اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۱۱۶۷۲۷۲
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

بارندگی تا کی تداوم خواهد داشت؟

کارشناس سازمان هواشناسی از ادامه بارندگی در نیمه ابتدایی هفته در دامنه‌های جنوبی البرز، سواحل خزر، مرکز و جنوب زاگرس خبر داد و گفت: امروز استان‌های خراسان شمالی، رضوی و جنوبی هم به مناطق دارای بارش اضافه شدند.

خبرگزاری ایرنا: کارشناس سازمان هواشناسی از ادامه بارندگی در نیمه ابتدایی هفته در دامنه‌های جنوبی البرز، سواحل خزر، مرکز و جنوب زاگرس خبر داد و گفت: امروز استان‌های خراسان شمالی، رضوی و جنوبی هم به مناطق دارای بارش اضافه شدند.

«کبری رفیعی» امروز (شنبه) در گفت‌و گو با خبرنگار اقتصادی ایرنا درباره وضعیت آب‌و هوای کشور افزود: امروز در سواحل خزر و خراسان شمالی بارش پراکنده و در دامنه‌های جنوبی البرز از جمله در استان‌های قزوین، البرز، تهران، چهارمحال و بختیاری، فارس، یزد، غرب سمنان، اصفهان، مرکزی، قم، ارتفاعات کرمان، بوشهر، هرمزگان، کرمان و شمال سیستان‌و بلوچستان و جنوب خراسان رضوی بارش باران و رعد و برق و وزش باد خواهیم داشت.

وی گفت: بارش‌ها در ارتفاعات مناطق سردسیر به شکل برف پیش‌بینی می‌شود.

رفیعی ادامه‌داد: برای امروز کاهش نسبی دما در دامنه‌های جنوبی البرز تا حدود پنج درجه سانتی‌گراد پیش‌بینی می‌شود.

به گفته این کارشناس سازمان هواشناسی، امروز در شمال‌شرق و شرق کشور و بخش‌هایی از استان‌های سمنان و اصفهان، وزش باد شدید خواهیم داشت که در مناطق مستعد به شکل خیزش گردوخاک رخ می‌دهد.

وی خاطرنشان‌کرد: فردا (یکشنبه) نیز در دامنه‌های جنوبی البرز، استان‌های واقع در غرب و مرکز بارش‌ها با شدت کمتر ادامه خواهد داشت.

به گفته رفیعی، فردا در جنوب‌غرب و جنوب‌شرق کشور ادامه بارش‌ها را خواهیم داشت و در جزایر خلیج فارس رگبار باران و رعد و برق پیش‌بینی می‌شود.

به گفته کارشناس سازمان هواشناسی، روز سه‌شنبه در شرق و جنوب‌شرق کشور، ادامه بادهای موقت پدیده غالب خواهد بود.

کارشناس سازمان هواشناسی گفت: روز چهارشنبه جوی آرام را در کل کشور خواهیم داشت.

وی اظهار داشت: آسمان تهران، امروز ابری همراه با بارش باران، رگبار و رعدو برق است. بیشینه دمای تهران امروز به ۱۱ درجه بالای صفر می‌رسد و کمینه دما در مهرآباد هفت درجه بالای صفر ثبت شد.

رفیعی نسبت به شدت بارش‌ها در استان‌های پر بارش هشدار داد و اعلام‌کرد: امروز در مناطقی از استان‌های البرز، تهران، قزوین، قم، مرکزی، شمال و شرق خوزستان، فارس، سمنان و نیمه غربی یزد، آب‌گرفتگی معابر، بالاآمدن سطح آب رودخانه‌ها و جاری شدن رواناب در مسیل‌ها پیش‌بینی می‌شود.

وی ادامه‌داد: همچنین لغزندگی جاده‌ها همراه با کاهش دید و مه‌آلودگی، احتمال برخورد صاعقه و کولاک برف در مناطق کوهستانی و سردسیر پیش‌بینی شده است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج