۳۹۶۰۳۲
۵۰۰۸
۵۰۰۸
پ

طنز؛ مناظره ریاست‌جمهوری آمریکا و انحطاط غرب

فریور خراباتی در روزنامه آرمان امروز نوشت:

عده‌ای از مردم تا پاسی از شب بیدار ماندند تا مناظره میان دونالد ترامپ و هیلاری کلینتون را از طریق اینترنت تماشا کنند و به همین دلیل سوالی در ذهن بنده به وجود آمده که کلا به ما چه؟! مگر مردم آمریکا مناظره آقای احمدی‌نژاد و جناب محسن رضایی را تماشا کردند که ما مناظره آنها را تماشا کنیم؟! البته این مناظره نشان داد که در آمریکا هم به شدت شرایطی علمی - تخیلی برقرار است و شخصیت‌های سیاسی دیگر از مدرک رو کردن استفاده نمی‌کنند و این روش‌ها قدیمی شده بلکه اصل جنس را به مناظره دعوت می‌کنند تا از بگم بگم به ببین ببین برسند.
دونالد ترامپ که البته تکلیفش با خودش مشخص است و دارد به صورت دو شیفت خودش را معرفی می‌کند و اگر در این زمینه کم کاری هم صورت بگیرد، اعضای خانواده او به شدت آن را جبران می‌کنند و نمی‌گذارند راندمان کاری ترامپ‌ها پایین بیاید. اما ما از هیلاری کلینتون توقع نداشتیم که ناگهان وسط مناظره بگوید «آقای ترامپ، من می‌تونم در مورد یه پرونده‌ای با شما صحبت کنم؟» و بعد در نهایت بگوید که ترامپ از پرداخت مالیات فرار کرده. چون فرار مالیاتی که اتفاق عجیبی نیست؛ شوهر عمه بنده هم از مالیات فرار می‌کند و معتقد است که مالیات پول زور است و «ما از این پولا به کسی نمی‌دیم داداش!». آن وقت غرب چنان دچار انحطاط شده که کاندیداهای آنها در شروع مناظره به جای دندان قروچه کردن، با یکدیگر دست می‌دهند!
آن هم در مقابل چشمان شوهر هیلاری کلینتون که با آن هیبت در میان حضار نشسته است، بعد می‌خواهید جامعه آمریکا دچار انحطاط نشود؟! اینها سیاست‌مدارهای آمریکا هستند، وای به حال مردم عادی! در نهایت مجری برنامه نتیجه یک نظرسنجی را اعلام کرد که در کمال تعجب جمع آن به صد درصد نمی‌رسید و احتمالا باز هم استکبار نقشه دیگری در سر دارد که بهتر است دوستان با بازکردن گزینه «Show Hidden Candidate» فرد مورد نظر را آشکار کرده و دست آنها را رو کنند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج