۵۷۷۰۹۹
۱ نظر
۵۰۰۱
۱ نظر
۵۰۰۱
پ

عبدولی، دومین طلا را برای ایران به ارمغان آورد

نماینده وزن ۶۰ کیلوگرم تیم ملی کشتی فرنگی کشورمان با پیروزی در فینال، مدال طلای مسابقات قهرمانی جوانان جهان را بر گردن آویخت.

خبرگزاری فارس: نماینده وزن ۶۰ کیلوگرم تیم ملی کشتی فرنگی کشورمان با پیروزی در فینال، مدال طلای مسابقات قهرمانی جوانان جهان را بر گردن آویخت.

در ادامه مسابقات چهار وزن اول رقابت های کشتی فرنگی قهرمانی جوانان جهان که از ساعت 10 صبح امروز (شنبه) به وقت محلی در تامپره فنلاند آغاز شده است که نمایندگان کشورمان در اوزان 50، 60، 74 و 96 کیلوگرم به مصاف حریفانشان رفتند که کرامت عبدولی در 60 کیلوگرم با پیروزی در فینال مقابل حریف اوکراینی مدال طلا را بر گردن آویخت.

در وزن ۶۰ کیلوگرم کرامت عبدولی در دور اول با نتیجه ۵ بر یک مقابل گینز از آلمان به پیروزی رسید. وی در دور بعد نیز با نتیجه ۶ بر ۲ از سد محمد از مصر گذشت و راهی یک چهارم نهایی شد. عبدولی در این مرحله نیز با نتیجه ۷ بر صفر تالا از چین را شکست داد. وی در مرحله نیمه نهایی با نتیجه ۳ بر یک از سد دانیش از هند گذشت و فینالیست شد.

عبدولی در فینال به مصاف الکساندر هروشین از اوکراین رفت که با برتری 7 بر 5 مقابل حریفش مدال طلا را بر گردن آویخت.

پیش از این پویا دادمرز با پیروزی ۶ بر صفر مقابل حریف آمریکایی در فینال نخستین مدال طلا را برای ایران به ارمغان آورده بود.

در وزن 74 کیلوگرم محمد شُربی نیازی بعد از پیروزی در دور نخست مقابل حریفان ژاپنی و ارمنستانی، در دور سوم با نتیجه 2 بر 2 مغلوب آکژول محموداف از قرقیزستان شد و به گروه بازنده ها رفت، اما در این گروه نیز با نتیجه 14 بر 4 مقابل ساجان از هند شکست خورد و از دور رقابت ها کنار رفت. شُربی نیازی هفتم شد.

در وزن ۹۶ کیلوگرم امیرمحمد نوروزی بعد از پیروزی در دور اول مقابل جمهوری چک، در دور دوم مغلوب آرتور سارگسیان از روسیه شد و به گروه بازنده ها رفت. وی در این گروه ابتدا ساگار از هند را شکست داد، اما در مرحله بعد مقابل نماینده فنلاند شکست خورد و حذف شد. نوروزی هشتم شد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • شیرزاد تقی پور

      جانم عبدولی

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج