنده تیم ملی در رقابت‌های جهانی فرانسه را از آن خود کنم.

وی درباره آسیب‌دیدگی خود از ناحیه ابرو، گفت: روز آخر اردوی دوم حین تمرین زانوی دانیال شریعتی از تیم ملی جوانان به ابرویم اصابت کرد که باعث شد هفت بخیه بخورد اما خوشبختانه مشکلم حل شده و آماده‌ام مقابل حریفانم کشتی بگیرم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج