۳۹۷۴۳۹
۲ نظر
۵۰۰۶
۲ نظر
۵۰۰۶
پ

طنز؛ چرا حقیقت را نمی گوییم؟

آیدین سیارسریع در وبسایت چیزنا نوشت:

حسن روحانی رئیس جمهور مملکت در سفرش به استان قزوین گفت: ببینید که تمام کشورهایی که تولیدکننده و صادرکننده نفت بودند، به خاطر اُفت شدید قیمت نفت در یک‌سال و چند ماه گذشته، دچار چه مشکلات عظیمی شده‌اند. در ونزوئلا، تورم به ۴۸۵ درصد رسیده در عرض یک‌سال و چندماه و اجناس ۵ برابر شده است. عربستان سعودی در روزهای اخیر به‌خاطر شرایط اقتصادی و کاهش قیمت نفت حقوق همه کارمندان دولت را کاهش داده است. همچنین عربستان در سال گذشته ۱۰۰ میلیارد دلار کسری بودجه داشت و از ذخایر گذشته خود برای اداره کشور استفاده کرد. چرا بزرگان کشور، نویسندگان، صدا و سیما و روزنامه‌ها، واقعیت ایران را به مردم نمی‌گویند؟

عرض شود که از آنجایی که دکتر عزیز ما از نویسندگان و روزنامه ها در میان سوالشان نام برد بنده خودم را موظف می دانم که به نوبه خود پاسخ دهم که چرا ما واقعیت ایران را نمی گوییم.

اولا) حقیقت تلخ است آقای روحانی. گفتن تلخی ها چه فایده ای برای مملکت دارد؟ شما که خودتان دبیر شورای امنیت ملی بودید چرا تشویق به سیاه نمایی، نشر اکاذیب، اقدام علیه امنیت ملی و ایجاد ترافیک می کنید!؟

ب) گفتن واقعیت دردسر دارد. ما دیدیم یک نفر هشت سال دروغ گفت و جواب هم گرفت. چرا ما راستش را بگوییم؟

ج) یک نفر از دوستان واقعیت ایران را هم نه، فقط واقعیت تهران را نوشت و بیان کرد، دوستان فن خشم باقر را روی این جوان پیاده کردند و الان دارد به جای املاک نجومی دنبال وثیقه های نجومی می گردد. حالا چه کاری است بیاییم واقعیت ایران را بیان کنیم؟ مردانگی کنید و به بیان واقعیت علی آباد کتول رضایت دهید!

د) والله این همه روزنامه و سایت و… دارند می گویند دولت چقدر خوب و قشنگ و پر از دستاورده. اگر منظور از حقیقت این است که خب دارند می گویند دیگر. حالا چه فرقی می کند صداوسیما این دستاوردها را نشان بدهد یا ندهد؟ صداوسیما تبلیغ فیلم می کند آمار فروش فیلم یکهو می کشد پایین، آنهایی هم که توی سالن نشسته اند بلند می شوند می آیند بیرون. گفتن یا نگفتنش زیاد توفیر ندارد. بزرگان کشور هم که… به ما چه اصلا؟ آقای روحانی خودتان حقایق را بگویید. ما هم از پشت با دو انگشتی همراهی می کنیم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • نیلی

      آیدین سیارسریع تو عالی هستی برادر.

    • بدون نام

      عاااااالیییییی

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج