اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۴۰۷۶۸۵
۵۰۰۹
۵۰۰۹
پ

هالیوودی‌ها برای هیلاری آواز خواندند

بیلی کریستال «ترامپ» را به صلابه کشید!

در رخدادی که شماری از هالیوودری‌ها چون هلن میرن، جولیا رابرتس، آن هاتاوی، هیو جکمن و جیک جیلنهال در آن حضور داشتند، بیل کلینتون هم حاضر شد و همه را سورپرایز کرد.

روزنامه بانی فیلم: در رخدادی که شماری از هالیوودری‌ها چون هلن میرن، جولیا رابرتس، آن هاتاوی، هیو جکمن و جیک جیلنهال در آن حضور داشتند، بیل کلینتون هم حاضر شد و همه را سورپرایز کرد.

به نقل از هالیوود ریپورتر، وقتی مسئولیت میزبانی رخداد «قوی تر با هم» را که به منظور جمع آوری سرمایه برای هیلاری کلینتون نامزد انتخابات ریاست جمهوری در برادوی برگزار شد به بیلی کریستال محول کردند، او هیچ یک از حرف‌هایش را نخورد. ابتدا، خودش به شوخی این رخداد را «بزرگترین اجتماع ستاره‌ها و چهره های سرگرمی از زمان بارمیتزوای دختر هاروی واینستین تا به حال» خواند.
بیلی کریستال «ترامپ» را به صلابه کشید!

در تمام طول این مراسم که دوشنبه شب برگزار شد، این بازیگر پشت سر هم دونالد ترامپ را به باد جوک‌ها و حرف های تند و تیزش گرفت. او به حضار تئاتر سن جیمز گفت: «هدف امشب ما ساده است: باید بیشتر از آن پولی که دونالد ترامپ سال ۱۹۹۵ از دست داد امشب جمع کنیم. او فرم انسانی فصل توفان‌هاست: کارش را با کلی شدت و حدت آغاز می کند، کاری می‌کند کنترل از دست تان خارج شود، به آمریکا ضربه می زند و کلی آسیب و وحشت به وجود می آورد. اما همه این‌ها تا نوامبر کاملا از بین خواهد رفت.»

کریستال ادامه داد: «او مثل یک فروشگاه زنجیره‌ای بیست و چهار ساعته می ماند: همیشه باز است و سعی می‌کند آشغال‌هایی را که نمی خواهیم به ما بفروشد. او هفته پیش داشت در مباحثه مثل جیسون پشت سر هیلاری راه می‌رفت.» او در ادامه جوک هایش را با اشاره به نوارهایی که اخیرا از ترامپ و بیلی بوش منتشر شد توجیه کرد و گفت: «هر چیزی دلم بخواهد می توانم بگویم، چون ستاره‌ام.»

کریستال همچنین آهنگی هم خواند که تاکیدش روی موضوع‌های همه جانبه ای بود که کلینتون مطرح کرده و فن فن کردن ترامپ در مباحثه قبلی و حامیان فراری او را به سخره گرفت. او در آوازش گفت: «امشب نژادپرستی نداریم، به مسلمان ها نفرت نمی‌ورزیم، واسه همه کت شلوار داریم، شب هیلاری است. دیواری لب مرز نداریم، معاهده‌ای با روسیه نداریم و همه اینجا مالیات فدرال داده اند.»

کریستال بعضی از جوک هایش را با کسانی که روی صحنه می‌آمدند هماهنگ کرده بود. جوئل گری و سیِنا میلر برای اجرای آهنگ هایی از «کاباره» روی صحنه آمدند که به گفته کریستال «داستانش در اواخر دهه ۱۹۳۰ اتفاق می افتد، یا آنطور که ترامپ و مایک پِنس دوست دارند بگویند: روزهای خوش قدیم.» سارا جسیکا پارکر، متیو برودریک و ویکتوریا کلارک هم از «چطور بدون واقعا تلاش کردن در تجارت موفق شویم» خواندند که بیلی کریستال آن را «چطور بدون پرداخت مالیات و اعلام ورشکستگی در تجارت موفق شویم» معرفی کرد.

در این رخداد که به تهیه کنندگی استیون شوارتز، هاروی واینستین، جوردن رات، ریچی جکسون و آنا وینتور برگزار شد، باربارا استرایسند هم به نحوی یکی از میزبانان بود چون او از طریق ویدیوهای از پیش ضبط شده مسئولیت معرفی بعضی بخش‌های آن را بر عهده داشت.

چلسی کلینتون هم روی صحنه رفت و سخنرانی کرد و از بنیاد «تساوی حقوق بازیگران» تشکر کرد چون برای نخستین بار در تاریخ تاسیسش از یک نامزد ریاست جمهوری رسما حمایت کرده است. هلن میرن، الن کامینگ و لینا دانم از دیگر کسانی بودند که صحبت کردند و بیل کلینتون هم روی صحنه حاضر شد و حضار را سورپرایز کرد. جولیا رابرتس، آنجلا بَسِت و سارا جونز آهنگ اجرا کردند و سارا پولسون، انسل الگورت و اوزو آدوبا نقل قول هایی از چهره های تاریخی ادا کردند.

اما اجراهایی که توجه همه را جلب کردند اجرای لین مانوئل میراندا و رنه الیس گلدزبری از آهنگ جدیدی که برای نمایش موفق «همیلتون» ساخته شده، دوئت پارکر با آندرآ مک آردل همبازی اش در «آنی» به نام «فردا»، اجرای نیل پاتریک هریس از «هِدویگ» و اجرای آهنگ «روزهای شاد» توسط آن هاتاوی و کلی او هارا بود که آن ها قول دادند دوباره این آهنگ را بعد از روز انتخابات هم اجرا خواهند کرد.

امیلی بلانت و برنادت پیترز هم از «درون جنگل» آهنگ هایی خواندند و جو هَم و جیک جیلنهال با هم روی صحنه رفتند تا صحنه‌ای از نمایش سیاسی «نمی‌تواند اینجا رخ بدهد» را اجرا کنند. تمام اجراکنندگان از جمله هیو جکمن، جاش گروبان و سارا باری تی شرت های هماهنگ هیلاری پوشیده بودند و سینتیا اریوو حتی یک قدم جلوتر رفت و وقتی می خواست آهنگ پایانی نمایش را اجرا کند، یک کت و شلوار یک دست زنانه مثل هیلاری پوشید.

تنها کسی که روی صحنه حضور نداشت خود کلینتون بود که در توضیح ویدیویی از خودش گفت: «برای نمایش امشب تست دادم و می خواستم همراه شما آواز بخوانم اما هاروی و جوردن گفتند به اندازه کافی خوب نبودم.»

مبالغ جمع آوری شده به «صندوق پیروزی هیلاری» می‌رسد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج