جاباما
۲۹۵۸۴۰
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

قدرت و هنر دلبری زنگنه در مجلس

عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت: آقای زنگنه آنقدر قدرت و هنر دلبری از نمایندگان دارد که توانست رای اعتماد گرفته و اجازه استیضاح ندهد.

خبرگزاری مهر: عضو هیئت مهرداد بذرپاش با انتقاد از فساد پرونده کرسنت گفت: متاسفانه دوستان در دولت قائل به فساد خوب و فساد بد هستند. اگر در دولت خودشان اتفاقی بیافتد فساد خوب است اما اگر در دولت های قبل باشد فساد بد است.

بذرپاش تصریح کرد: با اینکه حکم افراد فاسد در پرونده کرسنت صادر شده است و حکم انفصال از خدمت برای آنها صادر شده اما هنوز در مسند مدیریتی هستند.

وی با تاکید بر اینکه مطالبه ما استیضاح آقای زنگنه است گفت: آقای زنگنه آنقدر در مجلس دوست و رفیق دارند که اجازه این کار داده نمی شود.

نماینده مردم تهران با انتقاد از استراتژی محرمانه برخورد کردن با قراردادهای اقتصادی دولت یازدهم افزود: اگر این قراردادها منتشر شود ایرادات زیادی دارد و به همین دلیل اجازه انتشارشان داده نشده است.

عضو هیئت رئیسه مجلس با بیان اینکه مجلس نهم مثل بچه های سرراهی است، گفت: ابتدای مجلس نهم همزمان با آخر دولت قبل شد و همه می گفتند آخر کار دولت است ولش کنید. بعد از مدتی دولت یازدهم روی کار آمد و باز می گفتند اول کار دولت است ولش کنید. بنابراین مجلس در امر نظارت نمره قابل قبول نمی گیرد.

وی تصریح کرد: آقای زنگنه آنقدر قدرت و هنر دلبری از نمایندگان دارند که توانستند نمایندگان را در رای اعتماد و عدم استیضاح شان همراه کند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 8/8 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج