اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۴۳۵۸۰۸
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

برگی زر: پدیده مهمترین تیم ایران است

مدیرعامل پدیده گفت: می خواهیم از امتیاز میزبانی استفاده کنیم و فقط ۱۰ درصد در اختیار پرسپولیسی ها قرار می دهیم.

کاپ: هادی برگی زر درباره روند روبه رشد پدیده در چهار هفته اخیر اظهار داشت: من خودم پیش از اینکه مدیرعامل پدیده شوم یک مربی بودم و روی نیمکت و این صندلی داغ نشسته بودم به همین دلیل درک بیشتری از شرایط تیم و فوتبال داشتم. نیازمندی های لازم را هم می دانستم و سعی کردم در بخش مدیریت این تجربیات را به کار گیرم. الان دو ماه است که مدیرعامل پدیده شدم و در چهار بازی ای که در این مدت انجام دادیم توانستیم مزد زحمات خود را بگیریم و به دو برد و دو تساوی ارزشمند دست پیدا کنیم. در حال حاضر به سمتی می رویم که خودباوری داریم و می خواهیم از نام و جایگاه پدیده در فوتبال کشورمان دفاع کنیم.

وی درباره تقابل این هفته پدیده مقابل پرسپولیس و بی شکست بودن سرخپوشان تهرانی در این فصل خاطرنشان کرد: هدف ما از فوتبال بازی کردن ارایه یک مسابقه جذاب و با طراوت است. ما فوتبال خوبی به نمایش می گذاریم و اعتقاد داریم هیچ تیمی برای پدیده دست نیافتنی نیست. به خصوص که این بازی در ورزشگاه خانگی خودمان برگزار می شود و مطمئنا هواداران با توجه به نتایج اخیر ما را تنها نخواهند گذاشت. می خواهیم نوار شکست ناپذیری پرسپولیس را پاره کنیم.

مدیرعامل پدیده درباره دادن پاداش به بازیکنانش بیان داشت: در نظر داریم در صورتی که بچه ها بتوانند پرسپولیس را شکست دهند پاداش ویژه ای را پس از بازی به آنها پرداخت کنیم.

وی درباره ظرفیت پیشنهادی آنها برای تماشاگران پرسپولیس در بازی روز جمعه عنوان کرد: طبق قانون ۹۰درصد ظرفیت ورزشگاه متعلق به هواداران ماست و ۱۰ درصد باقیمانده در اختیار تیم پرسپولیس و هوادارانش خواهد بود. از دیروز ستادی تشکیل دادیم تا درباره حضور هرچه بیشتر تماشاگران در بازی روز جمعه تلاش کنند ما سعی می کنیم ۹۰ درصد را پر کنیم و از حداکثر میزبانی خودمان استفاده کنیم.

مدیرعامل پدیده درباره ادعای خداداد عزیزی مبنی بر اینکه جادوگری در لیگ ایران وجود دارد، تصریح کرد: من صحبت های آقای عزیزی را خوانده ام حتما ایشان چیزی را دیدند که این حرف را زدند اما من هنوز به شخصه چیزی در این باره ندیده ام.

برگی زر در پایان گفت: الان مهم ترین تیم لیگ ایران پدیده است. ما نه تنها قهرمانی نیم فصل را مشخص می کنیم بلکه قهرمان لیگ هم توسط تیم ما مشخص می شود و حتی سهمیه ها را هم ما معلوم می کنیم. گرچه تیم ما به خودی خود شایستگی بالایی دارد و اگر حواسمان بیشتر جمع باشد می توانیم در پایان مسابقات جزو بالانشینان باشیم و حتی نیم نگاهی به کسب سهمیه هم داشته باشیم. الان نباید به جایگاه ما در رده یازدهم توجه کنیم چرا که فاصله تیم ها بسیار کم و ناچیز است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج