اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۳۳۰۵۷۰
۷ نظر
۵۰۱۰
۷ نظر
۵۰۱۰
پ

ادعای ورود ۸۰ هزار نظامی ایرانی به‌ سوریه

یکی از رهبران معارضان سوری مدعی شد در چند هفته اخیر ۸۰ هزار نیروی نظامی ایرانی به‌وسیله خودروهای ترابری و کامیون خود را به فرودگاه‌های دمشق و حماه رسانده‌اند.

خبرگزاری آنا: یکی از رهبران معارضان سوری مدعی شد در چند هفته اخیر ۸۰ هزار نیروی نظامی ایرانی به‌وسیله خودروهای ترابری و کامیون خود را به فرودگاه‌های دمشق و حماه رسانده‌اند.

روزنامه رای‌الیوم نوشت؛ اسعد زعبی، رئیس هیأت معارضان سوری اعزامی به مذاکرات صلح ژنو گفت که نیروهای ایرانی همچنان در مناطق هدف سوریه حضور دارند.

وی در مصاحبه با روزنامه الشرق‌الاوسط چاپ لندن مدعی شد: «۱۱ هزار جنگجوی ایرانی در همین چند هفته اخیر با خودرو و کامیون خود را به فرودگاه بین‌المللی دمشق و فرودگاه حماه واقع در شمال سوریه رسانده‌اند.»

زعبی تاکید کرد: «ناظران می‌گویند چندین هزار نیرو از ایران و همچنین گروه‌های دیگر نیروهای آموزش‌دیده خود را به سوریه اعزام کرده‌اند.»
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      اگرم اومده باشنم حقتونه!

    • yaser

      دم همه سربازان وطنم گرم.نه پس فقط بشینیم نگاه کنیم شما بزرگتر بشید برای ما شاخ بشین آخرش؟

    • جعفرصادق

      بایدبه رزمندگان کشورمان درود وخسته نباشید

    • کرمانشاه علی

      معارضین تکفیری وهابی داعش و النصره وجیش الااسلام بهمراه پشتیبانی آل سعود و قطر وزنه ای نیستند که ایران بخواهد هشتاد هزار نیرو برای جنگیدن با آنها اعزام کند تمام وهابی ها با آن همه تسلیحات و پشتیبانی هوایی امریکا و عربستان هیچ غلطی نکرده اند و مثل الاغ در گل مانده اند کشور مقتدر و با ثباط ایران دارای چنان قدرت پیچیده نظامی و امنیتی در خاورمیانه میباشد که اربابان آمریکایی عربستان هم شهامت رویارویی با رزمندگان مقتدر سپاه و بسیج ویژه و ارتش سلحشور ایران را ندارد برای نابودی کل وهابی های تکفیری داعش و النصره و حامیان آنها فقط چند تیم عملیاتی ویژه سردار قاسم سلیمانی و مقاومت حزب اله لبنان کفایت میکند که با حضور این دلاوران ِدر جبهه های حلب و النبار و نبل و الزهرا بزودی شاهد انقراض نژاد وهابی و تکفیری در کل کشور سوریه خواهیم بود و به لطف خدا تکلیف باقی مانده وهابی های تروریست هم دنبال و از روی زمین کشورهای خاورمیانه محو و نابو خواهیم کرد و بزودی دنیا شاهد خواهد بود که در هزاره سوم قرن جاری پس از پیامبر اکرم(ض) مکه مکرمه یکبار دیگر توسط رزمندگان سپاه مهدی (ع)فتح خواهد شد ولی این بار بخششی برای جنایتکاران تکفیری وهابی که مدینه و مکه را به اسارت گرفته اند و خون دوستداران اهل بیت (ع)را مباح و مذهب شیعه را جرم اعلام کرده و پیروان آن را زندان و شکنجه کرده و روحانی برجسته شیعیان عربستان آیت ا... محمدنمرالنمر را مظلومانه با شمشیر گردن میزنند وجود ندارد و مردان دلاور مسلمان با وحدت و اتحاد تمام فرقه های اسلامی و آزادی مکه و مدینه را جشن گرفته و مرکز ام القرآن وقبله مسلمین را به اهلش واگذار و برای آزادی فلسطین یکدست به قلب سیاه یهود صهیونیزم مقتدرنه حمله میکنیم و چنان درسی به آنها بدهیم که حتی یکنفر یهودی غیر بومی در فلسطین اشغالی نماند.اینشااله...

    • هادي

      يعني متأسفم براي وطن فروشاني كه به نفع دشمنان رأي ميدن. بايد عقل داشته باشي تا دوست و دشمن را از هم تميز دهي...

    • بدون نام

      هیچکس جلوداره شیرمردان دلیرایرانی نمیتونه بایسته ماهمه سربازایرانیم مثه سگ بایدبمیرن تکفیری داعشیاظلم پایدارنیست

    • سلطان آبادی

      فقط صلح بین اقوام سوری باید به این جنگ خاتمه بده ونیروههای خارجی دخالتی در سوریه نکنند ومردم آنجا برای خود تصمیم بکیرند.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج