جاباما
۱۹۸۱۶۰
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

مربی ۶ میلیاردی مورد نظر دادکان کیست؟

دادکان که سابقه بازی در پرسپولیس را هم دارد انتقاد تندی از تغیرات پی در پی در این باشگاه می کند.

خبرآنلاین: محمد دادکان که گفت و گوی مفصلی را با سایت برنامه نود انجام داده است در بخشی از حرف هایش با اشاره به تغییرات پی در پی مدیر عامل و سرمربی در پرسپولیس گفت:« سه مربی در طول یک فصل ،مگر می شود؟بعد هم می گویند ما پول آوردیم، اسپانسر آوردیم. به چه درد مردم و پرسپولیس خورد؟ همه را فراری دادند. بعد می گویند راهکار بدهید، راهکار این است که شما بروید، دیگه از این راهکار بهتر؟ بودن شما چه نفعی به حال پرسپولیس واستقلال داشت؟ نمی خواهید قبول کنید این راه را اشتباه رفتید؟ با گزینه هایی که انتخاب کردید، با پولهایی که بی حساب و کتاب ریختید در شکم این باشگاه. مدیریت نتوانستید بکنید. الان هم دو مدیرعامل دعوا می کنند که من مدیرم، آن یکی هم می گوید من مدیرم. شما بروید ببینید یک جای دنیا همچین چیزی وجود دارد؟دلم می خواهد شما پشت صحبتهای من شما هم بگویید. بگویید آقای دادکان گشتیم یک رفرنس پیدا کردیم که در تیم شیر و بز افغانستان، آنجا یک همچین اتفاقی افتاده است. »

دادکان این را گفت و ادامه داد:«هیچ جای دنیا در عرض یک سال ۷ مدیرعامل و ۷-۸ ۱۰ تا مربی عوض بدل شوند با کمک هاشون و بروند و یک گروه دیگر بیایند. پول مربی ۶ میلیارد تومان، اصلا شما این را می دانستید؟ پرداخت شده. که چی؟ پول کی را داده اید؟ بعد می گویند شخص است واسپانسر است. رانتش را به آن اسپانسر داده اید. اگر کسی نمی گوید من می گویم. باز هم مردم ضرر کردند. شما می گویید یکی عاشق بود آمد و پول داد. بهش رانت دادید. اگر نه او که نمی آید پولش را بدهد. امتیاز ازت می گیرد و پول می دهد.خب چیکار کردید؟ چی شد آخرش؟ پرسپولیس چه جایگاهی دارد؟ چند تا تماشاگر دارد؟»

دادكان اشاره به قرارداد ۶ میلیارد تومانی سرمربی پرسپولیس كرد؛ شخصی كه به نظر می‌رسید علی دایی است اما علی دایی حتی نصف این پول را هم نگرفته و خرج روی دست پرسپولیس نگذاشته است. دایی حتی در فصل دوم مربیگری‌اش هم بخش اعظم قراردادش را بخشید تا پرسپولیس برای پرداخت پول او به مشكل نخورد. اشاره دادكان به قرارداد مانوئل ژوزه است كه قراردادی ۲ میلیون دلاری داشته، آن هم با دلار ۳ هزار تومانی كه معادل ۶ میلیارد تومان خرج روی دست پرسپولیس گذاشت.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 8/8 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج