اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۱۴۹۲۴۴
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

عنایتی: منصوریان تفکرات هجومی دارد

مهاجم پدیده خراسان ابراز امیدواری کرد مهاجم ازبکستانی به کار این تیم بیاید.

خبرگزاری تسنیم: رضاعنایتی در خصوص بازی فردای تیمش مقابل نفت تهران گفت: بازی بسیار سختی در انتظار ماست. نفت تهران در چند سال اخیر همواره جزو تیم‌های بالانشین لیگ بوده و این فصل هم انشاءالله به سلامت از مرحله ‌پلی‌آف لیگ قهرمانان عبور خواهد کرد تا یکی از نمایندگان شایسته ایران در این مسابقات باشد.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه با علیرضا منصوریان در استقلال همبازی بودم به خوبی می‌دانم او تفکرات هجومی دارد. در این فصل هم انصافاً تیمش خوب نتیجه گرفته اما با این حال ما برای کسب سه امتیاز به تهران آمده‌ایم و نمی‌خواهیم دست خالی به مشهد برگردیم.

مهاجم راه‌آهن در مورد پیوستن مهاجم ازبکستانی به تیمش تصریح کرد: هرکس که می‌تواند به تیم کمک کند و ما را به هدف‌مان نزدیک‌تر کند من از آمدن او استقبال می‌کنم. حالا فرق نمی‌کند او مهاجمی از ازبکستان باشد یا هر کس دیگری، مهم این است که بتواند مؤثر واقع شود.

وی در پاسخ به این سؤال که آیا عملکرد مهاجمان پدیده بد بوده که کادر فنی این تیم اقدام به جذب بهادر نسیم‌اف ازبکستانی کرده است، اظهار داشت: به هر حال در طول فصل ممکن است اتفاقات زیادی رخ دهد و من و یا دیگر مهاجمان شرایط خوبی نداشته باشیم، در این شرایط دست کادرفنی باید باز باشد تا بتواند نتایج لازم را بگیرد.

عنایتی همچنین در رابطه با اینکه چرا فوتبال ایران کارش به جایی رسیده که از کشور ازبکستان مهاجم می‌آورد، یادآور شد: این سؤالی است که باید از سرمربی تیم ما بپرسید. او این تصمیم را گرفته و باید به آن احترام گذاشت. من فقط دعا می‌کنم مهاجم ازبکی به کار تیم بیاید.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج