جاباما
۳۱۲۵۵۸
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

پادرمیانی امیر خان برای رحمتی نزد کی‌روش

امیر قلعه نویی سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی در گفت و گوی خود با برنامه شب های فوتبالی درباره اختلاف خود با مهدی رحمتی شفاف سازی کرد.

ورزش سه: امیر قلعه‌نویی سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی در گفت و گوی خود با برنامه شب های فوتبالی درباره اختلاف خود با مهدی رحمتی شفاف سازی کرد.

قلعه‌نویی حرف هایش درباره رحمتی را از جلسه ای که با کارلوس کی روش در این باره داشته است آغاز کرد و گفت: ما با آقای کی روش یک جلسه داشتیم و من یک ربع آخر این جلسه را درباره مهدی رحمتی صحبت کردم و به آقای کی روش گفتم شما اگر پسرتان خطایی بکند، او را از خانه بیرون می کنید یا هدایتش می کنید؟ آقای نبی هم در این مورد شاهد است که بیشتر وقت گفت و گوی ما با آقای کی روش به موضوع بازگشت رحمتی به تیم ملی برگشت چراکه عقیده دارم او می تواند به تیم ملی کمک کند.

قلعه نویی سپس درباره جدایی رحمتی از استقلال صحبت کرد و گفت: مهدی اگر خودش خواست بیاید در این باره حرف بزند اما نظر من این بود که رحمتی با ما ادامه بدهد و اسم او در فهرست استقلال بود که آقای افشارزاده و دیگران در این باره شاهدند اما مهدی خواسته ای داشت و آن حضور حمید بابازاده به عنوان مربی دروازه بان و عدم حضور کریم بوستانی بود. اما من معتقدم بازیکن باید در چارچوب خودش حرکت کند و حتی اگر درخواست رحمتی اشتباه هم نبود اما باز باید در این زمینه به حرف ما گوش می کرد. البته او این حرف ها را به صورت خواهشی می زد نه اینکه بخواهد چیزی را به ما القا کند.

قلعه نویی ادامه داد: من در جایی ورزش می کردم و مهدی مرتب به من سر می زد و من حتی به او گفتم که برو زودتر سر تمرین چون اگر کاپیتان زودتر سر تمرین حاضر شود تیم زودتر جمع و جور می شود ولی مهدی این کار را انجام نداد. در نهایت من امیدارم او هرجا هست موفق باشد.من خاطرات خوبی با او دارم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج