اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۴۲۵۶۲۹
۷ نظر
۵۰۴۹
۷ نظر
۵۰۴۹
پ

شوک جدید چین به آمریکا

جنگنده های آمریکایی دیگر در امان نیستند

دولت چین به تازگی از سیستم راداری جدیدی رونمایی کرده و گفته این رادارها قادر به شناسایی پیشرفته ترین هواپیماهای رادارگریز هستند. اگر این ادعای چین صحت داشته باشد، میلیاردها دلار بودجه ای که ارتش آمریکا برای ساخت جنگنده های رادارگریز صرف کرده، بر باد خواهد رفت.

وب سایت تک شات: دولت چین به تازگی از سیستم راداری جدیدی رونمایی کرده و گفته این رادارها قادر به شناسایی پیشرفته ترین هواپیماهای رادارگریز هستند. اگر این ادعای چین صحت داشته باشد، میلیاردها دلار بودجه ای که ارتش آمریکا برای ساخت جنگنده های رادارگریز صرف کرده، بر باد خواهد رفت.
جنگنده های آمریکایی دیگر در امان نیستند

این سیستم راداری جدید چین JY-۲۷A نام دارد و در دسته رادارهای VHF قرار می گیرد و می تواند تصاویر سه بعدی از فواصل دوردست تهیه کند. ارتش چین گفته این نخستن سیستم راداری از نوع Active phased array در این کشور است. این خبر در راستای شایعاتی است که از مدت ها پیش درباره تلاش های چین برای ساخت چنین راداری می شنیدیم.
جنگنده های آمریکایی دیگر در امان نیستند

رادارهای آرایه ای بر خلاف رادارهای قدیمی، از صدها پنل کوچک فرستنده/گیرنده تشکیل شده اند. ایجاد تداخل در امواج این رادارها دشوارتر است و شناسایی محل استقرارشان نیز به آسانی امکان پذیر نیست.

به گفته رسانه های چینی، این سیستم راداری قادر است جنگنده های متخاصم را از فاصله پانصد کیلومتری شناسایی کند.
جنگنده های آمریکایی دیگر در امان نیستند

رادار دیگر که در این سیستم بکار گرفته شده، قادر است به طور همزمان پانصد هدف متحرک در آسمان را شناسایی کند. به گزارش وب سایت شپرد میدیا، این سیستم راداری موفق به شناسایی جنگنده های F۲۲ آمریکا در حالی که بر فراز آسمان کره جنوبی پرواز می کردند شده است.

اگر این خبر صحت داشته باشد، ارتش آمریکا به دردسر بزرگی افتاده است. پنتاگون سال ها است که طرح های پر هزینه ای را برای توسعه فناوری های رادارگریز خود به اجرا درآورده و حالا به نظر می رسد که تمام این هزینه ها به هدر رفته اند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • عبدالله

      ابرقدرت جهان ازاین به بعدفقط چین خواهدبود چون هم ازنظراقتصادی وهم جمعیتی وهم نظامی برکل جهان برتری داردازان گذشته نظام حاکم بران براساس عدالت اجتماعی ومبارزه واقعی بافساداستواراست

    • بدون نام

      فکر کنم میندازن بیرون شما برین بیارین روش کپی کنید خخخخخخخ

    • بدون نام

      دروغه

    • بدون نام

      ای ولا چین

    • بدون نام

      ساخت چین باشه معلومه چیه

    • وحید

      لعنت بر چین کمونیست و دیکتاتور، همش خالی بندیه،حکومتی که به مردم خودش رحم نمیکنه لیاقت و صلاحیت و توانایی ابر قدرت بودن رو نداره و نمیتونه.

    • بدون نام

      درست میگن

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج