اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۳۳۹۸۹۷
۷ نظر
۵۰۰۲
۷ نظر
۵۰۰۲
پ

سارق موبایل را شناسایی کنید +عکس

پسر ۱۹ ساله‌ای که سوار بر موتورسیکلت طرح هوندایش در شهر پرسه می‌زد و با دیدن سوژه مناسب گوشی تلفن همراه آنها را می‌قاپید، دستگیر شد.

خبرگزاری آنا: پسر ۱۹ ساله‌ای که سوار بر موتورسیکلت طرح هوندایش در شهر پرسه می‌زد و با دیدن سوژه مناسب گوشی تلفن همراه آنها را می‌قاپید، دستگیر شد.

۴ اردیبهشت امسال مرد جوانی به پلیس مراجعه کرد و از سرقت گوشی تلفن همراهش توسط راکب موتورسیکلتی خبر داد. مرد جوان به کارآگاهان پایگاه هفتم پلیس آگاهی پایتخت گفت: در محدوده بازار به صورت پیاده در حال صحبت با گوشی تلفن همراه بودم که ناگهان مرد جوانی که سوار بر موتورسیکلت طرح هوندا ۱۲ بود، گوشی را از دستم قاپید.

درحالی که تحقیقات برای دستگیری سارق جوان ادامه داشت، کارآگاهان در شاخه دیگر از تحقیقات خود به سراغ خریداران گوشی‌های تلفن همراه مسروقه رفته و یکی از مالخرها در این زمینه دستگیر شد.

با دستگیری این شخص‌، وی به خرید گوشی‌های تلفن همراه از یکی از سارقین موبایل به‌نام‌ سامان‌ اعتراف کرد‌.‌

سارق موبایل را شناسایی کنید +عکس

با معرفی متهم ۱۹ ساله، از سوی خریدار گوشی‌های تلفن همراه مسروقه‌، بلافاصله وی به‌عنوان یکی از مجرمان سابقه‌دار در زمینه موبایل قاپی که به صورت تک نفره سرقت‌هایش را انجام می‌داد، شناسایی شد.

با شناسایی مخفیگاه سامان در منطقه فردیس کرج‌، کارآگاهان پایگاه هفتم پلیس آگاهی تهران بزرگ با اخذ نیابت قضایی به شهرستان کرج اعزام و سامان را در مخفیگاهش دستگیر کردند‌.

سامان پس از انتقال به پایگاه هفتم آگاهی و مواجه حضوری با خریدار گوشی‌های تلفن همراه مسروقه مجبور به اعتراف شد و‌ به دهها فقره سرقت در مناطق مرکزی شهر تهران اعتراف کرد. بدین ترتیب سارق گوشی تلفن همراه مرد جوان در بازار شناسایی شد.

رئیس پایگاه هفتم پلیس آگاهی تهران بزرگ‌، با اعلام این خبر گفت‌:‌ با توجه به اعتراف‌ متهم به انجام دهها ‌ سرقت به شیوه موبایل قاپی‌ و شناسایی متهم از سوی شکات، از آنجایی که احتمال می‌رود متهم جوان سرقت‌های دیگری مرتکب شده باشد. بازپرس پرونده دستور انتشار بدون پوشش تصویر سامان از سوی مقام ‌قضایی صادر شده است.

سرهنگ کارآگاه شمس الدین میرزکی‌ ادامه داد: از کلیه شکات و مالباختگانی که موفق به شناسایی تصویر متهم شدند دعوت می‌شود تا جهت پیگیری شکایات خود به نشانی پایگاه هفتم پلیس آگاهی در میدان پانزدهم خرداد مراجعه کنند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      اِه این که سامان خودمونه

    • بدون نام

      خووب به چش و ابرو هاش نگاه کن این همونه که با موتور موبایل میقاپید آره خودشه

    • بدون نام

      وای بیا نگاه کن یکی دیگر از کیف و مبایل قاپها عکسشو زدن، مشهور شد، دیدی میگفت یه چیزی میشه

    • کیمیا

      ما اگه صد تا مقاله ای اس ای هم داشته باشیم یه شبه انقدر معروف نمیشیم که اینها میشن.

    • بدون نام

      کیمیا شما هم حرف منو گفتی که میخواسته معروف بشه؟ آره، آدم بدها زودتر معروف میشن تا آدم خوبها!!! این قانون طبیعته، ولی نمیدونم چرا اینجوریه؟

    • سيد

      منكه عكسي نديدم به منم نشون بديد ولي به نظر من همش بخاطر بي كاري بعضي ها به اين كارها دست ميزنند و اين جوان بايد برود زندان شايد آدم بشه. ممنونم از برنامه خوبتان

    • میرزا

      سعیدجان :اگه میخوای عکس موبایل قاپ را ببینی در اون خطی که نوشته، اعتراف کرد،، اون قسمت خالی را کلیک کن تا دانلود بشه، بهت بگم یک جوان رعناست و به رنگ روش دزدی نمی آد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج