اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۲۰۲۴۶۲
۵۰۰۹
۵۰۰۹
پ

جدیدترین آمار فروش فیلم های روی پرده

آمار فروش فیلم‌های سینمای ایران به روایت پخش‌کنندگان اعلام شد و در این میان «قصه‌ها» رخشان بنی‌اعتماد در دو روز اکران با توجه به تعداد سالن‌های محدودی که در اختیار دارد، مجموعا ۵۶ میلیون در تهران فروخته است.

خبرگزاری ایسنا: آمار فروش فیلم‌های سینمای ایران به روایت پخش‌کنندگان اعلام شد و در این میان «قصه‌ها» رخشان بنی‌اعتماد در دو روز اکران با توجه به تعداد سالن‌های محدودی که در اختیار دارد، مجموعا ۵۶ میلیون در تهران فروخته است.

امیر قطبی مدیرپخش «فیلمیران» با اظهار گلایه‌ از تعداد کم سالن‌های اکران کننده‌ی فیلم «قصه‌ها» گفت: فیلم «قصه‌ها» در طی دو روز اکران خود در روزهای چهارشنبه و پنجشنبه (۱۶ و ۱۷ اردیبهشت ماه) به فروش ۵۶میلیون تومانی رسیده است و این مقدار فروش فقط با اکران در سینماهای قدس، فرهنگ، پردیس ملت، پردیس زندگی، ایران، اریکه ایرانیان، مرکزی و ماندانا بوده است و البته از دیروز سینماهای عصرجدید و پردیس کورش هم به سالن‌های اکران کننده‌ی این فیلم اضافه شده‌اند.

او همچنین پیش‌بینی کرد که ۲ یا ۳ سالن سینما در این هفته به اکران فیلم «قصه‌ها» اضافه شود.

مدیر پخش «فیلمیران» آخرین فروش فیلم «ایران برگر» را تا پایان شب گذشته ۱۷ اردیبهشت ماه اینگونه اعلام کرد: این فیلم بعد از حدود ۵۵ روز اکران در تهران با ۳۰ سالن سینما ۲میلیارد و ۶۵۰ میلیون تومان و در شهرستان‌ها با مجموع ۷۵ سالن، یک میلیارد و ۷۰۰میلیون تومان فروش داشته که در مجموع به رقم چهار میلیارد و ۳۵۰ میلیون تومان رسیده است.

سعید خانی مدیر پخش و مجری طرح فیلم «استراحت مطلق» با بیان اینکه فروش این فیلم در مرز دو میلیارد تومان قرار گرفته است گفت:این فیلم تا شب گذشته، بعد از ۸ هفته نمایش در تهران با ۲۰سالن، یک میلیارد و ۲۲۵میلیون تومان و در شهرستان‌ها با ۲۸سالن پس از ۷ هفته، ۶۱۸ میلیون تومان فروش داشته است.

جواد نوروزبیگی تهیه‌کننده فیلم «من دیه‌گو مارادونا هستم» آمار فروش این فیلم را در تهران و شهرستان ها با مجموع ۲۳ سالن در حدود ۱۰روز اکران، ۲۰۰میلیون تومان اعلام کرد.

بیتا منصوری تهیه کننده فیلم «رخ دیوانه» در خصوص آمار فروش این فیلم گفت: این فیلم در تهران یک میلیارد ۷۶۰ میلیون تومان و در شهرستان‌ها هشتصد و شصت و پنج میلیون فروش داشته است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج