اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۶۴۵۷۹۰
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

عاشوری: بحث جادوگر روی فولاد تاثیر مثبت داشت

علی اصغر عاشوری هافبک تهاجمی فولاد خوزستان یکی از بازیکنانی است که در نیم فصل اول به خوبی درخشید و توانست ۴ گل ارزشمند برای تیمش بزند.

ایران ورزشی: علی‌اصغر عاشوری هافبک تهاجمی فولاد خوزستان یکی از بازیکنانی است که در نیم فصل اول به خوبی درخشید و توانست ۴ گل ارزشمند برای تیمش بزند. عاشوری که بیشترین دقایق حضور در میدان را از آن خود کرده، در گل‌سازی هم خیلی خوب ظاهر شد تا به یکی از مهره‌های کلیدی این تیم تبدیل شود و البته کمک کند فولاد خوزستان در نیم فصل اول جایگاه خوبی به دست بیاورد. این هافبک همدانی که امیدوار است تیمش بهتر از قبل هم کار را ادامه دهد، در مورد وضعیت فولاد خوزستان، عملکرد این تیم در نیم فصل اول، پیش‌بینی نیم فصل دوم و ... صحبت‌های جالبی دارد.

اوضاع فولاد چطور است؟

خدا را شکر در نیم فصل اول نتایج خوبی کسب کردیم و حالا با روحیه بالا تمرینات را شروع کرده‌ایم تا آماده نیم فصل دوم شویم.

ظاهرا در نیم فصل اول به همه اهداف‌تان رسیدید...

همه نه چون در نیم فصل اول تغییرات زیادی داشتیم و تعدادی از بازیکنان اصلی‌مان در هفته‌های ابتدایی مصدوم شدند اما رفته رفته به هماهنگی لازم رسیدیم و با یکدلی توانستیم نتایج قبلی را جبران کنیم و امتیازات خوبی به دست بیاوریم.

در میان همه بازیکنان فولاد خوزستان، بیشترین دقایق حضور در نیم فصل اول را داشتی. فکر می‌کردی بتوانی چنین رکوردی بزنی؟

سوال سختی است. فکر می‌کردم در اکثر بازی‌ها باشم اما اصلا فکر نمی‌کردم بیشترین دقایق بازی را به دست بیاورم. به هر حال سال قبل عملکرد خوبی داشتم که آقای پورموسوی به بازی‌ام اعتقاد داشت. به همین دلیل می‌دانستم می‌توانم یکی از مهره‌های کلیدی تیم باشم و همه بازی‌ها به میدان بروم.

در کنار بازی‌های زیادی که برای فولاد انجام دادی، به‌عنوان هافبک نفوذی موفق شدی ۴ گل برای این تیم بزنی و در کنار فرشاد جانفزا به‌عنوان بهترین گلزنان فولاد قرار بگیری...

بله، من هافبک طراح هستم اما زحمت کل تیم بوده که من توانستم 4 گل بزنم. فرشاد هم یکی از مهره‌های کلیدی تیم است که گل‌های خوبی زده.

جالب این است که گل‌هایت در بازی‌های حساس و دقایق مهمی زده شد.

بالاخره تلاش کل تیم بوده که من توانستم بیشترین استفاده را داشته باشم. خدا را شکر که توانستم گل بزنم.

به این مساله فکر می‌کنی که بهترین گلزن تیمت باشی؟

خیلی در این فازها نیستم اما دوست دارم گل بزنم، هرچند که قبل از هر چیز، موفقیت تیم برایم مهم است و دوست دارم کاری کنم که فولاد موفق باشد.

فولاد خوزستان در بازی‌های خانگی نیم فصل اول تفاضل گل ۵+ داشته اما در بازی‌های بیرون خانه این تفاضل صفر بوده. فکر می‌کنی دلیل این مساله چه می‌تواند باشد؟

کل تیم ما معمولا هم در حالت دفاعی و هم در حالت حمله حضور دارند. یعنی مثلا اگر توپ را از دست بدهیم همه تیم به کمک دفاع می‌آیند و اگر حمله کنیم کل تیم برای کمک می‌آیند. به خاطر همین توانستیم در نیم فصل اول آمار خوبی از خود به جای بگذاریم اما در مورد تفاوت تفاضل گل در بازی‌های خانگی و بیرون خانه باید بگویم به هر حال بازی در خارج خانه متفاوت است چون نه هواداران‌مان را کنارمان داریم و نه شناخت کافی نسبت به زمین. ما در بعضی بازی‌ها هم واقعا گل‌هایی خوردیم که اصلا تاکتیکی نبوده و روی یک اشتباه به وجود آمد.

تیم‌تان در نیم ساعت اول کلا یک گل خورده اما در نیم ساعت آخر بازی، ۸ گل زده و ۶ گل خورده...

این آمار واقعا جالب است اما به هر حال وقتی بازی شروع می‌شود ما در نیم ساعت اول سعی می‌کنیم حریف را ارزیابی کنیم و نقاط ضعف و قوتش را بیشتر بشناسیم.

یعنی در نیم ساعت اول بیشتر دفاع می‌کنید؟

نه، بیشتر ارزیابی است. اینکه حریف در چه حد است و نقاط ضعف و قوتی که کادر فنی به ما انتقال داده به همان صورت است یا اینکه مثلا نقاط ضعف برطرف شده. به همین دلیل طوری پیش می‌رویم که معمولا اتفاقات خاصی در بازی نمی‌افتد.

نکته جالب این است که بیشتر گل‌های خورده فولاد از راست و کرنر بوده.

ما باید بیشتر کار کنیم تا این ضعف را برطرف کنیم و از روی سانتر از جناحین گل نخوریم. ان‌شاءا... در تعطیلات نیم فصل و با برنامه‌های کادر فنی این ضعف را برطرف خواهیم کرد.

اما مهم‌ترین مساله در مورد فولاد این است که در خانه شکستی نداشته و ۱۰ هفته بدون باخت داشته...

خب ما واقعا زحمت زیادی می‌کشیم و اینطور نیست که فقط بیاییم و با شانس امتیاز بگیریم. زحمت، دوندگی و جنگیدن برای کسب امتیاز همیشه و در همه بازی‌هایمان بوده. مهم این است که این روند را ادامه دهیم و در نیم فصل دوم هم به موفقیت برسیم.

بحث جادوگر چقدر در روند تیم‌تان تاثیر داشت؟

سعی می‌کنیم به حواشی توجه نکنیم اما به هر حال این مساله تاثیر دارد. البته برای ما تاثیراتش منفی نیست چون ما با این بحث‌ها سعی کردیم بیشتر تلاش کنیم تا نشان دهیم با تلاش‌مان به موفقیت می‌رسیم و همه چیز در مستطیل سبز اتفاق می‌افتد نه با حواشی.

نیم فصل دوم را چطور می‌بینی؟

امتیازگیری در نیم فصل دوم سخت‌تر است و لیگ امسال هم نشان داده هیچ تیمی نسبت به دیگری برتری چندانی ندارد و هیچ نتیجه‌ای قابل پیش‌بینی نیست. الان می‌بینیم مثلا تیم‌های پایین جدولی می‌آیند و تیم‌های بالا جدولی را شکست می‌دهند. ما تا الان روند خوبی داشتیم که تلاش می‌کنیم این روند را حفظ کنیم و بهترین عملکرد را داشته باشیم.

فولاد خوزستان به دنبال چه جایگاهی در پایان فصل است؟

هر چه بالاتر برویم بهتر است اما اول فصل آقای پورموسوی آمد و به تیم گفت ما به باشگاه نه قول قهرمانی دادیم و نه قول سهمیه، فقط گفتیم سعی می‌کنیم عملکرد خوبی داشته باشیم و بیشتر از همیشه تلاش کنیم. در واقع می‌خواهیم بهترین فولاد و بهترین عملکرد را داشته باشیم. این مساله برای این است که تحت فشار قرار نگیریم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج