۵۸۳۸۲
۲ نظر
۵۰۰۴
۲ نظر
۵۰۰۴
پ

بهترین هتل های جدید سال ۲۰۱۳ (۳)

سال گذشته حدود هزار هتل جدید در سطح جهان باز شد. ما تعدادی از آنها را از ۵۷ کشور جهان گلچین کرده ایم تا بهترین آنها را شناسایی کنیم. فهرست ما را پیگیری کنید.

بهترین هتل های جدید سال 2013 (3)
برترین ها: سال گذشته حدود هزار هتل جدید در سطح جهان باز شد. ما تعدادی از آنها را از ۵۷ کشور جهان گلچین کرده ایم تا بهترین آنها را شناسایی کنیم. فهرست ما را پیگیری کنید.

سورازو (Surazo) در ماتانزاس، شیلی

این لژ شیک و ساده بعد از زلزله ویرانگر سال ۲۰۱۰، در ساحل شنی دورافتاده ای در شیلی بازسازی شد. کفپوش ها، دیوارها، سقف ها و کوریدورها همه از جنس چوب هستند و از شیشه و مبلمان فیبر طبیعی برای دکوره کردن آن استفاده شده است. درختان درست در وسط رستوران و اغلب تراس ها رشد کرده اند.

بهترین هتل های جدید سال 2013 (3)

هتل پالاسیو استورکا (Palacio Astoreca Hotel) در والپاریزو، شیلی

این خانه اربابی ۲۳ اتاقی نوسازی شده مجاور موزه هنرهای زیبا و پازیو یوگوسلاوو در محله سرو الگره (که به خاطر خانه های اربابی قرن نوزدهمی و آسانسورهای جالب قدیمی اش معروف است) قرار دارد. تجهیزات و امکانات هتل عبارتند از: کافه پیانو، اسپا با استخر آب گرم، رستوران استثنائی با سرآشپز درجه یک، سرجیو باروسو. در شهری با معماری رنگارنگ، این خانه اربابی سبک ویکتوریا با نمای زیبای آجری، روکار ساختمان و ... متمایز شده است.

بهترین هتل های جدید سال 2013 (3)

هتل چهارفصل (Four Seasons Hotel) در پکن، چین

این برج شیک ۳۱۳ اتاقه در گوشه شمال شرقی منطقه تجارت مرکزی، در نزدیکی سفارت ها قرار دارد. امکانات آن شامل میز سرایدار، مرکز تجارت با خدمات منشی و ترجمه می شود که بطور شبانه روزی در دسترس است. رستوران و محله های گردشی با تاکسی ۵ دقیقه با این هتل فاصله دارند. این هتل ترکیبی از سبک شرقی و راحتی غربی است. قسمت استخر با پنجره های کف تا سقف و تالار مرکزی سقف شیشه ای محیطی گرم و پذیرا در میان استخرهای سرپوشیده دخمه مانند پکن ایجاد کرده است.

بهترین هتل های جدید سال 2013 (3)

هتل چهارفصل (Four Seasons Hotel) در گوانگژو، چین

این هتل ۳۴۴ اتاقی یک سوم فوقانی مرکز مالیه بین المللی، بلندترین ساختمان گوانگژو را اشغال کرده است. ستون های آن در داخل زوایای جالبی دارند و اتاق ها به دور تالار مرکزی سه گوش شگفت انگیزی قرار دارند. مناظر رود مروارید و روشنایی های شهر در تمام اتاق ها قابل مشاهده است.

بهترین هتل های جدید سال 2013 (3)

هتل تای او هریتیج (Tai O Heritage Hotel) در هنگ کنگ، چین

این هتل که قبلاً یک پاسگاه پلیس دریایی در جزیره لانتو بوده با دقت فراوانی نوسازی شده و حالا تبدیل به یک هتل ۹ اتاقه در دهکده ماهیگیری دورافتاده ای شده است که با اتومبیل ۹۰ دقیقه از مرکز شهر هنگ کنگ فاصله دارد و به فرودگاه بین المللی و بودای بزرگ نزدیک است. این هتل درجه یک غیرانتفاعی پروژه ای از سوی بنیاد محافظت از میراث هنگ کنگ است و پروژه خوبی در شهر است که از معماری گذشته برای توسعه و رشد بیشتر استفاده می کند.

بهترین هتل های جدید سال 2013 (3)

هتل چهارفصل پودونگ (Four Seasons Hotel Pudong) در شانگهای، چین

این آسمانخراش ۱۸۷ اتاقی در منطقه تجاری مرکزی، پیاده تا برج جینمائو و مرکز تجارت جهانی شانگهای راهی نیست. اتاق های آن با سلیقه دکوره شده اند و از دکوراسیون سبک چینی برای تزئینات آن استفاده شده است. پنجره های اتاق ها کف تا سقف است. فضاهای عمومی هتل نیز دکوراسیون گرم و صمیمی دارند.

بهترین هتل های جدید سال 2013 (3)

هتل ۱۲ در هنگشان (Twelve at Hengshan) در شانگهای، چین

این هتل بزرگ و لوکس ۱۷۱ اتاق، دو رستوران و فضاهای مختلف برای برگزاری جلسه دارد. نمای این هتل ۵ طبقه که دور حیاط بیضی شکل آرامی قرار گرفته است، از ۲۰ هزار کاشی سفالی ساخت ایتالیا تشکیل شده است. فضاهای داخلی آن نیز به سبک چینی دکوره شده است.

بهترین هتل های جدید سال 2013 (3)

هتل بی او جی (B.O.G Hotel) در بوگوتا، کلمبیا

این هتل ۵۵ اتاقی با طراحی جذاب و شیک در منطقه گردشی و شلوغ و باکلاس بوگوتا قرار دارد. این هتل با الهام از موزه دل اورو در این شهر، از رنگ های قهوه ای و طوسی با تزئینات طلایی در دکوراسیون استفاده کرده است.

بهترین هتل های جدید سال 2013 (3)

کازا سان آگوستین (Casa San Agustín) در کارتاجنا، کلمبیا

سه ساختمان سفید سبک استعماری با ۳۰ اتاق و سوئیت برای مهمانان در مرکز تاریخی کارتاجنا واقع شده است. جزئیات آن شامل دیوارهای سنگ مرجانی، کاشی های حمام که با دست نقاشی شده اند و دیوارنقش های ۳۰۰ ساله در کتابخانه می شود.

بهترین هتل های جدید سال 2013 (3)

ویلاهای کورا دیزاین (Kurà Design Villas) در اوویتا، کاستاریکا

این مجموعه شش ویلایی مخصوص بزرگسالان که نمایی رو به پارک دریایی ملی بالنا دارد، در ساحل جنوبی اقیانوس آرام واقع شده است. همه اتاق ها مناظر ساحل سبز و خرم را دارند. این ویلاها از بتن، شیشه و سنگ ساخته شده اند و سقف های جنس بامبو دارند. در این ویلاها بجای کشو و کمد، قفسه های باز گذاشته شده و تلویزیون یا سشوار ندارند. روشویی ها سنگی هستند و حمام ها به بیرون راه دارند. بانوج (ننو) های دو نفره در تراس های خصوصی فراخ هر ویلا برای مهمانان تعبیه شده اند.


بهترین هتل های جدید سال 2013 (3)
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • EHSAN

      مجله جان دلمان را خون نکن... ما که هیچ وقت دستمون به این جور جاها نمیرسه...

    • elnaz

      agha ehsan khaheshan hama ro mesle khodetoon nabineed.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج