۱۲۲۹۸۹۰
۱ نظر
۳۶۱۷
۱ نظر
۳۶۱۷
پ

جدیدترین اطلاعات درباره سرگرمی محبوب ایرانی‌ها

جدید ترین محصول شرکت الکترونیک آرتس با نام فیفا ۲۳ (FIFA ۲۳) در دست ساخت بوده است که اگر از دوست داران این بازی شبیه سازی هستید باید بدانید که ویژگی و المان های بسیاری درآن قرار گرفته است که در این زمینه میتوانید بطور کلی با یک بازی جدید و کاملا بهینه شده سروکار داشته باشید.

برترین‌ها: سری بازی‌های FIFA بدون شک محبوب‌ترین فرنچایز ورزشی هستند و هر ساله توقعات زیادی از نسخه جدید آن داریم. اما انتظاراتمان از FIFA 23 در این باره چیست؟

بازی FIFA 22 اولین عنوانی بود که از همان زمان عرضه بر پایه نسل نهم ساخته شده بود. نسخه‌ی نسل نهمی این عنوان تفاوت‌های زیادی با نسخه نسل هشتمی آن داشت و اگر هر دو نسخه را بازی می‌کردید؛ متوجه تفاوت‌های زیاد آن‌ها می‌شدید؛ با این حال نسخه نسل نهمی آن نیز بدون ایراد نبود و بازیکنان اعتراضاتی نسبت به آن داشتند. به عنوان یکی از طرفدارهای همیشگی این سری، علاوه بر بهبود مشکلات این بازی، انتظار اضافاتی به آن را نیز در بازی FIFA 23 دارم. در ادامه با گیمفا همراه باشید.

جدید ترین محصول شرکت الکترونیک آرتس با نام فیفا 23 (FIFA 23) در دست ساخت بوده است که اگر از دوست داران این بازی شبیه سازی هستید باید بدانید که ویژگی و المان های بسیاری درآن قرار گرفته است که در این زمینه میتوانید بطور کلی با یک بازی جدید و کاملا بهینه شده سروکار داشته باشید.

عناوین فیفا (FIFA) حدود ۳۰ سال در دنیای بازی‌های ویدئویی سابقه دارند. حال آخرین شماره از این مجموعه به نام فیفا ۲۳ پاییز امسال عرضه خواهد شد. این بازی آخرین عنوان فوتبالی شرکت الکترونیک آرتز با نام فیفا خواهد بود. همینطور اینکه قرار است بهترین و طبیعی‌ترین تجربه را در اختیار شما قرار دهد.

جدیدترین اطلاعات درباره سرگرمی محبوب ایرانی‌ها

فیفا ۲۳ برای کنسول‌های نسل ۸ و ۹ به همراه کامپیوتر عرضه خواهد شد. این بازی از کراس پلی (Cross Play) پشتیبانی خواهد کرد. به همین دلیل شما می‌توانید با دوستان خود روی پلتفرم‌های دیگر نیز فیفا را تجربه کنید. فیفا ۲۳ نوآوری‌های بسیاری داشته و مشابه هیچ یک از عناوین ساخته شده در سبک فوتبال در دنیای گیمینگ نیست.

فیفا ۲۳ رشد الکترونیک آرتز را در طول این مدت نشان می‌دهد. به دلیل اینکه کامل‌ترین عنوان مجموعه فیفا بوده و از هر لحاظ نسبت به بازی قبلی بهتر است. نکته مهم این بازی اضافه شدن فوتبال زنان و جام جهانی زنان است. به همین دلیل است که فیفا ۲۳ کامل‌ترین بازی فوتبالی ساخته شده در تاریخ عناوین ورزشی است.

جدیدترین اطلاعات درباره سرگرمی محبوب ایرانی‌ها

بازی از همیشه واقعی‌تر است

یکی از اهداف اصلی الکترونیک آرتز طبیعی‌تر کردن بازی است. به همین دلیل این شرکت سیستم هایپرموشن ۲ (HyperMotion 2) خود را ارتقاء داده است. این سیستم برای ضبط حرکات بازیکنان استفاده می‌شود. حال این سیستم از همیشه پیشرفته‌تر شده و به واقعیت نزدیک‌تر است. هایپرموشن ۲ بیش از ۶۰۰۰ انیمیشن جدید را به بازی اضافه کرده است. همه حرکات بازیکنان آنقدر طبیعی شده که شما فراموش خواهید کرد که در حال تجربه یک بازی هستید.

هایپرموشن ۲ به الکترونیک آرتز کمک زیادی کرده است. فیفا ۲۳ دارای سیستم واقعیت افزوده (Augmented Reality) برای بازپخش اتفاقات داخل زمین است. همین باعث خواهد شد تا شما بیشتر درگیر بازی بشوید. فضای بازی نیز بهبود زیادی نسبت به قبل داشته است. برای مثال زمین‌های فوتبال از همیشه طبیعی‌تر شده و تشویق‌کننده‌ها نیز بسیار واقعی‌تر واکنش نشان خواهند داد.

به طور کلی فیزیک بازی نیز نسبت به نسخه‌های قبلی بهبود زیادی داشته است. یکی از مثال‌های این مورد حضور فوتبال زنان است که بدون تکنولوژی هایپرموشن ۲ امکان پذیر نبود. بازی فیفا ۲۳ بیش از ۱۹۰۰۰ بازیکن، ۷۰۰ تیم، ۱۰۰ استادیوم و ۳۰ لیگ خواهد داشت. به همین دلیل بزرگ‌ترین عنوان ساخته شده در این مجموعه است.

جدیدترین اطلاعات درباره سرگرمی محبوب ایرانی‌ها

سیستم مورد نیاز بازی

  • سیستم‌عامل: Windows ۱۰ ۶۴-bit
  • پردازنده: Intel Core i۵ ۶۶۰۰k or AMD Ryzen ۵ ۱۶۰۰
  • رم: ۸ GB RAM
  • گرافیک: NVIDIA GeForce GTX ۱۰۵۰ Ti or AMD Radeon RX ۵۷۰
  • دایرکت‌ایکس: نسخه ۱۲
  • حافظه: ۱۰۰ گیگابایت فضای خالی

سیستم پیشنهادی بازی

  • سیستم‌عامل: Windows ۱۰ ۶۴-bit
  • پردازنده: Intel Core i۷ ۶۷۰۰ or AMD Ryzen ۷ ۲۷۰۰X
  • رم: ۱۲ GB RAM
  • گرافیک: NVIDIA GeForce GTX ۱۶۶۰ or AMD Radeon RX ۵۶۰۰ XT
  • دایرکت‌ایکس: نسخه ۱۲
  • حافظه: ۱۰۰ گیگابایت فضای خالی

جدیدترین اطلاعات درباره سرگرمی محبوب ایرانی‌ها

کنترل شما روی بازیکنان بیشتر است

یکی دیگر از اهداف الکترونیک آرتز این است که گیمرها کنترل بیشتری روی بازیکنان داشته باشند. با مکانیک‌های جدید افزوده شده به بازی، شما کنترل بیشتری روی پاس، گل و حرکات بایکنان خود خواهید داشت. به طور کلی سیستم‌های شوت تغییر کرده که باعث می‌شود به واقعیت بیشتر نزدیک شود. البته این سیستم از قبل ریسکی‌تر است اما پاداش بهتری دارد.

سیستم ضربه آزاد، پنالتی و کرنر نیز دستخوش تغییرات زیادی شده و طبیعی‌تر شده است. این اتفاقات توسط موتور فیزیکی جدید بازی میسر شده است. به همین دلیل فیفا ۲۳ از همیشه عمیق‌تر بوده و کنترل بازیکنان به شما حس خوبی را القا خواهد کرد.

حالت‌های زیادی به بازی افزوده شده است

حال این پیشرفت‌های داخل بازی باید در جایی به کار برده شوند. فیفا ۲۳ دارای حالت‌های بسیاری است که شما می‌توانید آن‌ها را تجربه کنید. در این حالت‌های مختلف شما می‌توانید توانایی‌های گرافیکی و مکانیکی بازی را تست کنید. یکی از این حالت‌ها فیفا آلتیمیت تیم (FUT) است. شما می‌توانید تیم خود را با اسطوره‌های فوتبال بسازید. سیستم Chemistry بازی نیز به طور کامل جدید شده است تا این بازیکنان ارتباط بهتری با یکدیگر داشته باشند. حالت کلاسیک نیز تغییر زیادی نسبت به قبل داشته که آزادی عمل بیشتری به بازیکنان می‌دهد.

بخش جام جهانی نیز به فیفا ۲۳ اضافه شده است. شما می‌توانید هر تیمی که دوست دارید را انتخاب کرده و در جام جهانی قطر ۲۰۲۲ شرکت کنید. جام جهانی زنان ۲۰۲۳ استرالیا و نیوزلند نیز به بازی اضافه شده تا تجربه شما به کامل‌ترین حالت ممکن باشد.

جدیدترین اطلاعات درباره سرگرمی محبوب ایرانی‌ها

بخش فوتبال زنان نیز در فیفا ۲۳ گسترش زیادی داشته است

اگر شما در مجموعه فیفا تازه‌کار هستید، مرکز تمرین (Training Center) به بازی اضافه شده است. در این بخش شما به طور کامل حرکات مختلف را تمرین کرده و چالش‌های خاصی را به پایان می‌رسانید. با اینکار مهارت شما نیز در بازی بیشتر خواهد شد. حالت ‌های دیگر مثلا ولتا (Volta)، پرو کلابز (Pro Clubs) و کرییر مود (Career Mode) در بازی حضور دارند تا شما از فیفا ۲۳ خسته نشوید.

قسمت کرییر مود به شما اجازه خواهد داد تا بازیکن مورد علاقه خود را بسازید. همینطور اینکه شما می‌توانید بازی‌هایی را تجربه کنید که در گذشته در فیفا وجود نداشتند.

جدیدترین اطلاعات درباره سرگرمی محبوب ایرانی‌ها

کراس‌پلی شما را به پلتفرم‌های دیگر متصل خواهد کرد

فیفا ۲۳ نسبت به گذشته پیشرفت بسیار زیادی داشته است. به همین دلیل شما قطعاً می‌خواهید سطح رقابت را بالاتر ببرید. اینجاست که برای اولین بار در مجموعه فیفا، کراس‌پلی در شماره ۲۳ وجود دارد. شما می‌توانید تا پلتفرم‌های دیگر این بازی را تجربه کرده و از رقابت لذت ببرید. البته این قابلیت تنها برای حالت یک نفر علیه یک نفره ساخته شده است.

مجموعه فیفا از سال آینده نامش تغییر خواهد کرد. این اتفاق هم به دلیل مشکلاتی بود که میان فیفا و الکترونیک آرتز پیش آمد. با اینحال فیفا ۲۳ کامل‌ترین عنوان ساخته شده در این مجموعه است. قابلیت‌های افزوده شده به این بازی شما را مجذوب خواهد کرد. همینطور اینکه با توجه به تجربه واقعی‌ای که فیفا ۲۳ در اختیار شما قرار خواهد داد، قطعاً رقابت نیز لذت بخش‌تر خواهد شد.

بازی فیفا ۲۳ در تاریخ ۸ مهر (۳۰ سپتامبر) برای کنسول‌های نسل ۸ و ۹ به همراه کامپیوتر عرضه خواهد شد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      ای بابا من هنوز ۲۲ رو بازی نکردم ۲۳ اومد...

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج