جاباما
۷۶۰۲۶۳
۵۰۰۶
۵۰۰۶
پ

تکواندوکاران ایران رقبای خود را شناختند.

آئین قرعه کشی رقابتهای تکواندو در هجدهمین دوره بازیهای آسیایی برگزار و طی آن تکواندو کاران کشورمان رقبای خود را شناختند.

مهر: آئین قرعه کشی رقابتهای تکواندو در هجدهمین دوره بازیهای آسیایی برگزار و طی آن تکواندو کاران کشورمان رقبای خود را شناختند.

رقابتهای تکواندو در این دوره از بازیها یکشنبه ۲۸ مردادماه با پیکاریهای بخش پومسه یا همان اجرای فرم آغاز می‌شود. کوروش بختیار در بخش انفرادی در اولین دیدار با نماینده کامبوج و مرجان سلحشوری نیز با پومسه‌رو ماکائو دیدار کند.

در بخش تیمی ۳ نفره مردان تیم ایران با ترکیب کوروش بختیار، امیررضا مهربان و علی سهرابیابتدا با برنده دیدار فیلیپین و عربستان سعودی دیدار می کنند. در بخش تیمی زنان هم مرجان سلحشوری، مهسا صادقی و فاطه حسام در گام نخست با پومسه روهای کره‌جنوبی رقابت خواهند کرد.

اما رقابت‌ها در بخش مبارزه از دوشنبه ۲۹ مردادماه با پیکارهای اوزان ۵۳- و ۶۷- کیلوگرم زنان و ۵۸- کیلوگرم مردان آغاز می‌شود. الهه شیدایی نماینده وزن ۵۳- کیلوگرم تیم بانوان در اولین دیدار خود با «آراگون» از فیلیپین پیکار می کند و سپس برای رسیدن به نیمه نهایی با برنده ازبگستان و قزاقستان پیکار خواهد کرد.

تکواندوکاران ایران رقبای خود را شناختند.

ملیکا میرحسینی در وزن ۶۷- کیلوگرم ابتدا «بک تای» از ویتنام را پیش رو دارد و سپس به دیدار برنده مبارزه سریلانکا و اردن می رود. فرزان عاشورزاده هم در وزن ۵۸- کیلوگرم دور نخست استراحت دارد و در ادامه به مصاف برنده کامبوج و تاجیکستان خواهد رفت.

ایران سه شنبه ۳۰ مردادماه در روز دوم مبارزات تکواندو سه نماینده دارد. پریسا جوادی در وزن ۵۷- کیلوگرم در گام نخست به دیدار «برگووانوا» از قزاقستان می رود و در صورت برتری با «زانگوشی» از چین پیکار خواهد کرد. زهرا پوراسماعیل نماینده وزن ۶۷+ کیلوگرم در اولین دیدار خود «اوسپیووا» از ازبکستان را پیش رو دارد و در ادامه با برنده سریلانکا و کامبوج مبارزه می کند.

در وزن ۸۰+ کیلوگرم مردان نیز سعید رجبی در اولین مبارزه خود «لی سئونگ وان» از کره جنوبی را پیش رو دارد و سپس با برنده فیلیپین و چین مبارزه خواهد کرد.

چهارشنبه ۳۱ مردادماه و در روز سوم این رقابت‌ها مبارزات اوزان ۶۳- و ۸۰- کیلوگرم گروه مردان برگزار می شود که میرهاشم حسینی در وزن ۶۳- کیلوگرم بعد از یک دور استراحت، با برنده مبارزه قطر و فیلیپین پیکار می کند. مهدی خدابخشی هم دور نخست استراحت دارد و در ادامه با برنده مبارزه تکواندوکاران کره جنوبی و بوتان مبارزه خواهد کرد.

رقابتهای تکواندو پنجشنبه اول شهریورماه با برگزاری مبارزات اوزان ۴۹- کیلوگرم زنان و ۶۸- کیلوگرم گروه مردان به پایان می رسد. ناهید کیانی در اولین دیدار باید با «آشمیتا» از نپال مبارزه کرده و در ادامه به دیدار برنده قزاقستان و فیلیپین برود. امیرمحمد بخشی دور نخست استراحت دارد و سپس به مصاف برنده ازبکستان و افغانستان می رود.

این دوره از بازیها فردا شنبه با برگزاری دیدار افتتاحیه به صورت رسمی آغاز می شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج