۱۲۳۱۴۱۸
۹ نظر
۳۸۷۵
۹ نظر
۳۸۷۵
پ

زین‌پس برای ورزش گروهی باید مجوز بگیرید!

سرپرست هیات ورزش های همگانی استان همدان گفت: تمامی برنامه‌های ورزش‌های گروهی کمیته‌ها و رشته‌های ورزشی تحت پوشش هیات همگانی با اخذ مجوز برگزار می‌شود و لازم است گروه‌های ورزشی متفرقه و خارج از مجموعه هیات همگانی با مجوز کتبی و قانونی این هیات اقدام به فعالیت ورزشی کنند در غیر این صورت مسئولیت عواقب ناشی از آن با فرد برگزارکننده است.

ایسنا: سرپرست هیات ورزش های همگانی استان همدان گفت: تمامی برنامه‌های ورزش‌های گروهی کمیته‌ها و رشته‌های ورزشی تحت پوشش هیات همگانی با اخذ مجوز برگزار می‌شود و لازم است گروه‌های ورزشی متفرقه و خارج از مجموعه هیات همگانی با مجوز کتبی و قانونی این هیات اقدام به فعالیت ورزشی کنند در غیر این صورت مسئولیت عواقب ناشی از آن با فرد برگزارکننده است.

زین‌پس برای ورزش گروهی باید مجوز بگیرید!

هادی سبزواری ضمن اعلام این خبر اظهار کرد: برگزاری هرگونه برنامه گروهی اعم از ورزش در طبیعت، پیاده روی و ورزش صبحگاهی بدون اخذ مجوز کتبی از هیات ورزش‌های همگانی استان همدان ممنوع است و مسئولیت عواقب آن برعهده فرد برگزارکننده است که به علت عدم رعایت قانون به عنوان متخلف شناسایی می‌شود.

سرپرست هیات ورزش‌های همگانی همدان در رابطه با فعالیت گروه‌های ورزش در طبیعت، تصریح کرد: این گروه‌ها نیازمند دریافت مجوز کتبی و قانونی از هیات ورزش‌های همگانی هستند تا بتوانیم با سازماندهی مناسب به مدیریت و نظارت آن‌ها بپردازیم.

وی در ادامه افزود: هیات ورزش‌های همگانی استان همدان همواره در چارچوب قوانین نسبت به اجرای برنامه‌های ورزشی اقدام کرده و هماهنگی‌های لازم در این موضوعات صرفاً با اخذ مجوز امکان پذیر است.

سبزواری خاطرنشان کرد: برخی گروه‌ها به صورت خودجوش اقدام به ورزش صبحگاهی گروهی می‌کنند که به هیات ورزش‌های همگانی استان ارتباطی ندارد و اگر تخلفی از آن‌ها صورت بدهد به هیات همگانی مربوط نیست و باید با عوامل آن مجموعه از طریق ارگان مربوطه برخورد قضایی لازم صورت بگیرد.

وی با تاکید بر این‌که شهرداری همدان می‌تواند در ساماندهی ایستگاه‌های ورزش صبحگاهی همکاری لازم را داشته باشد، مطرح کرد: از مدیریت شهری می‌خواهیم نسبت به نصب تابلو ایستگاه‌های ورزش صبحگاهی در پارک‌ها همکاری کند.

سبزواری در پایان گفت: برگزاری پیاده‌روی‌های گروهی نیز باید با هماهنگی هیات ورزش‌های همگانی استان همدان انجام شود تا نظم لازم در برنامه‌ها به خوبی صورت بگیرد.

هیات ورزش‌های همگانی استان همدان با بیش از ۳۰ هزار ورزشکار سازماندهی شده در سرتاسر استان یکی از مهم‌ترین هیات‌های ورزشی اداره کل ورزش و جوانان استان به شمار می‌رود و ۱۰۱ کمیته ورزشی تحت پوشش این هیأت در سطح استان همدان مشغول به فعالیت هستند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ناشناس

      چه عالی
      دستشون درد نکنه

    • ناشناس

      برگزاری هیات چی؟

    • ناشناس

      هیات و مراسم تقویمی چی

    • ناشناس

      مسخره بازی ها چیه جدیدن

    • ناشناس

      چه مسخره. یک کار مفید ازین پشت میز نشین ها بر نمیاد.

    • ناشناس

      نوش جون مردمي كه ميگفتن چرا بريم راي بديم اينا مثل همن

    • نادر

      آقا ما عصری با خانواده میخایم بریم پارک پیادهروی، اجازه هست یا باید مجوز بگیریم؟؟!!! این قوم از چه نژادی هستن که با همه چی مشکل دارن و فرقی هم نمی کنه اون چی باشه؟؟؟!!!! خدایا خودت ما رو از دست اینا نجات بده اگه میتونی!!!!!

    • ناشناس

      از چی میترسید
      از چهار نفر که پیاده روی میرن!!!

    • علیبرززز

      مسخره بازی چیه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج