۵۸۱۵۰۳
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

طنز؛ اخبار برگزیده ماه

در این ماه، چند نفر که داعش مسئولیتشان را برعهده گرفت، مسلسل ها را ریختند توی مجلس ها و از خودشان اقدام تروریستی در کردند.

ماهنامه خط خطی - مهرشاد مرتضوی:

اخبار انتحاری: در این ماه، چند نفر که داعش مسئولیتشان را برعهده گرفت، مسلسل ها را ریختند توی مجلس ها و از خودشان اقدام تروریستی در کردند. ولی آخرش دیدند برخلاف هر جایی که تا امروز می رفتند و همه جیغ می زدند و فرار می کردند، مردم نه تنها ایستاده اند و نگاه می کنند، بلکه تشویق هم می کنند و می گویند: «اگر تونستی وسط اون دو تا لامپ رو بزنی!» این شد که داعشی ها دق کردند و ضامن را کشیدند و خودشان را انتحاریدند.

اخبار در حال ذوب شدن: دمای هوای اهواز در تیرماه، به ۴۵ درجه رسید و تخم مرغ، تخم شترمرغ، تخم کفتر کاکل به سر و سایر تخم های مجاز، به صورت خودکفا و داوطلبان، جوجه شدند. در همین بین، گرد و خاک هم دوباره این استان را درنوردید. برق هم در برخی مناطق قطع شد. کولر خوابگاه ها از کار افتاد و باور کنید اگر امکان خشکسالی و سیل هم زمان وجود داشت، سیل هم می آمد! خلاصه، شرایط حساس کنونی شما، برای خوزستانی ها، خاطره است.

اخبار غیرشخصی- عمومی: رییس پلیس کشور تاکید کرد داخل خودرو جزء حریم خصوصی محسوب نمی شود. وی با بیان اینکه خب توش که معلومه، افزود مادامی که زیر صندلی قایم بشین و ما نبینیم، می تونه حریم خصوصی محسوب بشه! یک منبع نه چندان آگاه با بررسی روند غیرخصوصی سازی اماکن مختلف، احتمال داد در گام بعدی بخش های مشاع ساختمان، سپس بخش های مشاع آپارتمان مثل هال و پذیرایی و سپس بخش هایی مانند دست شویی و حمام هم از خصوصی بودن خارج شوند، چون بالاخره از دست شویی که فقط یک نفر استفاده نمی کند! همچنین، طرح «هر کمد، یک پلیس» هم اکنون در حال بررسی و نهایی شدن است. جناب سروان، از دریچه کولر نیفتی! این گلدون یادگاری مادربزرگمه!
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج