اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۴۰۸۷۸۴
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

استیون جرارد: عاشق ردنپ هستم

استیون جرارد اعلام کرده کاپیتانی در لیورپول بعضا باعث تنهایی و دلتنگی اش می شده است.

طرفداری: استیوی جرارد، که به عنوان یکی از اسطوره های بی چون و چرای آنفیلد به شمار می رود، برای بیش از یک دهه بازوبند کاپیتانی لیورپول را بر بازو بست و جام های متعددی بالای سر برد که مهم ترین آنها لیگ قهرمانان بوده است.

اکنون در کتاب جدیدی به نام کاپیتان های لیورپول که به قلم نویسنده نروژی رانیلد لوند آنسس منتشر شده، هافبک فعلی ال ای گلکسی آمریکا یکی از 16 کاپیتان سابق لیورپول بوده که با وی مصاحبه شده است:

قبل از اینکه مسئولیت کاپیتانی لیورپول را به عهده بگیرید، باید به یاد داشته باشید که روزهای خوب و بدی پیش رو خواهید داشت. اگر نتوانید روزهای سخت را مدیریت کنید، اگر نتوانید وقتی خشم هواداران به اوج می رسد از پس کنترل آنها بربیایید، بهتر است این وظیفه را قبول نکنید، چون ممکن است در مواقعی باعث دلتنگی و حتی تنهایی تان شود. من از ۱۰ سالگی آرزوی بستن بازوبند کاپیتانی لیورپول را داشتم، برای همین حتی در روزهای سخت هم سعی می کردم از آن لذت ببرم.

در جای دیگری از کتاب، جرارد لب به تمجید از جیمی ردنپ گشوده و اعلام کرده این ملی پوش سابق تیم ملی انگلیس کسی بوده که او را در لیورپول زیر بال و پرش گرفته و در دوران نوجوانی حمایتش کرده است:

ردنپ الگوی من بود. به عنوان یک انسان و بازیکن، عاشقش بودم و هستم. او برای کمک به من خیلی زحمت کشید. من ۱۶ ساله بودم و تنها برای هفته ای ۴۷ پوند بازی می کردم، ولی او ستاره ای بود که برای لیورپول و تیم ملی بازی می کرد و بعد از پل اینس، کاپیتان دوم تیم به شمار می رفت.

او هر روز به دیدن ام می آمد و مطمئن می شد که کفش هایم سالم است و لوازم لازم را دارم. علاوه بر این، به من اطلاع می داد بعد از تمرین قرار است چه کاری بکند و کجا برود و از من می خواست به او ملحق شوم. مسلما لازم نبود چنین کند. اگر کسی در 16 سالگی چنین رفتاری با شما بکند، بدون شک تاثیر بزرگی روی تان خواهد گذاشت. من هم وقتی 26 ساله شدم و بازوبند کاپیتانی را بستم، سعی می کردم با بازیکنان جوان تر همانند جیمز رفتار کنم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج