اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۵۹۷۸۳۸
۷ نظر
۵۰۰۴
۷ نظر
۵۰۰۴
پ

خلیلی: بازی با یک یا دو گل به سود پرسپولیس است

آقای گل سابق پرسپولیس نسبت به صعود شاگردان برانکو ایوانکوویچ به مرحله بعدی لیگ قهرمانان خوش بین است.

ورزش سه: محسن خلیلی با سخت خواندن شرایط بازی مقابل الاهلی عربستان، صعود پرسپولیس را غیرممکن نمی‌داند. او در خصوص جدال امروز می‌گوید: مسلما بازی سختی است. الاهلی در دیدار رفت نتیجه دو بر صفر به عنوان تیم برنده را با مساوی عوض کرد و این به نوعی برای آنها باخت محسوب می‌شود. آنها کار را تمام شده می دانستند. مسلما می‌آیند تا نشان دهند لیاقت برد در بازی رفت را داشتند. مهره‌های کلیدی آنها هم فهمیده اند که کار از پیش تمام شده نیست و هر لحظه امکان تغییر نتیجه وجود دارد.

خلیلی شرایط آب و هوایی ابوظبی را بزرگترین حریف پرسپولیس می‌داند و در این رابطه می‌گوید: نکته بارزی که شاید نکته مثبت برای الاهلی است شرایط آب و هوایی است. هوای ۳۵ درجه و رطوبت بالای ۶۵ درصد باعث می‌شود تا بازیکنان پرسپولیس کمی با دردسر روبرو شوند. بچه‌های ما عادت کرده‌اند در هوای مطبوع و خشک، فوتبال بازی کنند و این تغییر آب و هوا می‌تواند اثر منفی بگذارد. البته این را هم باید ذکر کنیم که در این دو سه روز که تیم زودتر رفته قطعا عادت خواهند کرد.

وی با اشاره به روحیه مناسب شاگردان برانکو گفت: برد پرگل مقابل گسترش فولاد کمک می‌کند تا پرسپولیس با روحیه بالا به صعود فکر کند و به جمع ۴ تیم پایانی راه پیدا کند. من خیلی خوشبین هستم. اگر نیمه اول را کنترل کنیم و فشار عربها را بگیریم، مسلما می‌توانیم در نیمه دوم به برتری برسیم. فکر می‌کنم با یک یا دو گل بازی به سود پرسپولیس تمام می‌شود.

محسن خلیلی که سابقه حضور در نفت تهران را در کارنامه دارد، در خصوص تغییر و تحولات این باشگاه و حضور علی کریمی نیز گفت: تحولات زیادی در باشگاهی که فصل پیش در آن بودیم ایجاد شد. هنوز مالکان قبلی ادعا می‌کنند باشگاه برای آنهاست. امیدوارم خدشه‌ای به ستاره‌های فوتبال ما وارد نشود و این حضور باعث پیشرفت‌شان شود. علی کریمی بازیکن و انسان بزرگی است. او با من در کلاس مربیگری هست و دید خوبی نسبت به فوتبال دارد. علی شخصیت لازم برای موفقیت در نفت را به عنوان سرمربی دارد و برایش به عنوان یک دوست آرزوی موفقیت می‌کنم و امیدوارم بستر جوری فراهم شود تا هیچ ضعف امکاناتی در تیمش نباشد تا با تمرکز بالا تیمش را هدایت کند.

سرپرست فصل گذشته نفت ادامه داد: کریمی کار خیلی سختی دارد. مربی قبلی تیم را رها کرده بود و حدود ده روز بازیکنان تمرین نکردند. نفرات مورد نظرش رد شدند و نفرات دیگری آمده‌اند و این مساله کار او را تا نیم فصل سخت می‌کند.

آقای گل سابق فوتبال ایران که این روزها در کلاس مربیگری حضور دارد، درباره شرایط آن گفت: کلاس B آسیا را می‌رویم که سطح آن بسیار بالاست. مدرسان خوبی حضور دارند و امیدوارم بتوانیم دانش‌مان را روز به روز بالاتر ببریم و در آینده به فوتبال کشورمان کمک کنیم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • حسین

      محسن باتعصب

    • بدون نام

      نه بابا ده تا میزنن

    • بدون نام

      جوجو یاازفوتبال سرت نمی شه یاتوهم جوگیرشدی،جوری رسانه های لنگی جوسازی می کنندکه انگاربازی رفت رو الاهلی میزبان بوده،بنده خدا تا الان لنگ چهاربر دوعقبه

      پاسخ ها

      • کیسه سفت کش یعنی کیسه کش

        ای کیسه کش تو بیل زنی در باغچه خودت را سیخ بزن 666666666666666 تایی

      • *۹* یه پرسپولیسی تعصبی*۹*

        چقدر توپررویی آخه به توچه ربطی توسرت به کار خودت باشه فکرکردی میای به بازیکنایاپیشکسوتا توهین میکنی ماهواداراهم جوابتو نمیدیم کورخوندی.....

    • *۹* یه پرسپولیسی تعصبی*۹*

      به شما ربطی نداره

    • perspolis

      کیسه کش دماغت سوخته ها خودتون سقوط کردین میخواین ما هم سقوط کنیم کور خوندید ما روز به روز بالا میریم

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج