اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۱۷۲۹۸۰
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

باشگاه استقلال، سازمان ليگ را تهديد كرد!

به نظر می‌رسد تغییر برنامه هفته هجدهم مسابقات لیگ برتر با جنجال بزرگی از سوی باشگاه استقلال همراه شود.

خبر ورزشی: به نظر می‌رسد تغییر برنامه هفته هجدهم مسابقات لیگ برتر با جنجال بزرگی از سوی باشگاه استقلال همراه شود. مسئولان این تیم اعتراض تندی نسبت به این برنامه‌ریزی جدید دارند و با ارسال نامه‌ای به سازمان لیگ برتر اعلام کرده‌اند با توجه به این که تعطیلات لیگ برتر ۵۱ روز اعلام شده بود، کادر فنی استقلال تمرینات تیم را برنامه‌ریزی کرده و این روزها در دوران بدنسازی قرار داشته و برای رویارویی با سپاهان از آمادگی کامل به دور هستند و باید بازی طبق برنامه گذشته یعنی در شانزدهم بهمن برگزار شود.

اعلام برنامه جديد هفته هجدهم ليگ برتر حكايت از اين دارد با درخواست باشگاه استقلال مخالفت شده و اين تيم بايد جمعه ۱۰ بهمن در ساعت ۱۶:۵۵ در ورزشگاه آزادي با سپاهان پيكار كند. سيدسعيد افجه‌اي سخنگوي استقلال در اين ارتباط به خبرورزشي گفت: اين درست كه برنامه هفته هجدهم تا بيستم ليگ برتر اعلام شد اما ما كماكان منتظر پاسخ كتبي سازمان ليگ برتر به نامه استقلال هستيم. اين نامه هنوز پاسخ داده نشده است ولي انتظار داريم با توجه به اين كه در كوران بدنسازي هستيم، شرايطي ايجاد كنند تا تيم‌ها با توان كافي در زمين صف‌آرايي كنند.

«بازي استقلال و سپاهان طبق برنامه جديد برگزار مي‌شود و امكان عقب انداختن آن نيست.» حجت‌ا... بهمني رئيس روابط عمومي سازمان ليگ برتر با بيان اين مطلب به خبرورزشي گفت: اگر در خاطرتان باقي مانده باشد ما قبل از شروع جام ملت‌هاي آسيا اعلام كرديم اگر تيم ملي ايران به فينال نرسد، بازي‌هاي ليگ برتر زودتر برگزار مي‌شود. براي اين كار خود نيز چند دليل داريم، اول اين كه بازي‌ها به جاي وسط هفته در اواخر هفته برگزار مي‌شود، دوم اين كه ديگر از فشردگي مسابقات خبري نخواهد بود و با شروع بازي‌هاي ليگ قهرمانان آسيا، تيم‌هاي حاضر مي‌توانند با آسودگي خاطر و بدون نگراني بابت فشردگي به مصاف رقباي خود بروند. از بهمني پرسيديم باشگاه استقلال منتظر پاسخ سازمان ليگ برتر است و او جواب داد: به طور حتم اين نامه پاسخ داده خواهد شد اما به نظر نمي‌رسد تغييري در برنامه اعلام شده ايجاد شود و ديدارها طبق برنامه جديد برگزار مي‌شود.

ديروز پيش از اين كه تمرين استقلال شروع شود، مربيان اين تيم نشست ويژه‌اي را در رختكن برگزار كردند. آنها در خصوص اعلام برنامه جديد هفته هجدهم ليگ برتر به بحث و تبادل‌نظر پرداختند. آنها كه نسبت به اين موضوع اعتراض زيادي داشتند، با مسئولان باشگاه تماس گرفته و از آنها خواستند هر طور شده زمان مصاف با سپاهان را عقب بيندازند چرا كه تيم از آمادگي كامل به دور است و بازيكنان هنوز از فشار تمرينات سنگين بدنسازي رها نشده‌اند!

يكي از اعضاي هيأت مديره آبي‌پوشان كه نمي‌خواست نامش فاش شود، به خبرورزشي گفت: اين واقعاً قابل پذيرش نيست كه به راحتي برنامه مسابقات را تغيير دهند. به ما اعلام كردند ۵۱ روز تعطيلات ليگ برتر است و مربيان استقلال براي اين تعطيلات برنامه‌ريزي كردند. ما براي برگزاري اردوي تداركاتي به كيش رفتيم و هنوز از فشردگي تمرينات سنگين بدنسازي رها نشده‌ايم. حالا با اين شرايط درست نيست كه بازي‌ها را زودتر برگزار كنند. الان استقلال از آمادگي كامل به دور است و نبايد زير برنامه زد. به نظر مي‌رسد به واسطه حذف تيم ملي از جام ملت‌هاي آسيا مي‌خواستند با اين برنامه جديد ناكامي تيم ملي را تحت‌الشعاع قرار دهند و افكار عمومي را به سمت ديگري منحرف نمايند. حالا چرا بايد باشگاه استقلال قرباني شود؟! ما حاضر به پذيرش برنامه جديد نيستيم و نمي‌توانيم در روز ۱۰ بهمن به ميدان برويم. حالا اگر مسئولان مربوطه نمي‌خواهند از خواسته غيرمنطقي‌شان دست بكشند، بازي را ۳ بر صفر اعلام كنند.

تهديد باشگاه استقلال در شرايطي مطرح مي‌شود كه بعيد است سازمان ليگ برتر برنامه هفته هجدهم مسابقات ليگ برتر را تغيير دهد و در نهايت آبي‌پوشان تهراني جمعه ۱۰ بهمن با سپاهان بازي مي‌كنند و تهديدشان شكسته مي‌شود!
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج