۵۷۲۵۵۲
۳۵ نظر
۵۰۸۸
۳۵ نظر
۵۰۸۸
پ

خانواده بنیتا خواستاراعدام مجرم شدند

صحنه بازسازی سرقت خودرویی که بنیتا دختر ۸ ماهه در آن جان باخت انجام شد و خانواده دختربچه خواستار اعدام مجرمین شدند.

خبرگزاری مهر: عاملان قتل بنیتا کوچولو ساعت ۱۰ صبح امروز در محل سرقت خودرو حضور یافته و صحنه سرقت خودرو را بازسازی کردند.

روز ۲۹ تیرماه یک پراید در محله مشیریه در حالی که نوزاد هشت ماهه ای داخل آن بود به سرقت رفت و چند روز بعد با دستگیری سارقان مشخص شد که آن ها پس از سرقت خودرو و لوازم داخل آن، خودرو را در حالی که بنیتا داخل آن بود رها کردند و شیشه های آن را نیز بالا کشیدند. نوزاد به دلیل گرسنگی، تشنگی و گرما جان خود را از دست داد.

با توجه به اطلاع رسانی های انجام شده جمعیت زیادی برای همدردی با خانواده بنیتا و همچنین مشاهده نحوه بازسازی صحنه جرم در محل حادثه حضور دارند. ماموران پلیس راهور و پلیس پبشگیری از دقایق اولیه صبح امروز در خیابان های نزدیک به محل حادثه حاضر شدند و از توقف خودروهای عبوری جلوگیری می کنند، در حال حاضر بار ترافیکی در محدوده مشیریه به شدت سنگین است.

پدر مقتول: آزادی مجرمین سابقه دار با یک فیش حقوقی؟

مردم با سر دادن شعارهایی از دستگاه قضایی تقاضا دارند که هر چه زودتر نسبت به تعیین تکلیف متهمان اقدام کند.

خانواده بنیتا در بین مردم حضور دارند. مادر دختر کوچولو از ماموران پلیس خواست هر ۲ قاتل دخترش را اعدام کنند و بعد از به زبان آوردن این جمله ها از هوش رفت، پدر این طفل بیان داشت: قاضی به چه علت حکم آزادی این دو سارق را با یک فیش حقوقی صادر کرده است و باید در این خصوص پاسخگو باشد.

پدر بنیتا گفت: چرا با یک فیش حقوقی اجازه دادند فردی که ۱۳۰ فقره دزدی داشته است،‌ آزاد شود؟

پدر بنیتا با سردار ساجدی نیا فرمانده انتظامی تهران بزرگ تلفنی صحبت کرد و گفت: شما به من گفتید ۱۴ هزار صلوات نذر کنم تا فرزندم پیدا شود من هم نذر کردم و خدا را به شیرخواره امام حسین (ع) قسم دادم تا فرزندم سالم پیدا شود.

حسن قلعه نویی پدر بنیتا به خبرنگاران گفت: فرزند من ماموریتی داشت و آمده بود تا آن را انجام دهد.

او ادامه داد: بنیتا آمده بود تا این قاتل گیر بیافتد تا بچه‌های دیگر در امان باشند.

حسن قلعه‌نویی خاطر نشان کرد: چطور ممکن است فردی شاکی خصوصی داشته باشد اما با فیش حقوقی آزاد شود. من از کسی که باعث شد این فرد آزاد شود نمی‌گذرم.

او ادامه داد: به ما می‌گویند ماشین را در مامازن پیدا کردند؛ یعنی در این مدت پلیس نتوانسته ماشین را پیدا کند؟

مادر بنیتا در گفت‌گوبا سردار محمدیان رییس پلیس آگاهی تهران بزرگ گفت: فرشته من را نتوانستید پیدا کنید. من رفتم کلانتری به من گفتند امروز تعطیل است بگذارید تعطیلات تمام شود. گفتم اگر ما کسی را بکشیم ما را نمی‌گیرید؟ مامور کلانتری گفت نه چون امروز تعطیل است.

او که به سختی صحبت می‌کرد ادامه داد: مگر امروز تعطیل نیست پس چرا همه اینجا هستند. آن‌ها که این کار را کردند می‌خواستند؛ با افتخار بگویند مردم ما می‌توانیم پشت ماشین بنشینیم و دزدی کنیم الان هم می آیند و سرشان را بالا می‌گیرند و جلوی پدر و مادر و اقوامشان با بدترین و زجر آورترین روش که خدا گفته مجازات می‌شوند.

خانواده بنیتا به ویژه پدرش خواستار مجازات عاملان این حادثه در کمترین زمان و در محل حادثه اند.

سردار عباسعلی محمدیان رییس پلیس آگاهی تهران بزرگ در مورد روند رسیدگی به پرونده به خانواده دختر ۸ ماهه به خبرنگار مهر گفت: تلاش پلیس و دستگاه قضایی این است که پرونده در یک هفته آینده تکمیل و برای رسیدگی به دادگاه ارسال شود.

رئیس پلیس آگاهی تهران​: عاملان حادثه از طریق یک تماس ناشناس دستگیر شدند

سردار ساجدی نیا در صحنه حاضر شد و با مردم صحبت کرد. او با اشاره به اینکه جمعیت حاضر در محل حادثه بسیار زیاد است مردم را به صبر و خونسردی دعوت کرد.

مردم حاضر در محل حادثه با شعارهایی از قبیل "قاتل بنیتا اعدام باید گردد" خواستار اعدام شدن قاتل بنیتا شدند.

در این جلسه پدر بنیتا صحنه ربوده شدن بنیتا را باز سازی کرد. او نشان داد که چطور سارقان ماشین اش را در حالی کودک هشت ماهه اش روی صندلی عقب بود دزدیدند. در این صحنه سازی پدر بنیتا روی کاپوت جلوی ماشین پرید و توضیح داد که سارقان چند متر او را در حالی که از کاپوت ماشین آویزان بود کشیدند. با مشت چند با به شیشه زدم ولی ولی کار ساز نبود -در این لحظه این مرد با توجه به ناراحتی که داشت به شیشه ماشین مشت زد که شیشه شکست- و از روی ماشین زمین افتاد و سارقان از محل حادثه فرار کردند.

سردار عباسعلی محمدیان درحاشیه بازسازی صحنه ربودن بنیتا کودک ۸ ماهه، گفت: بلافاصله پس از اعلام خبر ربودن این کودک به سامانه ۱۱۰ رئیس کلانتری به همراه مأموران تجسس در محل حاضر شدند. یک ساعت بعد مامور پلیس آگاهی در کلانتری حاضر و تحقیقات خود را از همان مکان آغاز کرد.

وی ادامه داد: بخشی از اقدامات پلیس ظاهری است که مردم آن را می‌بینند و بخشی دیگر سری و از طریق سیستم ها انجام می‌شود.

به گفته‌ رئیس پلیس آگاهی تهران سارقان پس از سرقت خودرو برای رسیدن به محل سکونت خود مسیری کوتاه را انتخاب کردند که از جلوی هیچ دوربین ترافیک و ثبت سرعت عبود نکردند. این درحالی است که ما تمام دوربین‌های سطح شهر را ۲۴ ساعته رصد می کردیم.

محمدیان در مورد نحوه شناسایی عاملان اصلی این حادثه گفت: در حالی که اقدامات پیچیده پلیس ادامه داشت فرد ناشناسی با پلیس تماس گرفت و اطلاعاتی را در اختیار ما قرار داد. با پیگیری های انجام شده مأموران درآن محل حاضر و نفر اول را دستگیر کردند که او در بازجویی ها مدعی شد سرقت کار فرد دیگری است.

وی ادامه داد: ماموران برای دستگیری فرد دوم وارد عمل شدند اما او متواری شده بود. سرانجام ساعت ۲۲ سه شنبه شب محل اختفای این فرد پیدا شد. پس از ورود ماموران به محل آنها با پوشک بچه و شیر خشک رو به رو شدند که ما امیدوار شدیم کودک زنده باشد اما این وسایل متعلق به نوزاد پسری بود که برادرزاده متهم بود.

رئیس پلیس آگاهی تهران با اشاره به اینکه متهم در همان محل دستگیر اما منکر ربودن بنیتا شد، افزود: سرانجام این فرد لب به اعتراف گشود و محل رها کردن خودرو را اعلام کرد. با حضور ماموران مشخص شد شیشه های خودرو بالا است وا ین کودک جانش را از دست داده است. سارقان یک و نیم ساعت پس از سرقت خودرو را رها کرده و به دلیل اینکه از مقابل هیچ دوربینی رد نشده بودند ردی از آنها به دست نیامد.

محمدیان در مورد پی جویی‌های پلیس برای کشف این پرونده گفت: ما ۳۵ سرفصل را در دستور کار خودداشتیم و حتی در ۸ استان دیگر موارد مشکوک اعلام شد که همکاران ما در این استانها به بررسی اطلاعات مردم پرداخته و پس از احراز هویت معلوم شد هیچ کدام از آنها بنیتا نیستند.

وی در مورد انتشار خبر گم شدن بنیتا در فضای مجازی گفت: باید فضای مجازی را یک فرصت بدانیم و ما قصد داشتیم روز شنبه اطلاعیه ای را در فضای مجازی به کمک رسانه‌ها منتشر کنیم اما خانواده آنها زودتر این کار را انجام دادند. برای جلوگیری از دوباره کاری اطلاعیه ای را صادر نکردیم. باید بدانیم که فضای مجازی یک فرصت است و تمام اطلاعاتی که از این طریق به دست پلیس رسید بررسی شد.

توصیه پلیس به شهروندان

رئیس پلیس تهران در مورد اینکه گفته می شود عامل اصلی این حادثه با وثیقه آزاد بوده است، گفت: از اتهام این فرد اطلاعی نداریم چرا که پرونده‌اش در پاکدشت مورد رسیدگی قرار گرفته است.

وی گفت: معاون جنایی پلیس آگاهی داوطلبانه مرخصی اش را لغو کرد و در همان روز پنجشنبه اقدامات وسیع پلیس آغاز شد. ما انتظار تعریف از پلیس را نداریم و همین که این متهمان دستگیر شده ‌اند برای ما کافی است.

محمدیان در پایان به شهروندان توصیه کرد خودروی روشن را در حالی که کودک درون آن است رها نکنند چرا که در گذشته پرونده‌هایی داشتیم که افراد برای خرید خودرو را به همراه کودک رها کرده‌اند و سارق دست به سرقت زده است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      حالا که مدارک دال بر قاتل بودن ان حیوانها محرز است بس چرا لفت می دهند سریعتر اعدام کنید بروند به جهندم

      پاسخ ها

      • بدون نام

        چون نمیتونن قتل عمد حساب کنن

    • مهاجری

      اینا دروغ میگن که فوری اقدام کردن به پیدا کردن مجرمین حق با خانواده بنیتا هست اینا تعطیلی روبهونه میکنن مگه امروز تعطیل نبود چرا همه ماموران اومدن واسه صحنه سازی؟؟؟؟

    • پیمان مهرابی

      یک جمله ای دیدم از پدر بنیتا که واقعا منو به فکر برد ...
      گفته بود فرزند من ماموریتی داشت و برای آن آمده بود ... میخواستم به نوبه ی خودم از این چنین پدر شیر دلی تشکر کنم که اینچنین درک عمیقی نسبت به کار خدا داره ، آفرین بر شرافت تو ، آفرین به بندگی تو ... به خدا که تو با این حرف ، خودت و خانوادت رو بیمه کردی .

      پاسخ ها

      • بدون نام

        امیدوارم اعدام بشن تا به قول پدرش ماموریتش انجام بشه..نه اینکه آزاد بشن چون دیه برابر نیسن :(

      • بدون نام

        این دو نفر قاتل زنجیره ای نبودند که .دو تا معتاد آفتابه دزد بودند.قصدی هم در کشتن اون طفل معصوم نداشتند.مادر و پدر بنیتا حال بدشون طبیعیه.ولی چرا ما اینقدر درگیر احساسات میشیم و نمی تونیم منطقی فکر کنیم؟

      • بدون نام

        بدون نام 22:44
        اگر خدایی نکرده برای خودت یا خانواده ت هم همین اتفاق افتاده بود همین نظر رو داشتی ... این دو تا جانور جون یه فرشته کوچولو رو کگرفتن جونشون باید گرفته شه

      • بدون نام

        اگه قرار باشه همه چیز رو با احساسات بسنجیم که سنگ روی سنگ بند نمیشه.مگه ما باید خودمون رو جای همه مصیبت دیدگان بگذاریم که خونمون به جوش بیاد و بعد نظر بدیم؟! قانون بدون در نظر گرفتن احساسات کارش رو میکنه.تقویت کردن حس انتقامجویی در یک جامعه عصبی که مردم سر یک تصادف ساده هم بهم رحم نمی کنند به ضرر همه ماست

    • بدون نام

      باید اعدام بشن که عبرتی بشه برای همه سارقها خداصبربده به مادربنیتا واقعا اگه اینااعدام نشن نامردیه درحق خانواده بنیتا

    • بدون نام

      درسته که غم سنگینی بر دل والدین این کودکه و قبول دارم که مصیبت بزرگیه اما باید قبول کنیم این پدر و مادر هم بی تقصیر نیستند چرا مردم ما همیشه احساسی برخورد میکنن آخه چرا بچه هشت ماهه رو تنها میزارید داخل ماشینی که روشنه؟ آخه مادر نمیتونه بچه رو پیش خودش نگه داره؟ اگه اندکی والدین این کودک معصوم احتیاط به خرج می دادن آیا این واقعه هولناک رخ می داد؟!!!!!!

      پاسخ ها

      • بدون نام

        مگه کودک همیشه باید ور دل مادر باشه؟ حالا همه تقصیرها رو بیاندازید گردن زن و بهش بگین منطق!!! این واقعه ای که به فاجعه منجر شد حاصل اتفاق و اعتیاد و فقر و سپس سهل انگاری و حماقت دزدان بوده .لازم نیست مردم عادی اینقدر به آتش این فاجعه بدمند

      • بدون نام

        مگه جنگله عزیز من ؟ که گرگ بیاد بچه رو ببره .. اینجا شهره مثلا .. مردم امنیت می خوان ... چرا کسی که 120 تا شاکی داره باید آزاد بشه بیاد تو جامعه تا دوباره یه فاجعه بسازه؟ این که دوباره قراره بره اون تو چرا آزادش میکنید پس تا بیاد یه خانواده رو تا آخر عمر بدبخت کنه ؟

      • بدون نام

        بدون نام. 15/55 پدر این کودک شیر خواره، به تصور اینکه مثل زمان طاغوت امنیت برقرار است و هیچ کس بخود اجازه نمی دهد تا راننده یک خودرو بیرون آمده فوراً آن خودرو را بردارند و ببرند از این جهت هرگز فکر نمیکرده اینچنین شود، در طاغوت و آن عهد ماهر و کارکشته ترین دزدان از نظم و قانون واهمه داشتند ولی الا ماشاءالله در مراکزشان کلانتری و پایگاهها هم دزدیده از آب خوردن راحت تر استفاده حال دوستان خوب خود قضاوت کنند که آیا اینطور هست یا خیر، مسلما اکثراً با این موضوع موافق هستید امنیت وقتی کم شود یا نباید هر کار ناممکن آسان و آسانتر میشود اگه این دزدان 130فقره این واهمه داشتند مرتکب نمی شدند و این طفل معصوم نیز زنده بود قضاوت با شما،

    • بدون نام

      دیگه چه فایده.هیچی درست نمیشه

      پاسخ ها

      • بدون نام

        ای بابا خدا بیامرزه و به پدر و مادر ش صبر بده،ولی دیگه این صفحه کلا شده به این طفل و حی آدم میخونه و افسرده میشه، داغ پدرومادر ش هم بیشتر میشه خدا صبرشون بده

    • بدون نام

      چی بگم که نگفتنش بهتره خدا به پدرو مادر بتیتای بهشتی شده صبر عنایت فرماید

    • بدون نام

      امروز تعطیله??????آفرین بر مسولین بزرگواری

    • رضا

      همه مقصرشدند بجز سارقان و انگیزه آنان ؟!

    • بدون نام

      دزدجنایتکار اعدام باید گردد کسیکه به طفل شیرخواره
      رحم نکرده و علاوه بر ماشین دزدی طفل بیگناه را گشته
      باید اعدام شود تا درس عبرت برای دزدان بیشرف بشود

      پاسخ ها

      • بدون نام

        اون که اول طفل را ندیده بعداً دیده جرات نکرده برگردونه

    • ارش

      پدر بنیتا داره میگه چطور پلیس متوجه‌خودروی پارک شده کنار خیابان نشده با توجه به رنگ و پلاک و اینکه مسئله ادم ربایی بحساب میاد .. ولی مقام مسئول جوابی نمیده ! چرا ؟؟؟؟

    • بدون نام

      به نظر من نباید اعدام بشن جامعه ما باید اصلاح بشه با اعدام کار درست نمیشه

    • بدون نام

      در عجبم از کسانی که پدر و مادر بنیتا رو مقصر میدونن که چرا لحظه ایی بچه رو تنها گذاشتن !!!! چه تقصیری دارن ؟؟؟ مهم نفس عمل دزدیست که که اون دزدا مرتکب شدن و مهمتر از دزدی بی خیالی و سنگ دلی و عملیست که این دزدها مرتکب شدن به اینکه یه طفل معصوم بی دفاع رو توی اون وضعیت رها کردن و ککشونم نگذیده مهم قتل عمدیست که این دو جنایتکار مرتکب شدن!!!!
      چرا بجای اینکه عمل این دو دزد نابکار رو نکوهش کنید نمک به زخم این پدر و مادر داغدیده میپاشید حال این پدر یه لحظه بچه رو در یه متری خودش قرار داده باید اینقدر ناامنی و ناجوانمردی باشه که این بلا سر خودشون و بچشون بیاد ؟؟؟
      تو رو خدا بس کنید دیگه انصافتون کجا رفته ؟؟؟؟؟؟
      نا سلامتی تو یه جامعه ی اسلامی داریم زندگی میکنیم چرا نباید امنیت داشته باشیم ؟؟؟؟
      حسابشو بکنید زن از ترس همش باید با شوهر بره بیرون خواهر از ترس با برادر یا پدر بره بیرون بچه مدرسه ایها با بزگتراشون برن اینجوری که همه از کار رو زندگی میفتن یعنی هر کاری خواستیم انجام بدیم یا جایی بریم گروهی بریم خیلی مضحک میشه .
      خواهشا واقع بین باشیم .

      پاسخ ها

      • بدون نام

        قتل غیر عمد بوده البته .اگه می خواستند قتل عمد بکنند بچه رو جایی سر به نیست می کردند و ماشین رو می بردند

    • بدون نام

      خدایا خودت به پدرومادرش صبر بده..اگه بخاطر یک مریضی میمرد تحملش راحت تر بود تا اینکه هرروز بخوای تصورکنی که این بچه چقدرزیر افتاب گرم زجر کشیده ..وای اصلا فکر کردن بهش ادم رو خفه میکنه

    • بدون نام

      فقط دلم میخواد ببینم این سری تتلو چیه چرتی میخواد بگه؟

    • طوطی

      مادر آتناست که میتونه الان بفهمه مادر بنیتا چه حالی داره

      خدا به هر دو صبر ایوب بده چون واقعا تحملش خیلی دردناکه

      پاسخ ها

      • بدون نام

        مادر آتنا، مادر بنیتا ، شخصیت جدید سریالهای تراژیک تون کدوم فلک زده ایه؟؟؟پاپ کورن هم می خورید وقتی این فجایع رو به شکل سریالی دنبال می کنید؟

    • بدون نام

      پدد ومادر بیچارش دگه نمیتونن این مسعله رو فراموش کنن تا آخر عمرشون زجر میکشن خداییش من ...نمتونستم طاقت بیارم

      پاسخ ها

      • بدون نام

        بسم الله مگه سن این پدرومادر چقده!! یه شب به قول اون جاج آقا که در مورد 5،8،10،12،14فرزندی تبلیغ میکرد یه عصری یا شبی اسم خدا را بیارند و یه بچه دیگه درست کنند تا فراموش کنند، اینا مینونن چند فرزند داشته باشند این طفل که از دست رفته، نسبت به فرزندان بعدی احساس مسئولیت بیشتری داشته باشند با زاری و غصه و غم که درست نمیشه، سخته ولی با درست کردن بچه یا بچه های دیگه یه کم آرام میشوند مخصوصاً این مادر داغ دیده، خدا کمکشون کنه همه دوعا کنید که زود بچه دار بشن ولی همت خودشون از همه چیز مهم تره تا آرامش پیدا کنند انشاالله تعالی

      • بدون نام

        بهترین راه حل جهت کم شدن ناراحتی پدرومادر این طفل اینه که به فکر درست کردن بچه دیگه باشن، این طفل معصوم که از دست رفته و هرکاری بکنند نه به حال این بچه تاثیر داره و نه برای خودشون، و الا اینطوری بنده خداها خودشون هم تلف میشن، خدا صبرشون را زیاد کنه تا این ظلم و ستم که به آنها شده از بین نبره شون،

      • بدون نام

        زودی بچه درست کنند؟ تو به بچه ها به شکل شیء نگاه می کنی وگرنه هیچوقت به مادر و پدری که به تازگی فرزندشون رو به بدترین شکل از دست دادند چنین پیشنهادی نمی دادی ! هیچ بچه ای هم جای بچه دیگه رو نمی گیره چون ماها آدمیم نه اشیاء

    • بابایی از تبریز

      اعدام این دو قاتل کمترین مجازات آنهاست .

    • بدون نام

      کاربر ۲۲:۴۴. ازقدیم گفتن هرکی خربزه میخوره پای لرزشم میشینه. حالا چه افتابه دزد و چه سارق حرفه ای، چشمشون کور میخاستن طفل معصوم رو بذارن در یه خونه و فرار کنن
      ک بچه تلف نشه از گشنگی و تشنگی . اینا صدبارم اعدام بشن کمه.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        والا از قدیم گفتند هر کس به کار خودش! یعنی آدم در مورد همه چیز اظهارنظر نکنه و جو نده.مملکت قانون داره .شماها همونهایی هستید که سر یه صحنه ساده تصادف به قصد کشت می افتید به جون هم.فکر می کنید با خشونت بیشتر میشه همه معضلات رو حل کرد ولی در واقع فقط می خواهید خوی خشونت و انتقامجویی خودتون رو سیراب کنید!

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج