اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۱۳۵۰۸۶
۱۳ نظر
۵۰۱۴
۱۳ نظر
۵۰۱۴
پ

عکس: بلایی که مسافران سر شمال آوردند!

انباشت زباله در حاشیه سواحل شمالی کشور، منظره ای ناخوشایند را بوجود آورده که بوی تعفن آن هر رهگذر و مسافری را فراری می دهد، تپه ای که جولان جوندگان و حیوانات موزی شده است.

فرارو : انباشت زباله در حاشیه سواحل شمالی کشور، منظره ای ناخوشایند را بوجود آورده که بوی تعفن آن هر رهگذر و مسافری را فراری می دهد، تپه ای که جولان جوندگان و حیوانات موزی شده است.

سرزمین مازندران روزانه شاهد تولید بیش از دو هزار و ۸۰۰ تن زباله است که به دلیل کمبود زمین در شهرهای مختلف استان با مشکلات زیاد و هزینه های میلیاردی به نقاط دور کوهستانی و جنگلی حمل و دفن می شود ولی همچنان این زباله ها تبعات و مخاطرات زیست محیطی خود را به همراه دارد.

حمل و دفن و دفع زباله در مازندران علاوه بر اینکه بخش اعظمی از درآمد شهرداری را به خود اختصاص می دهد، مقولات اجتماعی ناشی اعتراض های مردمی نسبت به نحوه حمل و نقل و دفع بهداشتی و نفوذ شیرابه ها را نیز در پی دارد.

همچنین ریختن زباله در حاشیه ساحل و کنار جاده‌های که خود از بلاتکلیفی دفع زباله در استان های شمالی کشور ناشی می شود وضعیت ظاهری مناطق گردشگری حاشیه خزر را نازیبا و در دراز مدت بر ایجاد مشکلات زیست محیطی به صنعت گردشگری نیز صدمه وارد می کند. نامدار بابائی مشکل زباله ها در شهرهای ساحلی شمال کشور را بیشتر نشان می دهد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • هتی

      حالا این بلاها رو که سر طبیعت بدبخت میارن هیچی خیلی شیک میان میگن اینجا خیلی داغون و کثیفه ما دیگه پامون رو اینجا نمیزاریم..خو نیا عزیز من

    • يه دوست

      واقعا خجالت آوره

    • ربیع

      بابا بی خیال مشکلی نیست این همه سرزمین پهناور محیط زیست هم مشکلش حل میشه خیلی سخت میگیرین سواحل دریا که استفاده نمیشه چه مشکلی داره با این حال همه میرن شنا میکنن تو مصاحبه هم میگن دریا عالیه خیلی خوبه شما زیاد استاندارد فکر میکنید از نظر مردم استاندارده خوبه برای فهم مردم که حرف اصلی را میزنند خوبه

    • محبوب

      همیشه مردم مقصرن؟ من هم اعتقاد دارم خیلی از مردم رعایت نمیکنن اما برا اونا که بخوان رعایت کنن میشه بگید راهش چیه؟ در تمام عکسهای بالا جای یک سطل آشغال خالیه. عکس سوم نشون میده مردم اینقد فهم داشتن آشغالها رو کیسه کردن اما سطلی وجود نداره و ناچارا همه رو یه جا جمع کردن! انتظار نداشته باشید همه کیسه های زباله رو توی ماشینی که جا نداره بذارن فرسنگها ببرن که شاید سطل آشغال پیدا کنن! اول امکانات بذارید اگر استفاده نشد گلایه جا داره

    • صداقت

      از اون همه پولي كه از مسافرين در ورودي هاي مكانهاي تفريحي و سالمسازي ها و پاركهاي جنگلي ميگيرند مقدار كمي از آن را جهت جمع آوري ذباله ها و صرف ارتقاء مكانهاي بهداشتي كنند كه اصلاً وضعيت مطلوبي ندارند

    • امیر

      مردم بی فرهنگ + شهرداری بی مسئولیت = بروز همچین فاجعه هایی

      پاسخ ها

      • بدون نام

        بی فرهنگ خودتی ما فرهنگ 3500 ساله آریایی داریم پدرمان کوروش و داریوش بوده اند و نسخه حقوق بشر دارید تو چه میدانی از فرهنگ. میگن ادب از که آموختی می گوید از بی ادبان . زهی خیال باطل . این آشغالها را هم استکبار جهانی برای تخریب وجه مسلمانان مزارع متبرکه ریخته .

    • karim

      چندمدت پیش جنگل گلستان بودیم واقعاحال ادم بهم میخوردکه حتی زمین بنشیند...جای بسی تاسف

    • sana

      مسافرای محترمی که تشریف میارید شمال!خواهش میکنم شهر های ما رو به گند نکشید.چرا هر چی میخورید میریزید رو زمین و میرین؟ریختن زباله ها تو پلاستیک و رسوندنش به سطل زباله اینقدر از خوشیتون کم میکنه؟فرهنگ چیز بدی نیست.اینایی که آشغال میریزن همونایی هستن که پاشون میرسه به خارجاز کشور از تمیزی اونجا له له میزنن.نمی فهمن اونجا آدماش مثل خودشون نیستن.یکم سعی کنیم شعور خودمونو ببریم بالا بد نیست.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        دوست داریم شهرتانون به گند بکشیم .

    • atefeh

      همون بهتر که هیچی نداشته باشیم
      ماروچه به این چیزا
      بریم هممون تو کویر زندگی کنیم
      دریا می خوایم چیکار
      از ماست که بر ماست...

    • ماهان

      با زباله و ات و اشغالهایی که تو ساحل و جنگل و لب جاده ریختن کار ندارم ولی خدایی نخاله ساختمانی را هم مسافرها ریختن . به غبر از کم لطفی بعضی ها متاسفانه شهرداری شهرهای شمالی کمی ضعیف است . ( الان موج منفی و توهین و ناسزا راه می افته آ آ دیدی)

    • زن ایرانی

      باید از طرف دولت فرهنگسازی درست بشه...

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج