۹۸۴۳۰۸
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

رحیمی: کسی دوست ندارد من به کشتی برگردم

دارنده پنج مدال کشتی آزاد جهان و المپیک معتقد است که کسی دوست ندارد او به کشتی بازگردد.

خبرگزاری تسنیم: حسن رحیمی در گفت‌وگویی در مورد فعالیت‌های خیرخواهانه‌اش همراه با موسسه خیریه خادمین امام علی (ع) در روزهای شیوع کرونا دارد، اظهار داشت: مرحله توزیع اقلامی که توسط خیرین جمع‌آوری شده، حتی هنوز به نصف هم نرسیده است. شهر به شهر این توزیع‌ها ادامه دارد و فکر می‌کنم هنوز شش منطقه از تهران هم باقی مانده است و به شهرهای دیگر نیز خواهیم رفت.

وی در مورد اینکه چطور خانواده‌های محروم شناسایی می‌شوند، تأکید کرد: هدف موسسه در این مرحله کمک به زنان سرپرست خانوار است. از طریق کمیته امداد هر شهر، زنان سرپرست خانوار شناسایی خواهند شد و در وضعیتی که خیلی‌ها به خاطر شیوع کرونا بیکار شده‌اند و مشکلات معیشتی فراوانی دارند، اقلام تهیه‌شده در اختیارشان قرار می‌گیرد.

دارنده مدال برنز المپیک ۲۰۱۶ ریو در واکنش به شایعه‌ای که درباره احتمال بازگشت دوباره او به دنیای قهرمانی به راه افتاده است، خاطرنشان کرد: یکی از دوستان برنامه زنده اینستاگرامی ترتیب داد و سؤال‌هایی از من پرسیده شد. یک نفر پرسید اگر شرایط فراهم شود دوست داری دوباره کشتی بگیری که من هم گفتم چراکه نه. دوست دارم، ولی وقتی می‌بینم شرایطی که لازم است، فراهم نیست و من اگر بیایم باید با همه بجنگم، چرا باید بیایم؟ مگر من چقدر توان دارم؟ جوان ۲۰ ساله که نیستم که وقتی عاشق چشم و ابروی حریفم شدند و او را انتخاب کردند، مصمم‌تر و باانگیزه‌تر بیایم و حقم را از دنیای کشتی بگیرم. من امروز توان این کار را ندارم.

قهرمان سابق کشتی کشورمان ادامه داد: اگر شرایط خیلی خوبی برایم فراهم می‌شد و حمایتم می‌کردند، من هم می‌آمدم و همه سعی و تلاشم را می‌کردم که دوباره ملی‌پوش شوم. حتی در مسابقه انتخابی هم شرکت می‌کردم، اما در شرایط عادلانه. وقتی که می‌دانم این شرایط مهیا نیست، نمی‌آیم. قرار نیست که از روی احساسات تصمیم بزرگی بگیرم. امروز همه می‌گویند برگرد، تو دوباره می‌توانی کشتی بگیری، اما همین که ببازم همان‌ها نظرشان عوض شده و می‌گویند رحیمی پیر شده بود.

رحیمی همچنین خاطر نشان کرد: مگر به من گفته‌اند سال المپیک است و ما به تو نیاز داریم؟ اصلاً کسی دوست ندارد که حسن رحیمی به کشتی برگردد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج