۶۸۴۳۳۴
۶ نظر
۵۰۰۰
۶ نظر
۵۰۰۰
پ

داورزنی: انشاالله خادم تجدیدنظر کند

پس از استعفای رسول خادم امروز نیز کلیه روسای هیات های کشتی استان سراسر کشور استعفا دادند.

ایسنا: پس از استعفای رسول خادم امروز نیز کلیه روسای هیات های کشتی استان سراسر کشور استعفا دادند.

محمد رضا داورزنی پس از این استعفا در گفت و گو با ایسنا، درباره استعفای روسای استانی و در خواست آنها مبنی بر برگزاری مجمع فوق العاده اظهار کرد: ما با استعفای خادم مخالف هستیم ، مجمع برای چه برگزار شود؟ اگر می خواهند مجمع برگزار کنند می توانند. همواره هیات ها می توانند هر زمان که می خواهند مجمع را برگزار کنند.

او در ادامه گفت: به هر ترتیب مجمع را می توانند برگزار کنند. مجمع فوق العاده کارکردی دارد و باید دید درخواست برگزاری مجمع به چه منظوری است.

معاون ورزش قهرمانی از برگزاری جلسه تا هفته آینده با خادم خبر داد و گفت: خبر استعفا را تنها از سایت ها و خبرگزاری ها شنیده ایم و تا این لحظه استعفای کتبی به وزارت ورزش اعلام نشده است. مخالف استعفا خادم هستیم و سعی می کنیم تا هفته آینده تعاملی داشته باشیم و صحبت کنیم. ان شالله خادم تجدید نظر می کند تا فضا برای کشتی کشور یک مقدار به آرامش برسد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ياران

      ماشالا تو ديگه کی هستی،،، با یک انشالله همه چیز تمام میکنی،، مردم امثال خادم، ودایی و تختی بخاطر مردمی بودن دوست دارند انسان های شريف ومردمی همیشه زنده هستند ،،چرا تختی مردم قلبا دوستشون دارند بچه بودم مسابقه کشتی بود با بچه های محل رفتیم استادیوم بریم پول نداشتیم دیدیم آقا تختی مياد خوشحالی کردیم و ازش خواستیم مارا هم ببره داخل، آقای تختی رفت پیش باجه فروش ، از جیب خودش پول در آوردن داد،باجه بلیت فروشی گفت، هر چند تا بلیط شد به بچه ها بده تا بیان داخل، ببخشید داستان گفتم منظورم این بود از جیب خودشان پول داد نه اینکه از اسم تختی استفاده کنه مردم ایران ما اینطور انسان ها، داشتیم،، کارمان به کجا رسیده،،،انشالله،،، انشالله،، انشالله

    • ياران

      البته ناگفته نماند اینطور آقای داورزنی بیان میکند،،انشالله تجدید نظر کنند نوعی تهديد هم هست،

    • خاسر

      بنده خدا خادم با چه زبانی صحبت کند ،میگوید در صورت عدم رویاروی با کشتی گیران اسرائیلی کشتی ایران از تمامی مسابقات بین المللی و حتی مسابقات رسمی داخلی محروم خواهد شد،دیگه مثل گذشته نمی توانیم برای فرار از کشتی گرفتن با کشتی گیران اسرائیلی خودمان را به مریضی بزنیم و گواهی پزشکی الکی بگیریم،چرا متوجه نیستید، خادم می گوید اگر قصد مبارزه با اسرائیل را دارید چرا مثل ترسوها فرار میکنیدخادم می گوید دیگر کوپنی برای حمایت کشتی ایران ندارم همه انها را برای کارهای بیهوده سوزاندم.واعتبارم را از دست داده ام.

    • بدون نام

      تو همین دیروز داشتی بهش تشر میزدی که ما باید عمدا ببازیم


      اگه راست میگی کتبا به روسای ورزش جهان اعلان کن ما با اسرائیل بازی نمی کنیم و مسئولیتش رو هم قبول کن



      خلاص

    • فرزاد مخصوصی

      باید کشتی را تعلیق کنند کسی که نیاد رویه تشک کشتی اون توهین میکنه به مردم اون کشور خوب نیست ما به سیاست چیکار داریم برو تشک کشتی تو بگیر مثله فلسطینی ها

    • سعید

      جالب بود برام که چند روز پیش توی خبر رادیو شنیدم یکی از مسئولین ورزش علت استعفای اقای خادم رو مسائل مالی بیان کرده بود.
      بابا به خدا مردم خر نیستن.بعد محرومیتی که نصیب کشتی گیر و مربیمون شد همه منتظر استعفای اقای خادم بودیم.چرا حرف بی منطق میزنن تا اقای خادم استعفا داد همه دلیلشو فهمیدیم.حالا این کشتیه دارن توی همه ی رشته ها سرمایه گذاری میکنن دیر یا زود این روزا میرسید.2 روز دیگه تو فوتبال و والیبال و ... هم میبینیم حریفمون اسرائیله واقعا برای اون روزا چه فکری کردیم؟

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج