اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۱۱۵۶۶۲
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

خروج اسکانیا از ایران شایعه است

سخنگوی شرکت اسکانیا برخی اخبار مبنی بر خروج این شرکت از بازار ایران را شایعه خواند.

خبرگزاری مهر: هانس دنیلسون (Hans-Ake Danielsson) با بیان این مطلب و با تاکید بر اینکه ماندگاری کیفیت اتوبوس‌های تولیدی به دو عامل "تولید و خدمات" و "سرویس و نگهداری" وابسته است، تصویرسازی فعلی از عقاب افشان را اشتباه خواند.

وی ادامه داد: از آنجایی که درصد قابل توجهی از اتوبوس های بین شهری کشور به اسکانیا اختصاص دارد، بنابر این با توجه به تعداد اتوبوس‌های این شرکت، می توان گفت که تعداد سوانح پدیدآمده طبیعی بوده است.

سخنگوی شرکت اسکانیا با بیان اینکه همکاری با عقاب افشان از ۱۵ سال قبل آغاز و در چند سال اخیر، ایران به بزرگترین تولیدکننده اتوبوس تحت نظر اسکانیا در سراسر جهان تبدیل شده است، اضافه کرد: دو خصیصه شامل "قدیمی ترین اتوبوس ساز کشور" و "صادرکننده توانمند" به عنوان مهمترین دلایل انتخاب این شرکت ایرانی از سوی اسکانیا بوده است.

به گفته دنیلسون، حداکثر سرعت مجاز اتوبوس در اروپا ۹۰کیلومتر در ساعت است و مدت زمان تردد استاندارد اتوبوس در جاده ها سالانه ۲۰۰ تا ۲۲۰ هزار کیلومتر می باشد در حالی که متاسفانه شاهد هیچ گونه محدودیت سرعت برای تردد اتوبوس در ایران و همچنین نظارت برای تردد بیش از ۲۲۰ هزار کیلومتر در سال نیستیم.

وی، همچنین بسیاری از تصادفات را ناشی از "رانندگی بسیار بد" دانست و تاکید کرد: باید بگویم مشاهده کردیم بسیاری از مسائل مرتبط با کیفیت و امنیت اتوبوس های تولیدی اسکانیا پس از خروج خودرو از کارخانه تغییر کرده و تغییرات غیر مجاز روی خودرو انجام شده است.

دنیلسون، در همین زمینه به افزودن باک اضافه، تعمیرات خارج از شبکه نمایندگی های عقاب افشان و دستکاری های خارج از محدوده کارخانه اشاره و بیان کرد: مقامات مسئول ایرانی می توانند با بهینه سازی شرایط رانندگی در کشور موضوعات و مسائل مطروحه را تحت کنترل و نظارت خود قرار دهند تا شاهد برخی سوانح نباشیم.

سخنگوی شرکت اسکانیا در ادامه از موظف شدن نماینده این شرکت در ایران برای بازبینی مجدد اتوبوس های اسکانیا بدون دریافت هزینه خبر داد و افزود: این حرکت و تصمیم به منظور همکاری با پلیس ایران و آگاهی از شرایط فعلی اتوبوس‌های اسکانیا صورت خواهد گرفت.

وی به رغم اتفاقات چند وقت اخیر و با توجه به اینکه سال گذشته افزون بر ۱۸ هزار نفر در تصادفات جان خود را از دست داده اند، تنها ۱.۲ درصد از این آمار را به دلیل تصادفات اتوبوس دانست در حالی که ۷۰ درصد حمل و نقل مسافر در ایران به وسیله اتوبوس انجام می شود.

دنیلسون، با اشاره به برخی تحریم‌های ایران در دوره اخیر و دشواری شرایط اقتصادی و افزایش هزینه های جاری از تحت فشار قرار گرفتن مصرف کنندگان سخن گفت و معتقد است: با توجه به موارد مطروحه تعداد زیادی از رانندگان اتوبوس دوره های سرویس و نگهداری خود را برای اینکه هزینه های کمتری متحمل شوند، به تاخیر انداخته اند.

وی با توجه به اینکه شرکت اسکانیا در سال ۱۹۸۱ تاسیس شده است و در بیشتر از ۱۰۰ کشور جهان فعالیت دارد، متذکر شد: اسکانیا اتوبوس های کامل شامل اتاق و شاسی می سازد که این تولیدات در شرکت های طرف قرارداد و سازنده بدنه و اتاق تکمیل و عرضه می شود.

سخنگوی شرکت اسکانیا در پایان با تاکید دوباره بر اینکه اتوبوس های عقاب افشان الزامات اسکانیا را برآورده می کند به طوریکه تمام تولیدات این شرکت قابلیت صدور به کشورهای اروپایی را دارد، خاطرنشان کرد: به تازگی موضوعی مبنی بر جدایی اسکانیا از عقاب مطرح شده است که باید بگویم کاملا اشتباه است چراکه ما به نماینده خود در ایران اطمینان کامل داریم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج