اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۵۳۷۹۰۶
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

۴+۱ نیمکت لیگ برتر در بلاتکلیفی

تکلیف نیمکت تیم های ذوب آهن، فولاد خوزستان، ذوب آهن، سیاه جامگان و نفت تهران هنوز برای لیگ هفدهم مشخص نیست.

ورزش سه: تراکتورسازی روز چهارشنبه با معرفی یحیی گل محمدی رسما سرمربی جدید خود را شناخت تا نیمکت این تیم از بلاتکلیفی خارج شود. با مشخص شدن سرمربی قرمزهای تبریز حالا تنها تیم های فولاد خوزستان، ذوب آهن، نفت تهران و البته سیاه جامگان در بلاتکلیفی هستند.

مدیران فولاد خوزستان در هفته های گذشته با یک گزینه ی پرتغالی وارد مذاکره شدند اما برای امضای قرارداد به تفاهم نرسیدند و پس از آن مذاکراتی با یحیی گل محمدی داشتند که حالا با حضور یحیی در تبریز باید به دنبال گزینه ای جدید باشند.

ذوب آهنی ها که در پایان فصل پس از سالها نتوانستند سهمیه ی آسیایی کسب کنند، جلساتی را برای انتخاب سرمربی جدید خود برگزار کردند اما هنوز هیات مدیره و مدیرعامل این باشگاه برای انتخاب سرمربی به جمع بندی نرسیدند تا تیم موفق چند فصل گذشته ی لیگ برتر یکی از بلاتکلیف های لیگ باشد.

نفت تهران دیگر تیمی است که کاملا شرایط مبهمی دارد و هنوز وضعیت قهرمان جام حذفی ایران برای فصل آینده مشخص نیست. نفتی ها برای فصل آینده هنوز حتی مذاکرات خود را نیز شروع نکرده اند و مشخص نیست که این تیم تهرانی در لیگ هفدهم چه شرایطی خواهد داشت.

سیاه جامگان که در آخرین روز فصل توانست جواز بقا در لیگ برتر را کسب کند هر چند به نظر می رسد فصل آینده را با میثاقیان ادامه بدهد اما هنوز این موضوع را نهایی نکرده تا نماینده ی مشهد نیز شرایط مبهمی داشته باشد.

در کنار این ۴ تیم البته استقلال خوزستان نیز هنوز شرایط مشخصی ندارد و مطمئنا پس از پایان رقابتهای لیگ قهرمانان باید منتظر مشخص شدن وضعیت مالکیت این تیم بود تا تکلیف نیمکت آبی های خوزستانی نیز مشخص شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج