۱۲۹۹۱۳۶
۵۲۵۱
۵۲۵۱
پ

جت شخصی رونالدو و جورجینا برای فروش

کریستیانو رونالدو و جورجینا رودریگس جت ۲۰ میلیون یورویی خود را برای فروش گذاشته‌اند زیرا به دنبال خرید جت بزرگ‌تری هستند.

خبرورزشی: کریستیانو رونالدو و جورجینا رودریگس جت ۲۰ میلیون یورویی خود را برای فروش گذاشته‌اند زیرا به دنبال خرید جت بزرگ‌تری هستند.

کریستیانو رونالدو و نامزدش جورجینا رودریگس جت شخصی خود را برای فروش گذاشته‌اند. گفته می‌شود که این زوج دیگر به هواپیمای مجلل Gulfstream G۲۰۰ که ۲۰ میلیون یورو ارزش دارد، علاقه ندارند.

این جت برای انجام تعهدات کاری و شخصی رونالدو و جورجینا مورد استفاده قرار می‌گرفت و حتی در مستند نتفلیکس «من جورجینا هستم» نیز به نمایش درآمد. با این حال نشریه «اسپورت» خبر داد این زوج تصمیم به فروش هواپیما گرفته‌اند زیرا ظاهراً از اندازه فعلی جت خود راضی نیستند و می‌خواهند جت بزرگتری بخرند. مستند اینفلوئنسر آرژانتینی نیز موفقیت بسیار زیادی برای این زوج به همراه داشت و می‌تواند خرید هواپیمای جدیدتر و بزرگ‌تر را تسهیل کند.

کریستیانو رونالدو و جورجینا رودریگس در حال حاضر در ریاض، پایتخت عربستان سعودی اقامت دارند. جورجینا به تازگی در مورد زندگی در عربستان صحبت کرده و از امن بودن عربستان و مهمان‌نوازی عرب‌ها تعریف کرده است. او در مصاحبه‌ای با برند معروف عطر در عربستان «لاورن» که اخیراً او را به عنوان سفیر جدید خود معرفی کرده، گفت: «من اینجا احساس امنیت می‌کنم. صحرای عربستان فوق‌العاده است. قدرت و جادوی صحرای عربستان در شب باورنکردنی است».

به نظر می‌رسد رونالدو نیز از زندگی در عربستان لذت می‌برد. او در این فصل در ۸ بازی برای النصر در لیگ برتر عربستان ۹ گل به ثمر رسانده و دو پاس گل داده است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج