۵۸۷۲۹۴
۱ نظر
۵۰۰۱
۱ نظر
۵۰۰۱
پ

شاگرد مهماندوست دوباره طلایی شد

میلادبیگی تکواندوکار ایرانی الاصل تیم ملی آذربایجان با شکست حریفان خود به مدال طلای مسابقات طلای بازی‌های دانشجویان جهان دست یافت.

خبرگزاری فارس: چهارمین روز از بیست‌ونهمین دوره رقابت‌های یونیورسیاد در حالی به میزبانی کشور چین تایپه در حال برگزاری است که تیم ملی تکواندوی جمهوی آذربایجان نیز با هدایت رضا مهماندوست در این مسابقات حضور پیدا کرده است.

امروز در چهارمین روز از این رقابت‌ها میلاد بیگی تکواندوکار ایرانی الاصل تیم ملی آذربایجان موفق شد در وزن ۸۰- کیلوگرم مردان با شکست نماینده اسپانیا با نتیجه ۶ بر ۳ به مدال طلا دست این رقابت‌ها برسد.

میلاد بیگی تکواندوکار سابق تیم ملی ایران تا کنون مدال های مختلفی را برای تکواندوی کشور آذربایجان کسب کرده است. او در المپیک ریو با شکست مهدی خدابخشی به مدال برنز دست یافت و در مسابقات جهانی کره جنوبی نیز به مدال طلا دست یافت.

مدال‌های جام جهانی و گرند پریکس‌های مختلف نیز در کارنامه این تکواندوکار دیده می‌شود. رضا مهماندوست به عنوان سرمربی تیم ملی تکواندوی آذربایجان طی چند سال گذشته هدایت هوگوپوشان این کشور را بر عهده دارد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      واقعا آقای مهماندوست با این نتایج داخل المپیک و جهانی کره وتایپه خوب تو دهنی به پولادگر رئیس عقده ای پول و مقام پرست بی سواد فدراسیون تکواندو ایران میزنه که فکر کرد چون با آقا رضا مهماندوست قهرمان جهان شده با هرکی دیگه هم باشه فرقی نمیکنه وبراحتی قهرمان جهان میشه..جا داره به آقای پولادگر بگیم بشین که بشی

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج