اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۵۱۳۵۲۰
۵۰۱۱
۵۰۱۱
پ

امدادرسانی به ۶۷۰ سیل زده در آذربایجان‌ شرقی

مسئول روابط عمومی جمعیت هلال احمر آذربایجان‌شرقی از انجام ۱۶ مورد عملیات امدادی و امدادرسانی به ۶۷۰ تن سیل زده در آذربایجان‌شرقی خبر داد.

خبرگزاری ایسنا: مسئول روابط عمومی جمعیت هلال احمر آذربایجان‌شرقی از انجام ۱۶ مورد عملیات امدادی و امدادرسانی به ۶۷۰ تن سیل زده در آذربایجان‌شرقی خبر داد.

علی شهودی با اعلام این خبر گفت: از روز گذشته (۲۵ فروردین) تا بامداد امروز (شنبه ۲۶ فروردین)، نجاتگران هلال احمر بالغ بر ۱۶ مورد عملیات امدادرسانی در شهرهای بستان آباد ،هریس، هشترود ،مراغه، ملکان، ورزقان، تبریز، عجب شیر و آذرشهر انجام شد و به بیش از ۶۷۰ نفر سیل زده امدادرسانی شد و نسبت به اسکان ۱۳۳ تن و توزیع جیره غذایی در میان اسکان داده شده‌گان اقدام کرده‌اند.

وی افزود: نیروهای جمعیت هلال احمر استان از شب گذشته عملیات جستجو و نجات مفقودی‌های سیل آذرشهر و عجب شیر را آغاز کرده‌اند.

وی افزود: به دنبال بارش شدید باران در استان از نخستین ساعات روز جمعه ۲۵ فروردین، از عصر روز گذشته گزارش‌هایی مبنی بر وقوع سیل در تعدادی از روستاها دریافت شد که به محض دریافت گزارش وقوع سیل، مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان در مناطق سیل زده روستای بیرق از توابع باسمنج تبریز حضور یافته و نسبت به مدیریت عملیات‌های امدادی اقدام کرد .

مسئول روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان با اشاره به سیل مخرب و کم سابقه در عجب شیر و آذرشهر افزود: از شب گذشته به دنبال دریافت خبر سیل مرگبار شهرهای آذرشهر و عجب شیر، به دستور مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان، تیم های کمکی از شهرهای مختلف استان به شهرهای یاد شده اعزام شدند.

وی ادامه داد: مدیر عامل استان جهت نظارت بر عملیات‌های امدادرسانی از شب گذشته در مناطق سیل زده عجب شیر و آذرشهر حضور و از نزدیک نسبت به روند امدادرسانی نظارت دارد و از صبح امروز بالگرد جمعیت هلال احمر با همراهی معاون امداد و نجات استان به مناطق سیل زده آذرشهر و عجب شیر اعزام و عملیات هوایی جستجوی مفقودی‌های سیل را آغاز کرده‌اند.

شهودی افزود : هم اکنون بالغ بر ۱۰۰ نجاتگر و امدادگر و اعضای تیم واکنش سریع از ۱۱ شهرستان (شهرهای تبریز،اسکو ،گوگان، شبستر، مرند ،بستان آباد، آذرشهر، عجب شیر ، مراغه و میانه و ملکان) در مناطق سیل زده آذرشهر و عجب شیر حضور داشته و با بهره گیری از ۲۰ دستگاه انواع خودروی امدادی و یک فروند بالگرد مشغول جستجوی زمینی و هوایی مفقودی‌های سیل هستند و از شب گذشته تاکنون تعدادی اجساد فوتی‌ها را بعد از یافتن از آب بیرون کشیده و بعد از گذاشتن در کیسه جسد تحویل مراجع مربوطه می‌دهند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج