اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۴۹۷۱۵۸
۱ نظر
۵۰۱۰
۱ نظر
۵۰۱۰
پ

طنز؛ به چهارشنبه سوری خطرناک

امسال برای جلوگیری از انفجار و انهدام شهرها توسط هموطنان غیور، فراخوانی به نام «نه به چهارشنبه سوری خطرناک» به راه افتاده که دیروز دیدیم جمعی از هنرمندان هم از این فراخوان حمایت کرده‌اند.

آیدین سیارسریع در روزنامه ایران نوشت:

امسال برای جلوگیری از انفجار و انهدام شهرها توسط هموطنان غیور، فراخوانی به نام «نه به چهارشنبه سوری خطرناک» به راه افتاده که دیروز دیدیم جمعی از هنرمندان هم از این فراخوان حمایت کرده‌اند. ضمن حمایت از توقف کارهایی که جان و امنیت هموطنان را به خطر می‌اندازد، یادآور می‌شویم که اصولاً کارهای خطرناک و مخاطره‌آمیز تنها منحصر به ترکاندن ترقه و کپسول و پرتاب نارنجک نیست. دوستان یک کارهایی در ژانر وحشت انجام می‌دهند که آدم از درون احساس خطر می‌کند! مثلاً هر آیینه ممکن است این روزها رئیس جمهوری سابق به همراه اشبه به ایشان و آقای درخت در حالی که سعی در زنده نگه داشتن سنت‌های ایرانی دارند یک ویدئو بدهند بیرون.
درخت در حال نصیحت بهاری و اشبه به بهاری باشد و بگوید: در طول تاریخ خیلی‌ها بودند که عشق به آداب و رسوم ایرانی داشتند ولی شجاعتش رو نداشتند! شجاااعت! (دو ضربه به بهاری) شجااااعت (دو ضربه دیگر به اشبه) شجااااااااعت (فیلمبردار فرار می‌کند و درخت دنبالش می‌دود و دو ضربه هم به او می‌زند) بعد رو به دوربین کند و در حالی که دستانش را باز کرده و ادای زبانه‌های آتش را در می‌آورد بگوید: «من خودم آتیشم! اینا!» از جمله کارهای خطرناک دیگر که انتظار می‌رود در راستای فراخوان نه به چهارشنبه سوری خطرناک از آنها جلوگیری شود هرگونه سخنرانی استاندار خراسان جنوبی است.
یعنی الان رسانه‌های دلنگران منتظرند ایشان یک کلمه حرف بزند تا سریع مخاطره آمیزش کنند. فرض کنید ایشان بگوید: «بهار نزدیک است، به جای خانه تکانی، دل‌تکانی کنیم!» دوستان تیتر می‌زنند «تشویق مردم به آلودگی و فساد توسط استاندار خراسان جنوبی»، ایشان بگوید: «همه باید دست در دست هم دهیم و متحد باشیم» می‌نویسند: «تأکید مجدد استاندار بر تجمع مختلط + سند». بنابراین هرگونه اقدام ایشان به هرکاری تا اطلاع ثانوی جزو کارهای خطرناک به حساب می‌آید.

در پایان و در راستای فراخوان نه به چهارشنبه سوری خطرناک به هموطنان عزیز توصیه می‌کنیم در این روزها از خواندن روزنامه‌هایی که باعث کمردرد می‌شود، گوش دادن به سخنرانی‌های دونالد ترامپ، هرگونه اقدامی که باعث شائبه «این سؤال است یا تهمت» شود، هرگونه مسافرت به شمال و اقداماتی که موجب افتادن سنگ روی سرتان شود، برای داشتن چهارشنبه‌ای بی‌خطر دوری کنید. یک گوشه بنشینید و نان و ماست‌تان را خورده و استیج‌تان را نگاه کنید!
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • علی

      انفجار ترقه در پیش عابران بی خبر بمقدار کم یا زیاد تاثیر سو بر سلامتی آنها دارد و در مواقعی این تاثیر میتواند موجب بیماری شدید شخص مذکور نیز بشود. آنهایی هم که تاثیر کمی دریافت میکنند فرقی نمی کند آنها هم مریض می شوند ولی شدت بیماری کم است و رفته رفته تا چند سال بعد شدیدتر میشود بدون اینکه خود مریض دلیل آن را بفهمد. خلاصه این ترقه ها باعث میشود که سالیانه تعداد زیادی از هموطنان مریض بشوند بدون اینکه خودشان متوجه آن شوند. دولت هم هرساله در حد جزئی اقداماتی مثلاً پیشگیرانه برای فروش آن را انجام می دهد ولی فروش ، خرید ، استفاده و مزاحمت در حد کامل ادامه دارد. به نظر شما اگر بجای این انواع و اقسام ترقه ، اینها بخواهند خرید و فروش تپانچه انجام بدهند دولت به همین شدت با اینها به مقابله برمیخواست؟ پس خودتان هم نتیجه می گیرید که درواقع عامل اصلی بوجود آمدن بیماریهای مذکور خود دولت است. شاید هم افزایش مرگ و میر و کاهش جمعیت مد نظر است ، خدا می داند.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج