اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۱۲۶۹۸۴
۵۰۰۸
۵۰۰۸
پ

۴ کشته در حوادث رانندگی رشت تا تهران

رئیس پلیس راه استان قزوین از ترافیک نیمه سنگین در محورهای مواصلاتی استان قزوین و همچنین کشته شدن چهار نفر در حوادث رانندگی خبر داد.

خبرگزاری فارس: رئیس پلیس راه استان قزوین از ترافیک نیمه سنگین در محورهای مواصلاتی استان قزوین و همچنین کشته شدن چهار نفر در حوادث رانندگی خبر داد.

زینلی اظهار داشت: با توجه به بازگشت مسافران تعطیلات عید سعید فطر در اتوبان رشت به قزوین و زنجان به تهران و همچنین جاده بویین زهرا به مرکز شاهد ترافیک نیمه سنگین هستیم که رفته رفته به حجم ترافیک افزوده و ترافیک سنگینی در محورها پیش‌بینی می‌شود.

وی ادامه داد: همه عوامل پلیس راه با آماده‌باش کامل و ۱۰۰ درصدی امروز و روزهای جمعه و شنبه در خصوص روان‌سازی ترافیک محورها تلاش می‌کنند و با رانندگان متخلف که اقدام به سبقت غیر مجاز، لایی‌کشی و ... کرده و قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی را رعایت نکنند به شدت برخورد و اعمال قانون می‌کنند.

زینلی افزود: پلیس راه ناجا جهت ایجاد امنیت و آرامش خاطر برای مسافران در مسافرت‌های بین شهری با اتوبوس‌ها اعلام کرد: مسافران اتوبوس‌ها می‌توانند تخلفات رانندگان اتوبوس‌ها را با ارسال پیامک به سامانه ۱۱۰۱۲۰، پلیس را در جریان امر جهت برخورد و اعمال قانون با رانندگان متخلف قرار دهند.

وی ضمن اشاره به تصادف امروز و روز گذشته و کشته شدن چهار نفر از هموطنان در اتوبان قزوین ـ رشت ، قزوین‌ـ زنجان و قزوین ـ کرج که به علت عدم توجه به جلو که ناشی از خستگی و خواب‌آلودگی بوده از هموطنان خواست ضمن رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی و توجه کافی به جلو در رانندگی و حرکت بین خطوط از خوردن و آشامیدن و صحبت کردن با تلفن همراه خودداری کرده و از توقف در حاشیه اتوبان و جاده‌ها برای جلوگیری از حوادث تلخ پرهیز کنند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج