adexo3
۲۳۹۸۵
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

فال روزانه اختصاصی برترین ها

فـال روزانـه

فـال روزانـه




فـال روزانـه

فال روزانه متولدین ماه فرودین

احتمالا امروز برای شما روزی پرمشغله خواهد بود اما با استراتژی های همیشگی خود از عهده اش برخواهید آمد. در عوض امشب بعد از یک روز پر از کار و استرس، آماده رفتن به مهمانی یا سینما خواهید شد. در روابط رومانتیکتان تغییری به وجود می آید که در واقع آزمونی برای صبر و تحمل شما خواهد بود. اگر با این چالش هوشمندانه برخورد کنید مشکلی پیش نخواهد آمد. اوضاع رو به بهبود خواهد رفت و بهتر است به کسی اعتماد کنید چون هرگز شما را پشیمان نخواهد کرد.

رنگ شانس شما: بنفش

عدد شانس شما: 3

فال روزانه متولدین ماه اردیبهشت

ممکن است علیرغم سخت کوشی و تلاشتان، به نتیجه دلخواه خود نرسید. این امر می تواند باعث دلسردی و ناامیدی شما شود، اما این دلسردی دیری نخواهد پایید و دوباره تلاش و کوشش را از سر خواهید گرفت. امروز بعد از ظهر را به استراحت و گفت و گوهای دوستانه اختصاص می دهید و ذهنتان را از دغدغه های کاری یا تحصیلی رها می کنید. ممکن است طی یک تماس تلفنی خبر نه چندان خوشایندی بشنوید.

رنگ شانس شما: خاکی

عدد شانس شما: ۴

فال روزانه متولدین ماه خرداد

اگرچه اعضای خانواده در شرف برگزاری جشنی هستند و حسابی شاد و سرحالند، شما درگیر کاری (مانند درس خواندن) هستید. شاید حتی این آخر هفته ناچار شوید که به یک سفر کاری بروید. اعتماد به نفس کلید موفقیت شما خواهد بود، بنابراین لازم است هرچه بیشتر آن را در وجود خود تقویت کنید. در حال وارد شدن به مرحله جدیدی از زندگی خود هستید که ممکن است در ابتدا موجب سردرگمی و آشفتگیان شود. اما خوشحال باشید که به زودی همه چیز آرام خواهد شد و نتیجه شما را شگفت زوده خواهد کرد.

رنگ شانس شما: آّبی

عدد شانس شما: 5

فال روزانه متولدین ماه تیر

امروز زمان مناسبی است برای ملاقات با دوستان، اعضای خانواده و همسایگان. مکالمه های جالب و سرگرم کننده ای با این افراد خواهید داشت و خبرهای جدیدی را از آنها خواهید شنید. حالا که رابطه تان با انسان ها تا این حد خوب و صمیمی است، سعی کنید به خدا هم نزدیک تر شوید و بیشتر به مسائل معنوی اهمیت بدهید. مطالعه خود را بیشتر کنید و از طریق گفت و گو و معاشرت با افراد باتجربه و دانا بر دانشتان بیفزایید. به ظاهر افراد اعتماد نکنید.

رنگ شانس شما: نارنجی

عدد شانس شما: ۱

فال روزانه متولدین ماه مرداد

در مرحله مهمی از زندگی خود به سر می برید و هر تصمیمی که الان بگیرید آینده تان را تحت تاثیر قرار خواهد داد. پس کاملاً هوشیار باشید و در عصبانیت یا هیجان تصمیم نگیرید. بلندپروازی ها و آرزوهایتان رشد خواهند کرد و با تعیین هدف های تازه تلاشتان دو برابر خواهد شد. عملکرد شما رئیس یا استادتان را شگفت زده خواهد کرد و در روابط عاطفیتان بسیار موفق خواهید بود. ممکن است این روابط اوج بگیرند و وارد مراحل جدیدی شوند. هر تعهدی را که به عهده می گیرید به آن پایبند بمانید.

رنگ شانس شما: زرد

عدد شانس شما: 6

فال روزانه متولدین ماه شهریور

جیب هایتان به سرعت و قبل از اینکه بتوانید پولی پس انداز کنید خالی می شوند! شاید لازم باشد تلاش خود را بیشتر کنید یا مخارجتان را تحت کنترل خود قرار دهید. اگر دوست دارید در رابطه تان با کسی تغییراتی به وجود بیاورید اول با او صحبت کنید و نظرش را جویا شوید. از این که فعلاً اوضاع چندان بر وفق مراد نیست آزرده و ناراحت نباشید چون این مرحله گذرا است. قدر دوستی هایتان را بیشتر بدانید و بکوشید تا صمیمیت و گرمای بیشتری را در این روابط دوستانه حاکم کنید.

رنگ شانس شما: نیلی

عدد شانس شما:۹

فال روزانه متولدین ماه مهر

در حال حاضر از انرژی و انگیزه زیادی برخوردار هستید و همین باعث می شود تا در کارهایی که ظرف یک یا دو هفته دیگر انجام می دهید موفق باشید. بهتر است از کسانی که منفی بافی می کنند و همیشه نیمه خالی لیوان را می بینند دوری کنید چون خواه ناخواه بر شما تاثیر می گذارند. اگر فشار کار بر شما زیاد شده و نمی دانید از کجا شروع کنید، ابتدا به کاری بپردازید که از آن لذت بیشتری می برید، و سپس برای سایر کارها برنامه ریزی کنید. احتمالاً این ماه پول اضافه ای به دستتان می رسد بهتر است از الان برای خرج کردنش نقشه نکشید!

رنگ شانس شما: لیمویی

عدد شانس شما: 11

فال روزانه متولدین ماه آبان

یک دو راهی بر سر راهتان قرار می گیرد که به احتمال زیاد با عجله راجع به آن تصمیم می گیرید. امروز بعد از ظهر مسئله ای پیش می آید که موجب دلسردی و ناامیدیتان خواهد شد. احتمالا به تنهایی به سفر خواهید رفت. ممکن است از جایی که هیچ امیدی ندارید پولی به دستتان برسد. دوستی را مدت هاست ندیده اید که به زودی فرصتی برای ملاقات با او پیش می آید. با همکارانی که نقطه نظرات مشابه با شما دارند بیشتر صحبت کنید.

رنگ شانس شما: صورتی

عدد شانس شما: ۲

فال روزانه متولدین ماه آذر

نسبت به اعضای خانواده خود بسیار متعهدید و همیشه از آنها حمایت می کنید. امروز مشکلی که بر سر راه یکی از آنها به وجود آمده است بیشتر از همیشه مورد توجه شما خواهد بود. لازم است در زندگی روزمره خود تحولاتی ایجاد کنید و بعضی عادات نادرست را کنار بگذارید چون می توانند به سلامتی و تناسب اندامتان لطمه بزنند. مراقب باشید بیش از حد درگیر کار نشوید و حتما زمانی را هم برای فعالیت های دیگر در نظر بگیرید.

رنگ شانس شما: مشکی

عدد شانس شما: 4

فال روزانه متولدین ماه دی

برای اینکه در روابط عاطفیتان موفق باشید، باید هم شما و هم طرف مقابل یاد بگیرید که بدون هرگونه قضاوت و پیش داوری با هم صحبت کنید. امروز و روزهای دیگر این هفته را مثل قبل به تلاش و کوشش خواهید گذراند و وقت چندانی برای استراحت نخواهید داشت. این عادتی است که جداً لازم است آن را کنار بگذارید. چه اشکالی دارد اگر وقتی در اوج کار هستید به خود استراخت کوچکی بدهید؟ رفتار کسی شما را شدیداً ناراحت کرده است اما از آن جایی که او را دوست دارید به زودی او را خواهید بخشید.

رنگ شانس شما: خاکستری

عدد شانس شما:۷

فال روزانه متولدین ماه بهمن

با همسر یا نامزدتان به یک مهمانی خواهید رفت و اوقات خوشی خواهید داشت. هردوی شما دوستان جدیدی پیدا می کنید که می توانند در مواقع نیاز به شما کمک کنند. می توانید از دیگران کمک فکری یا مشورت بخواهید ولی اجازه ندهید کسی از طرفتان تصمیم بگیرد. توصیه می شود روی برنامه ای که ریخته اید تمرکز کنید و از هر چیزی که آن را به هم میریزد اجتناب کنید. لازم است زندگی خود را تحت کنترل بگیرید و تصمیم های درستی را اتخاذ کنید.

رنگ شانس شما: سرخابی

عدد شانس شما:1

فال روزانه متولدین ماه اسفند

بحث و مشاجره بر روح شما تاثیری عمیق می گذارد، این تاثیر تا مدت هاباقی می ماند و ناخودآگاه شما را افسرده و گرفته می کند. اگر این مشاجرات ادامه دار و عمیق هستند، توصیه می شود رابطه خود را آن شخص مورد تجدیدنظر قرار دهید. به هدفی که در ذهن دارید می رسید اما راه رسیدن به مقصد دشوار و طولانی است. فکرتان را به چیزهای کم اهمیت و کم ارزش مشغول نکنید و در عوض هدف هایی بزرگ برای زندگیتان تعیین کنید.

رنگ شانس شما: سبز

عدد شانس شما: ۱۲

اگر امروز روز تولدتان است

ژانت دیلی (رمان نویس) هم متولد امروز است. شما با جدیت اهداف دراز مدتتان را دنبال می کنید و همین تعهد و جدیت شما به پیروزیتان منجر می شود. فردی عملگرا هستید و ایده آل هایتان را عمای می کنید. هرگز دست از تلاش برنمی دارید چون معتقد هستید که بالاخره به هدفتان خواهید رسید.


فـال روزانـه
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج