اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۴۸۲۵۷
۷ نظر
۵۰۰۷
۷ نظر
۵۰۰۷
پ

اعترافات عامل قتل پسر نماينده سابق مجلس

عامل قتل پسر نماينده سابق مجلس و همسرش، جزئيات جنايت خود را تشريح كرد.

روزنامه تهران امروز: عامل قتل پسر نماينده سابق مجلس و همسرش، جزئيات جنايت خود را تشريح كرد.

مرد جنايتكار مدعي شد در پوشش خريدار خودرو با قربانيان قرار گذاشته و آنها را با ضربه‌هاي چاقو به قتل رسانده است.

ساعت ۲۱ و ۴۵ دقيقه ۱۶ اسفند سال گذشته از طريق مركز فوريت‌هاي پليسي ۱۱۰، وقوع ۲ فقره قتل در ميدان پونك ـ خيابان هميلا ـ ميدان پارك، به كلانتري۱۴۰ باغ فيض اعلام شد.

با حضور ماموران كلانتري در محل و تاييد خبر، بلافاصله موضوع به قاضي كشيك ويژه قتل و اداره دهم پليس آگاهي تهران بزرگ اعلام شد. با حضور قاضي رودگر و تيم بررسي صحنه جرم اداره دهم و انجام تحقيقات مقدماتي در محل مشخص شد كه زن و شوهري به اسامي منصور شهركي ۴۰ ساله و سارا جوان شهركي ۳۸ ساله در حالي‌كه دست و پاهاي آنها بسته شده و در گردن داراي آثار بريدگي به‌وسيله جسم برنده هستند، به صورت دلخراشي از سوي قاتل يا قاتلين به قتل رسيده‌اند.

با تشكيل پرونده مقدماتي با موضوع «قتل عمد» و به دستور قاضي رودگر، بازپرس شعبه چهارم ويژه قتل دادسراي امور جنايي تهران، پرونده براي رسيدگي تخصصي در اختيار اداره دهم پليس آگاهي تهران بزرگ قرار گرفت و با توجه به حساسيت موضوع، از همان دقايق اوليه ارجاع پرونده به پليس آگاهي، تيم ويژه‌اي در اداره دهم پليس آگاهي رسيدگي به اين پرونده را در دستور كار خود قرار داد.

باجناق مقتول به عنوان اولين كسي كه با صحنه جنايت روبه‌رو شده بود، در اظهارات خود به كارآگاهان گفت: قرار بود تا براي پيگيري موضوعي با منصور تماس گرفته و موضوع را از طريق وي جويا شوم اما زماني كه وي و همسرش پاسخگوي تماس‌هاي من نشدند تصميم گرفتم تا به محل سكونت آنها واقع در طبقه چهارم مجتمع اورانوس مراجعه كنم.

وقتي به كوچه آنها رسيدم، پسر آنها را ديدم كه از كلاس به خانه باز مي‌گشت. پس از مراجعه به در خانه، ابتدا زنگ در را زده، اما زماني كه كسي پاسخگوي زنگ خانه نشد، با استفاده از كليد خانه همراه پسرشان وارد خانه شده و آن زمان بود كه با جسد خونين منصور و سارا روبه‌رو شديم.

با توجه به نحوه ارتكاب جنايت، كارآگاهان اداره دهم به بررسي فرضيه ارتكاب جنايت با انگيزه انتقام پرداختند. بررسي‌هاي انجام شده نشان داد كه منصور شهركي، خلبان شركت هواپيمايي ايران اير و همسر وي سارا جوان شهركي نيز از وكلاي دادگستري است.

در حالي‌كه تحقيقات نشان از آن داشت كه ارتكاب جنايت نمي‌توانسته با انگيزه انتقام صورت گرفته باشد، كارآگاهان متوجه شدند كه مقتول قصد داشته تا با انتشار آگهي اقدام به فروش خودرو و بنا بر اظهارات اعضاي خانواده، خريد يك دستگاه خودرو جديد كند.

فقدان عابر بانك‌هاي مقتولان

كارآگاهان اداره دهم پليس آگاهي تهران بزرگ در بررسي صحنه جنايت پي بردند كه عابر بانك‌هاي متعلق به مقتول و همسرش مفقود شده كه بررسي تراكنش مالي حساب‌هاي عابر بانك متعلق به آنها نشان داد كه پس از تاريخ وقوع جنايت، مبالغ ميليوني از حساب‌هاي آنها برداشت شده است.

بلافاصله با شناسايي محل برداشت پول از حساب‌هاي منصور شهركي و همسرش در منطقه افسريه، كارآگاهان به يك مغازه طلافروشي در منطقه افسريه مراجعه و در بررسي تصاوير دوربين‌هاي مداربسته متعلق به يك مغازه طلافروشي موفق به شناسايي مردي ۳۵ الي ۴۰ ساله شدند كه اقدام به خريد سكه طلا از طلافروشي كرده بود.

با به دست آمدن تصاوير خريدار سكه‌هاي طلا، كارآگاهان با انجام تحقيقات پليسي موفق به شناسايي يكي از مجرمان سابقه دار به نام «مرتضي. ص» ۳۸ ساله شدند كه پيش از اين نيز يك بار به اتهام خيانت در امانت دستگير و روانه زندان شده بود.

تحقيقات كارآگاهان اداره دهم نشان داد كه مرتضي پيش از اين در منطقه افسريه سكونت داشته اما از حدود دو سال پيش، محل سكونت خود را به منطقه استخر واقع در شرق تهران تغيير داده است.، كارآگاهان اداره دهم ۲۴ فروردين وي را در يك عمليات غافلگيرانه و قبل از هرگونه اقدام به مقاومت يا فرار، در ميدان بهارستان دستگير كردند.

با انتقال مرتضي به اداره دهم و آغاز تحقيقات، در حالي‌كه او در برابر اطلاعات و ديگر دلايل و مدارك به دست آمده از مخفيگاهش چاره‌اي جز اعتراف نداشت، به ناچار لب به اعتراف گشود و در اظهارات خود به كارآگاهان گفت: دو روز قبل از حادثه، وقتي آگهي فروش يك دستگاه خودرو سواري سوناتا را در روزنامه مشاهده كردم، فكر كردم فروشنده خودرو فرد پولداري است.

با اين تصور و به بهانه خريد خودرو، با شماره تماس داخل آگهي تماس گرفته و براي مشاهده خودرو و خريد آن با مقتول قرار ملاقات گذاشتم. متهم درخصوص روز جنايت نيز به كارآگاهان گفت: ساعت ۱۳ روز حادثه به بهانه خريد خودرو به محل سكونت مقتول در منطقه پونك مراجعه كردم. پس از بازديد خودرو و در حالي‌كه اسلحه‌اي را از حدود دو هفته پيش‌تر خريداري و در زير لباس خود پنهان كرده بودم، به بهانه تنظيم قولنامه به همراه مقتول وارد خانه آنها در طبقه چهارم مجتمع شدم.

داخل خانه تنها همسر مقتول حضور داشت. پس از تنظيم قولنامه خريد خودرو از سوي سارا و اطمينان از اينكه فرد ديگري در خانه حضور ندارد، اسلحه را از زير لباس خود خارج و با تهديد اسلحه، مقتول و همسرش را مجبور كردم تا به داخل يكي از اتاق‌هاي خواب بروند.

زماني كه آنها را وارد اتاق خواب كردم، ابتدا مقتول را مجبور كردم تا دست و پا و دهان همسرش را با نوار چسبي كه همراه خود آورده بودم بسته تا مانع از فرياد زدن يا هرگونه اقدام ديگري از سوي زن جوان شود. پس از بسته شدن دست و پا و دهان سارا، همسرش را نيز در مقابل او قرار داده و دست و پا و دهان او را نيز همانند همسرش بسته و به جست‌وجوي داخل خانه براي پيدا كردن پول و اشياي گران‌قيمت نظير طلا و جواهرات پرداختم اما تنها توانستم چند عابر بانك متعلق به آنها را پيدا كنم.

با تهديد اسلحه آنها را مجبور كردم تا رمز عابر بانك‌ها را در اختيار من قرار دهند و پس از آن ابتدا به تصور اينكه در صورت زنده ماندنشان، پليس مرا شناسايي و دستگير خواهد كرد، ابتدا منصور را با چند ضربه چاقو به گلو و در مقابل چشمان همسرش به قتل رسانده و پس از آن نيز سارا را به همان شيوه به قتل رساندم و حدود ساعت ۱۶ بود كه از خانه خارج شدم.

سرهنگ عباسعلي محمديان، رئيس پليس آگاهي تهران بزرگ، گفت: با توجه به اعترافات صريح متهم، قرار بازداشت موقت از سوي بازپرس پرونده صادر و متهم براي انجام تحقيقات تكميلي در اختيار اداره دهم ويژه قتل پليس آگاهي تهران بزرگ قرار گرفته است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • sahar

      صد رحمت به حیوون ، عجب موجود کثیفی بوده .....

    • nazi

      بیمار روانی باید با اره اعدام بشه خوک کثیف

    • ریزوند

      مال حرام,بی ایمانی,دنیاپرستی,گناه,دروغ,سواری دادن به ابلیس وخلاصه طمع وافزون خواهی ووضع فعلی اقتصادوروابط ناسالم اجتماعی و...مواداولیه تشکیل دهنده این جنایت هولناکی هستندکه کم اتفاق هم نیست.مواظب باشیم.

    • حسن

      از این داستان ها خوشم میاد دمش گرم چه باحال کشت....انصافا خوشم اومد ازش

      پاسخ ها

      • نيما

        انشائ الله يكي هم سراغ خانواده شما بباييد.

      • حسن

        عزیزم مرگ دست خدا است ....

        نترس اگر دعای تو مستجاب میشه به من بگو چهار تا دعای ناب دارم بدم برام دعا کنی عزیز زیاد زور نزن انصافا باحال کشت دیگه :)

    • jamshid

      اگه این حسین اقا از نگفته های پلیس هم که چند روز قبل تشریح کرد خبر داشت اینگونه کشته شدن دوانسان انهم پدر ومادری اورا خوشحال نمیکرد /بریدن سر همسر در مقابل دیدگان زوجش به به داره متاسفم اگه شوخی کردی که جا نداشت اگه هم جدی گفتی بنظر من باید شما تحت نظر پلیس قرار بگیری چون مثل اینکه علاوه بر بیمار بودن انگیزه ارتکاب جرم داری به هر حال پیشنهاد میکنم مردم خوب کشورمان برای مقداری گران فروختن این گونه معاملات را در بنگاه خودروفروشان انجام دهند تا تبعات زیاده خواهی به این شکل دامنشان را نگیرد.داستانهای زیادی در خصوص معامله در منزل شنیدم که همگی انها جرم وجنایت را در پی داشته.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج