اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۶۱۹۷۱۴
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

حسرت تاریخی مربیان آلمانی در دربی

دربی هشتاد و پنجم اولین دربی لیگ برتری است که سرمربی هر دو تیم سرخابی خارجی هستند اما اولین باری نیست که یک سرمربی آلمانی روی نیمکت یکی از دو تیم می‌نشیند.

وبسایت نود: دربی هشتاد و پنجم اولین دربی لیگ برتری است که سرمربی هر دو تیم سرخابی خارجی هستند اما اولین باری نیست که یک سرمربی آلمانی روی نیمکت یکی از دو تیم می‌نشیند.

استقلالی‌ها از مربی آلمانی خود اولین برد در دربی را می‌خواهند. مربیان آلمانی تا به حال نتوانستند بردی در بازی سرخابی‌ها بدست بیاورند و کارنامه خوبی ندارند و فرقی هم نداشته که روی نیمکت کدام تیم نشسته‌اند.

کخ به عنوان سرمربی استقلال در یک دربی حضور داشت که توانست به تساوی یک- یک دست پیدا کند. یورگن گده اما خاطره تلخ‌تری را برای پرسپولیسی‌ها ثبت کرد. باخت سه بر یک مقابل استقلال به قدری برای این تیم گران تمام شد که این بازی آخرین حضور گده روی نیمکت پرسپولیس بود و بعد از آن جای خود را به استانکو داد.

سرمربی آلمانی بعدی باز هم نصیب پرسپولیس شد که دو دربی را در این تیم تجربه کرد و در هیچ کدام نتوانست برنده باشد. زوبل در اولین بازی یک- یک مساوی کرد و در بازی بعدی ۳ بر دو باخت.

شفر حالا چهارمین مربی آلمانی دربی است. شانس بزرگ او این است که از زمان حضور او در ایران زمان زیادی سپری نشده و باخت یا مساوی در دربی نمی‌تواند تاثیری در ماندن و رفتن او داشته باشد اما از آن سو، با برد در دربی می‌تواند در استقلال ره صدساله را یک شبه طی کند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج